29 Next Place(YoonHoeJi)

2 0 0
                                    


                        ᪥᪥᪥
Dalam masa menunggu punya menunggu.. Tiba lah semua nya untuk ke ruang tamu..

Aku pun bergegar lah kan kira macam nervous gituh..

Cikgu aku pun ambik tempat duduk.. Dan cikgu aku mula bersuara..

Mrs.Haena:Okey now kita bagi person lain pula.. Untuk yang dah pernah buat model boleh jangan masuk campur lah..

Lah Cikgu kenapa begitu tergamak sekali.. Sekurang ii nya bagi lah dia jadi photographer..

Terus berubah muka Tae setelah di beritahu begitu..

Mrs.Haena:Hehe.. Jangan pandang cikgu macam tu malu cikgu..

Bahu Sir Jake yang tak bersalah terus ditepuk kuat.. Sir Jake pasrah je lah..

Mr.Jake:Okey kali ni permainan dia terbalik lak.. Semalam sape menang jadi photographer kan.. So kali ni sape menang jadi model.. Yang kalah jadi photographer..

Kita orang terus berdiri tegak dan membuat bulatan.. Aku punya lah nervous..

Jungkook aku perhatikan je lagi tadi.. Dia senanya nak ke arah aku.. Tapi dia dihalang oleh kawan ii nya.. So duduk je lah berhampiran dengan team lain..

5 minit pusing punya pusing~

Aku yang last dengan Yoongi.. Yakk.. Astaga aku pula jadinya..

Tiba ii sahaja aku punya tangan aku lap kat baju aku..

Mrs.Haena:Now kita tinggal tengok sape jadi model.. Dan sape jadi photographer..

Mr.Jake:Now Ohsemm!?..

Aku pun tak banyak cakap aku tenang kan diri aku dan..

Aku:Ohsemmm..
Yoongi:Ohsemmm..

Aku:✊🏻
Yoongi:✋🏻

K nampak kebungukan aku disitu.. Aku kalah.. So aku pun like.. "BAHABIHNYA.."

Aku pun disabar oleh My Jungkook..

Mrs.Haena:Okey Hoeyoung akan menjadj Photographer.. Manakala Yoongi jadi Model.. Yejia macam biasa menunjukkan tempat..

Aku Yoongi dan Yejia pun angguk laju.. Maka aku pun bersiap lah untuk ke destinasi tersebut..

Baru sahaja aku ingin keluar dari rumah.. Tiba ii Jungkook tahan aku..

Aku lantas toleh lah dia.. Dan..

Chup~

Pipi aku sekilas dicium nya.. Aku tak terkaku sebab aku dah biasa.. Aku pun balas dengan senyuman.. Dan flying kiss aku bagi..

Yoongi:Wui anak sana cepat.. Nanti kang terlepas jejak langkah kekasih kang..

Jungkook:Woi kekasih dia aku.. Jaga Hoe elok ii..

Taehyung:Dengan yeonchin aku sekali..

K dia pun dua kali lima nak menyampuk juga.. Tapi betul lah kena lah jaga tak memasal anak orang..

Aku pun lambai ke dia orang dan aku berlari dapatkan dia orang yang dah agak jauh dari aku..

                         ᪥᪥᪥

Pov Yejia

Aku pun rasa ada satu gudang kat area ii sawah padi kering.. So aku pun rasa aku pergi area situ lah..

Lagi pun situ ramai yang pergi photo shoot...

Dalam beberapa minit kami bertiga dah datang ke satu tempat yang dimanakah ada sawah padi dan juga gudang yang agak besar juga...

[C] Dance in Rain (S1) | JJK  Where stories live. Discover now