-8-

2.8K 243 22
                                    

Ve en uzun bölümümlerimden bir tanesiyle karşınızdayım, iyi okumalar!

***

Bölüm 8: "Sinirli"

"Ne oluyor ya?" Bu müzik sesi nereden geliyor? Gözlerimi araladım ve baş ucumdaki gürültü kaynağına baktım. Ah , alarm. Doğru ya!

Hızlıca doğruldum ve en sevmediğim melodiyi ayarladığım alarmı kapattım. Sabahları uykusuz olunca ne yazık ki agresif olabiliyorum ve nöronlarım çalışmıyor.. Normal insanların nöronları en iyi sabah çalışmaz mı? Sorun bende mi?

Her sabah yaptığım gibi uykumu açmam amaçlı yatağa oturdum ve halımın desenlerini incelemeye başladım. Aslında pekte desen yoktu, beyaz bir halıydı işte. Fakat bu daha çok uykumu getirmeye başladığı için yataktan kalkmaya karar verdim. Biraz zorlansamda yataktan kalktım ve lavobaya gittim. Okulun başlamasına tahminimce 1,5 saat vardı, bu zamanın duş almaya yeterli olduğunu düşündüm ve hemen üzerimdekileri çıkartıp duş girdim.

5 dakikalık sıcak bir duşun ardından uykum sonunda açılmıştı. Krem rengi bornozumu giydim ve saçımı havluya sarıp odama girdim. Telefonu alıp saate baktım ve daha okula 1 saat 20 dakika olduğunu gördüm. Yürümek ve hazırlanmak için fazlasıyla yeterliydi. Geceden hazırladığım formalarımı giydim ve saçlarımı kuruttum. Kumral saçlarım bu sefer kabarmıştı. Hemen düzleştiriciyi taktım ve hafif doğal olacak şekilde düzleştirdim, böylece kabarıklığıda inmişti. Makyaj yapmayı sevmediğimden dudaklarım kuruduğu için sadece renksiz bir nemlendirici sürdüm. Aynaya baktım ve sonunda hazırdım. Yine gececen hazırladığım siyah okul çantamı tek omzuma taktım ve telefonumu alıp aşağıya indim.

Annem yine benden erken çıkmıştı , çıkmadan önce bir bardak çay ve tost hazırlayıp masanın üstüne bırakmıştı. Hızlıca masaya oturdum ve tostumu yemeye başladım. Aynı zamanda telefonuma gelen mesajlarıda kontrol ediyordum. Pamir, Barkın, kızlar ve Erkan'dan mesajlar vardı. Evet Erkan ile bazen konuşuyorduk. Her ne kadar okulumuzun sevgili başkanı Asya'ya sinir olsada kötü birisi değildi. Sadece ters zamanına denk gelmemeli ve sizden nefret etmemesini sağlamalıydınız. Mesaj kutusuna tıkladım.

**Çapkın Kuzzen'den 3 yeni mesaj**

Pamir: Okul tatili varmış ve Barkın'da geliyormuş. Ben kaçırır mıyım tabiki geleceğim, Barkın'ın gelip sorması hata.. (01:26)

Pamir: Güzel kız var değil mi kuzen? Sonuçta koskoca lise tatili. Neyse sizin okulda yoksa otelde vardır. Sormadım say , ben her zaman güzel kız bulurum ;) (01:47)

Pamir: Ben kiminle aynı odada kalacağım? Güzel bir kızla kalma hakkım yok mu? Barkın'la kalmak istemiyorum, yer o beni gece yer. Sonra bir bakmışsınız sabah yatağında ölü bir Pamir. Barkın'ın nasıl uyuduğunu bir ben bir de Allah biliyor kuzen :( iyi geceler :( (02:05)

Eva: Sabah sabah iyi güldürdün beni kuzen, Allah'ta seni güldürsün. Ve evet Barkın'la kalırsın çünkü biz kızlarla üçer kişilik odaları paylaşacağız sizede iki kişilik misafir odası ayarlayacağız, hem zaten bir kız bir erkek kalamayız malum hocalar var kuzenciğim. Güzel kız konusu artık sana kalmış, sen bulursun ne de olsa. Fakat sevgilin olduğunu unutma çapkın bey ;)

**********

Pamir'e bu sefer Ekin'i ayarlamalıyım. Ekin'de gayet güzel ve tek olumsuz yanı Pamir'den küçük olması. Ama o da çok büyük bir sorun değil bence..

Pamir'in mesajlarından çıktım ve kızların mesajlarına girdim. Her zaman ki gibi erkek muhabbeti, ödevler, tatil ve diğer komik bulup attıkları fotoğraflar hakkında konuşmuşlardı. "Günaydın kızlarım" yazdım ve Barkın'ın mesajına girdim.

Sadece Arkadaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin