-7-

3K 278 24
                                    

İlerleyen bölümlerde sıkıcılıktan kurtuluyoruz, sonunda! İyi okumalar :)

***

Bölüm 7: "İzin"

Barkın odaya geldiğinden beri konuşuyor , gülüyor eğleniyorduk. Bana eski okulundaki komik anılarını anlatmıştı ve açıkçası biraz kıskanmıştım. Sonuçta kim yakın arkadaşını kıskanmaz? Orada yaşadığı güzel , komik , değişik anılarını dinleyince içim bir garip olmuştu, değişik bir duygu hissetmiştim. Daha önce Barkın'a karşı bu duyguyu hiç hissetmemiştim. Bir süre düşündükten sonra bunun kıskanmak olduğunu anlamıştım çünkü daha önce bir çok defa Enis'e karşı hissettiğim bir duyguydu. Herkes yakın arkadaşını kıskanır..

Barkın ile eski okulundan konuşmaya devam ederken telefonum titremeye başladı. Arayan kişi Ekin'di. Barkın'a işaret parmağımı '1 dakika' anlamında kaldırdım ve telefonu açtım. Başkası olsa yanından gidip konuşurdum fakat Barkın başkası değildi.

"Alo? Ekin, bir sorun mu var?"

"Bir sorun yok sadece tatil işini ne yaptığını kızlarla merak ettik fakat sen mesajlarına bakmıyorsun" Tatil kelimesini duyar duymaz hızlıca yataktan kalktım ve Barkın'a 'geleceğim' anlamında dudaklarımı oynattıktan sonra odadan çıkıp kapımın önünde durdum. Her ne kadar Barkın benim için herkesten farklı olsada , onun hakkında yapacağımız konuşmaları duymasına gerek yoktu,

"Barkın var, konuşuyorduk"

"Ah şimdi anlaşıldı, tamam o zaman sen mesajlarına hiç girme çıkamazsın sonra. Ben sana özet geçeyim, ben, Serra , Ada ve Umay izin aldık. Hazan'da annesine sormuş anneside topu her zaman ki gibi babasıma atmış. Büyük ihtimalle izin alırım dedi . Bizde sen ne yaptın merak ettik, hepimiz izin aldık sayılır Eva, tek sen kaldın. Yerler dolmadan elini çabuk tut!" Ah, tamamen unutmuştum. Birde izin alma meselesi çıkmıştı başıma. Daha Barkın'a bile sormamıştım ki..

"Tamamen aklımdan çıkmış ya, tamam ben şimdi Barkın'a sorayım. Malum onu ikna etmem gerek önce"

"Bence Barkın bu teklife balıklama atlayacaktır"

"Barkın mı? Daha önce ne zaman benimle zorlamadan bir yere geldiğini gördün ki Ekk?" Dedim ve hafifçe güldüm. Ekine arada 'Ekk' derdim. Nereden çıktığını bende bilmiyorum. Sadece hoşuma gidiyordu.

"Bu sefer seni özlediğini ve bir haftayı bile sensiz geçirmek istemediğini düşünüyorum Evv" evet ben ne zaman Ekin'e 'Ekk' desem o da bana 'Evv' derdi, garip biliyoruz, hatta saçma.

"Bilemiyorum, Pamir'i ne yapacağız? Tribi uzun süreli olacaktır"

Ekin,"Yakışıklı kuzenin mi? Bence olda gelebiliiiir" dedi. Sondaki heceyi oldukça fazla uzatmıştı ve daha sonra telefondan bir iç çekme sesi geldi. Ekin 1 sene kadar önce bize akşam yemeğine geldiğinde Pamirler'de gelmişti ve Ekin Pamir'e aşırı derecede sempati besliyordu. Yakışıklı bulması ise ayrı bir konu.

"Bilmiyorum sence iki kişiyi misafir olarak getirebilir miyim?"

"Ben getiririm Pamir'i, benim misafirim olsun"

"Bilemiyorum, sen ne zamandan vaz geçeceksin şu Pamir takıntından? Hiç sana göre değil Ekin bu erkek işleri" dedim ve kıkırdadım.

"Erkekler bana göre olmayabilir ama Pamir bana göre Evv" dedi ve kahkaha attık,

"Pekala, önce Barkın'ı halledeyim. Daha sonra Barkın kabul ederse Pamir'e onunla çözüm buluruz"

"Tamamdır canım, en kısa zamanda haber ver bize. Görüşürüz"

Sadece Arkadaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin