ΚΕΦΆΛΑΙΟ 4 : ενάντια στην επιθυμία

204 22 5
                                    

"Πολλές φορές η περηφάνεια μπορεί να μας πληγώσει."

ΛΟΥΣΙΑΣ POV

Μια νέα μέρα ξημερώνει. Οι πρώτες αχτινες ηλίου πέφτουν στο πρόσωπό μου κάνοντας με να ξυπνήσω καλά. Σκεπάζομαι λίγο με το σεντόνι μου γιατί ως συνήθως έχω την τάση να αργω να σηκωθώ.
Η χθεσινή συμπεριφορά του Ασιμ ήταν απαίσια. Μου έκανε ξεκάθαρο το πώς δεν με συμπαθεί. Ούτε και εγώ τον συμπαθώ και για να είμαι δίκαιη ούτε παρέα δεν θα έκανα μαζί του.
Είναι αντιπαθεστατος και δεν έχει μάθει να ζητάει συγνώμη. Είναι αγενής και το μόνο καλό που έχει είναι το γεγονός πως είναι κούκλος και σε μαγνητίζει η ομορφιά του. Υπό άλλες συνθήκες ούτε που θα τον κοιτούσα.
- Είσαι ο πιο ηλίθιος βασιλιάς που έχω γνωρίσει!, φωνάζω μόνη μου στο δωμάτιο μου γιατί απλώς μου έχει σπάσει τα νεύρα.
- Σε αντιπαθώ. Μάντεψε! Δεν έχω αντιπαθησει κανέναν., λέω μόνη μου.

Μετά από τις κρυφές αλλά δυνατές εξομολογήσεις μου αποφασίζω να σηκωθώ.
- Τι στο......,
Καλυπτομαι με το σεντόνι και τον κοιτάζω. Κάθεται στην καρέκλα και με κοιτάζει με ένα αυταρεσκω ύφος.
- Τι κάνετε εσείς εδώ?,τον ρωτάω λαχανιασμενη με την καρδιά μου να χτυπάει.
Χαμογελάει ειρωνικά και πλέκει τα δάχτυλα του καθώς σκύβει πιο μπροστά.
Η καρέκλα είναι δίπλα σχεδόν στο κρεβάτι μου.
- Δεν κατεβηκατε για βραδινό χθες.,πιο πολύ ακούγεται σαν διαπίστωση.
- Μάλιστα! Δεν θα κατέβαινα ούτε και σήμερα.,του λέω.
Σηκώνει το φρύδι του.
Τώρα που το σκέφτομαι άκουσε και αυτά που είπα. Θεέ μου!
Τον έβρισα......
- Θα κάνεις ότι και οι υπόλοιποι μικρή.,μου λέει.
Φτιάχνω με το ένα χέρι το μαλλί μου.
- Αρχικά δεν δέχομαι διαταγές από κανέναν. Δεν έχω όρεξη να φάω γιατί μου κόβεται όταν σας βλέπω.,του απαντάω.
Βγάζει έναν ήχο σαν γέλιο.
- Κοριτσάκι μου δεν βρέθηκε ακόμα η γυναίκα που θα μου φέρει αντίρρηση.,μου λέει.
- Αλήθεια? Και ποιες από αυτές που έχεις γνωρίσει δέχτηκαν να παίξουν το παιχνίδι σου?,τον ρωτάω.
Σηκώνεται από την καρέκλα και έρχεται και κάθεται στο κρεβάτι.
- Όλες. Τι νομίζεις Λουσία? Οποία θέλω μπορώ να έχω και όποτε την θέλω την στιγμή που την γουστάρω.,μου απαντάει.
Αισθάνομαι περίεργα που κάθεται στο κρεβάτι μου και με κοιτάζει με τον τρόπο που ο ίδιος το κάνει.
Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει.
- Εγώ όμως δεν θα κάνω αυτό που θες αν εγώ δεν το θέλω.,του λέω.
Σηκώνεται από το κρεβάτι.
- Έχεις μια ώρα για να κατέβεις κάτω. Μην αμαυρώσει το όνομα της χώρας σου.,μου λέει.
Πηγαίνει στην πόρτα.
- Εσύ αμαυρώνεις την χώρα σου......,δεν προλαβαίνω να τελειώσω την πρόταση μου. Έρχεται με φόρα προς τα εμένα και βρίσκομαι κάτω του. Το πρόσωπο του κοιτάζει το δικό μου.
- Δεν θα σε παρακαλέσω. Ποτέ δεν έδωσα δικαιώματα από την στιγμή που είμαι ξεκάθαρος με τον χαρακτήρα μου. Με άκουσες? Αν δεν κατέβεις θα σε κατεβάσει η φρουρά.,μου λέει.
- Φύγε από πάνω μου.,του λέω και τον σπρώχνω. Μάταιος κόπος. Δεν τα καταφέρνω.
- Γιατί ? Φοβάσαι?,με ρωτάει αυταρεσκα.
Νιώθω πως θα λυποθυμησω.
- Εντάξει.,μου λέει και σηκώνεται.
- Ούτως η άλλως δεν θα τα έφτιαχνα με μια σαν εσένα ούτε καν σεξ δεν θα έκανα.,μου λέει.
Μένω και τον κοιτάζω.
- Αγενή. Φύγε από το δωμάτιο μου.,του φωνάζω.
Φεύγει και κλείνει την πόρτα πίσω του.
- σε μισώ!, φωνάζω.
Πέφτω πίσω στο κρεβάτι και προσπαθώ να ηρεμήσω.
Λίγα λεπτά μετά σηκώνομαι και πηγαίνω στην μπανιέρα . Μπαίνω μέσα και κάθομαι να χαλαρώσω. Μόλις τελειώνω βγαίνω από το μπάνιο και ετοιμάζομαι για  να πάω κάτω.

ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΊΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΣΟΥDonde viven las historias. Descúbrelo ahora