ΚΕΦΆΛΑΙΟ 23: ΤΟ ΨΕΜΑ

218 19 3
                                    

Λουσία POV

Από την μέρα που ήρθα εδώ ο Ασίμ μου φαίνεται αρκετά ανήσυχος. Μακάρι να ήξερα τι τον απασχολεί.
Δεν δείχνει πρόθυμος να μου πει τι συμβαίνει και εγώ δεν τον πιέζω. Τον αγαπάω τόσο πολύ. Ξέρω πως με αγαπάει και πως έκανε οτιδήποτε περνούσε από το χέρι του για να με φέρει πίσω. Μηπως όμως άνηξε κάποιο μέτωπο ; Μήπως θα ξεκινήσει πόλεμος; Δεν το θέλω αυτο να συμβει.

Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και πηγαίνω στο μπάνιο να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπό μου. Ο Ασίμ ξύπνησε πολύ πρωί για να πάει στο συμβούλιο και εγώ έμεινα εδώ μόνη. Είμασταν τρείς μέρες εδώ μέσα κλεισμένοι να κάνουμε έρωτα και να κοιμόμαστε.

Αφού ετοιμάζομαι βγαίνω έξω από το δωμάτιο και πηγαίνω στην αυλή.
Δεν υπάρχει ψυχή εδώ έξω.
Κάθομαι λίγο κοντά στο συντριβάνι και κοιτάζω στο κενό.
Κάτι δεν πάει καλά.
Θα μάθω τι γίνεται μόνη μου. Δεν υπάρχει περίπτωση ο Ασίμ να μου πει είμαι εκατό τοις εκατό σίγουρη.

Όταν μπαίνω ξανά μέσα στο παλάτι τον βλέπω από μακριά να περπατάει στον διάδρομο.
Τον ακολουθώ κρυφά ώστε να μην με καταλάβει.
- Ασίμ!,τον σταματάει ο προσωπικός του βοηθός.
- Όχι τώρα!,του λέει ο άντρας μου.
Νιώθω τον αέρα να αδειάζει από τα πνευμόνια μου.
- Ξέρετε πως θα ανοίξετε δύο μέτωπα?,τον ρωτάει.
Τι εννοεί?
- Εκμεταλλεύτηκες την Ισπανιδουλα. Η Κίνα όμως δεν φοβάται. Γιατί ενώ μπορεί η Ισπανία να στείλει στρατό για να σώσει ο βασιλιάς Κάρλος την κορούλα του αλλά ο Λινκ Γιάο Σουν δεν θα διστάσει να κοντραριστει και με εκείνη την χώρα.,ο βοηθός σταματάει.
Νιώθω όμως να μην ακούω τίποτα άλλο πια. Έχασα κάθε αίσθηση.......
Όμως αυτό που με πονάει είναι η καρδιά μου και το πόσο χαζή φάνηκα απέναντι σε έναν άντρα που έλεγε πως με αγαπάει.
Όλα ήταν ένα κόλπο.
- Σκάσε πια. Δεν ξέρεις.,του φωνάζει ο Ασίμ.
- Ξέρω και μάλιστα πολλά. Αν το μάθει βασιλιά μου.... τότε την βαψατε.
- δεν θα το μάθει.
- Ίσως καταλήξει σαν την ......
- Όχι!, λέει αποφασισττηκα ο Ασίμ.
- την εξέγερση όμως εδώ δεν θα μπορέσετε να την αποφύγετε.....
- Παράτα με επιτέλους.,του λέει ο Ασίμ και φεύγει.
Ασταμάτητα δάκρυα κυλάνε στα μάγουλα μου.
Η καρδιά είναι το πιο δύσκολο πράγμα.
Μπορεί το σώμα και το μυαλό να είναι δικά μου ,τι γίνεται όμως όταν έχω δώσει την καρδιά μου σε έναν άντρα που το μόνο που ήθελε από την αρχή ήταν μια συμμαχία και εγώ αποτέλεσμα το τέλειο θύμα;
Μισό τον εαυτό μου.....
Μισό εκείνον......
Μισό που δεν άκουσα την οικογένεια μου......
Πόσο τυφλή ήμουν από την φλόγα του πάθους που δεν κατάφερα να διακρίνω τα ψέματα του .......
Πέφτω κάτω. Τα πόδια μου δεν με κρατάνε άλλο.
Τελείωσα μαζί του.......

ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΊΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΣΟΥWhere stories live. Discover now