-19-

2.6K 124 15
                                    

İyi bayramlar!

***

Bölüm 19: "Sarhoş"

-

Eva'nın Ağzından

"Eva, nasıl olmuşum?"

Bana seslenen Ada'ya bakmadan gözlerimi devirdim, zaten şu an yerde onun döktüğü makyaj eşyalarını topluyordum.

Duymamazlıktan gelmem üzerine Ada tekrar konuştu, "Ya kızım kötüyse kötü de. Cidden Mustafa beğenmezse.. Of ya!"

Bu isyanına karşılık sonunda topladığım makyaj eşyalarını elime aldım ve ayağa kalktım, "Gayet güzel görünüyorsun, her zamanki gibi."

Ada'nın gözleri parladı, "Gerçekten mi?"

Gerçekten güzeldi, güzel olmasa söylerdim çünkü Ada benim en yakın arkadaşlarımdandı. Sözümü esirgemezdim. Başımı sallayarak onayladım, "Gerçekten."

Ellerini önünde birleştirip iki kere çırptı, "Oh be!" bana baktı, "Sende harikasın. Barkın bayılmıştır.."

Sözünü kestim, "Ada!"

Yine aynı şeyi yapmıştı.

Ellerini iki yana kaldırdı, "Tamam tamam. Kızma."

Nefesimi sesli bir şekilde dışarı verdim, "Yeterince beklettik zaten, hadi çıkalım."

Ada, "Aynen." diye mırıldandı ve banyodan dışarı çıktık.

Çıkmamızla oğlanlarda ayağa kalktı, Mustafa'ya baktığımda Ada'yı görmesiyle gülümsediğini gördüm.

Ada'da ona gülümsedi, "Hadi çıkalım."

Barkın gülümseyerek yanıma geldi, kolunu girmem için kıvırdı. Gülüsedim ve koluna girdim.

Her ne kadar kıyafetli olsakta, kolumun koluna değdiği yerde bir uyuşma oldu.

Bu sefer dikkatimi dağıtmasına izin vermeden konuştum, "Hadi."

Ve odadan çıkıp partinin yolunu tuttuk.

***

Burası tam anlamıyla harikaydı.

Parti ilk başta yemekle başlıyordu, yemek için havuz başı süslenmişti.

Havuz kenarında bir masada toplu olarak yemek yemiştik.

Yemek bile aşırı eğlenceli geçmişti. Dikkatimi çeken ilk şey ise Ekin'in parlayan gözleriydi. Daha sonra Pamir'in de parlayan gözlerini görmüştüm. Kol kola masaya gelmiş, yan yana oturup bizimle yemek yemişlerdi.

Pamir-Ekin çiftine el atacaktım fakat belli ki gerek kalmamıştı, olacağı varsa oluyormuş diye düşünüp olayı kendi haline bırakma kararı vermiştim. Fakat bu Ekin ve Pamir'le konuşmayacağım anlamına gelmiyordu tabii ki.

Yemekten sonra sıra asıl parti için süslenen, deniz kenarındaki diskoya gelmişti.

Deniz kenarındaki barı disko şeklinde hazırlamışlardı. Renkli ışıklar, süsler, çeşit çeşit içkiler ve harika bir ay ışığında deniz manzarası. Bir yanımda Barkın bir yanımda dostlarım. Daha ne isteyebilirdim ki?

Yani şu an keyfime diyecek yoktu.

Kumun üstünde masalar ve armut koltuklar vardı, bizde armut koltukları kapmıştık. Armut koltuklardaki ortam daha bize göreydi.

Sadece Arkadaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin