~17~

378 10 11
                                    

Okej gajs, najdluzszy rozdzial jaki kiedykolwiek napisalam, milego czytania <33 (1429 słów jakby ktoś chciał wiedziec)

Julia

-Nawet nie wiesz jak bardzo cie kocham..-usłyszałam szept Wiktora i pocałunek na swojej głowie. W tamtym momencie, moje serce się zatrzymało. Zrobiło mi się gorąco i cudem powstrzymałam się żeby nie krzyknąć ze szczęścia. Zasnęłam w bardzo dobrym humorze. Wiedziałam że będę musiała z nim o tym porozmawiać. Ale to później.

***
Po tym gdy się od siebie oderwaliśmy, spojrzałam w jego oczy, a on uśmiechnął się do mnie nieśmiało. Musiałam mu powiedzieć  o tym, że słyszałam co mówił. Dobra Julka spokojnie, dasz rade. 

-Wiktor..- powiedziałam cichym głosem
-Słucham?-odpowiedział uśmiechnięty
-Bo..bo ja słyszałam co powiedziałeś, wtedy gdy Lanek wyszedł z pokoju-powiedziałam na jednym oddechu nie patrząc na niego.
-Oh kurwa..-westchnął i przetarł twarz dłonią- nie tak się miałaś o tym dowiedzieć, no ale już trudno- zaśmiał się cicho i spojrzał głęboko w moje oczy, a ja zamarłam. Czy to nie sen? on naprawdę jest we mnie zakochany? Nie wierzę w to. Motyle w moim brzuchu zaczęły odprawiać jakieś dzikie rytuały, a serce biło z zadziwiającą prędkością.

-Julia, odkąd cię pierwszy raz zobaczyłem, wiedziałem że będziesz tą jedyną. Zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia. Nie chce nic zjebać, więc po prostu zapytam.- wziął głeboki wdech i kontynuował - Zostaniesz moją dziewczyną?

Gdy to powiedział w moim wnętrzu rozlało się ciepło, a serce waliło jeszcze mocniej.

-Oczywiście, że tak- powiedziałam i przytuliłam się do niego.- Kinny, prawda jest taka, że wtedy w mieszkaniu już chciałam ci powiedzieć co czuje, ale cholernie się bałam. I choć wszyscy mówili mi że, ja tobie też się podobam, nie wierzyłam w to i myślałam, że mnie wyśmiejesz.- powiedziałam patrząc mu w oczy.

-Jak mogłaś tak pomyśleć, głuptasie- zaśmiał się i pocałował mnie w nos. - musimy powiedzieć reszcie o nas.

-Mam fajny pomysł. Wstawmy na relacje nasze zdjęcie i zobaczymy po jakim czasie wbiją do pokoju- zaśmialiśmy się i poszliśmy zrobić zdjęcie.

Instastory j.kowalskA

- 3, 2, 1

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- 3, 2, 1..-zaczęłam odliczać,  gdy usłyszałam bieg po schodach i już po chwili w naszym pokoju byli prawie wszyscy

-OD KIEDY JESTEŚCIE RAZEM KURWISKA?!-krzyknął zdyszany White
- No właśnie, ja chce nagrać pornola!- dodał lanek, który stał za Sebą
- Hej spokojnie, może dacie nan wyjaśnić?-spytałam rozbawionym tonem
-Czekamy więc- odpowiedział Borek

***
Po wyjaśnieniu wszystkiego, zeszliśmy na dół, ponieważ chłopcy kręcili kolejny klip. Namawiali mnie żebym się na nim pojawiła, ale skoro nie śpiewam to po co?

Instagram|SBMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz