ΚΕΦΆΛΑΙΟ 16: yours

205 19 3
                                    

Λουσία POV

Το πρωί ξυπνάω στην αγκαλιά του. Ο Ασίμ ακόμα κοιμάται. Χθες τα ξημερώματα είπε στους φρουρούς να ενημερώσουν τους καλεσμένους το μεσημέρι πως θα είναι στο παλιό παλάτι και πως εγώ είμαι αδιαθετη. Έτσι το πρωί πήγα  στον γάμο της αδελφής του και έπειτα πήγα να ετοιμάσω μερικά ρούχα.

Έτσι όλο το υπόλοιπο πρωινό ταξιδεύαμε . Ο γάμος μας χθες δεν άργησε να γίνει ούτε και ο γάμος της αδελφής του επομένως αποφασίσαμε πως θέλαμε να απομονωθουμε ώστε να είμαστε ελεύθεροι. Κάπως έτσι καταλήξαμε εδώ στο άλλο παλάτι του Ασίμ.
Όταν φτάσαμε ήμασταν αρκετά κουρασμένοι και ξαπλώσαμε για λίγο .

*****************
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πηγαίνω στην μπανιέρα. Την γεμίζω με νερό και σαπούνι και μπαίνω μέσα. Δεν περίμενα πως θα κατέληγα να παντρευτώ. Η Ροζαλία ετοιμάζεται να παντρευτεί και τελικά κατέληξα εγώ πρώτη. Θα ήθελα να ήταν εδώ τα αδέλφια μου όμως δεν ξέρω κατά πόσο θα το δέχονταν αυτό οι γονείς μου. Από την άλλη είναι και ο Ασίμ που δέχεται πίεση από τον λαό του και τον καταλαβαίνω απόλυτα. Γι αυτό δέχτηκα να σωπάσω και να του δώσω χρόνο.

- Λουσία?,μου διακόπτει τις σκέψεις μου ο Ασίμ. Στέκεται κοντά στην μπανιέρα και κάθεται στην άκρη.
- Πως και ξύπνησες τόσο νωρίς? Ούτε δύο ώρες δεν κοιμήθηκες.,μου λέει.
- Δεν νυστάζω. Μου αρέσει εδώ. Είναι ωραία!,του λέω.
Σκύβει και με φιλάει.
Απομακρύνεται στην συνέχεια και μου χαμογελάει.
- επομένως θα είναι δικό σου. Θα του δώσω το όνομα σου .,μου λέει.
Μένω να κοιτάζω με τα μάτια ορθανοιχτα.
- Τι? όχι! Εγώ δεν θα το άξιζα....
- Φυσικά και το αξίζεις. Για αρχή οποιαδήποτε στιγμή θέλεις μπορείς να του κάνεις αλλαγές.,μου λέει.
- Το εννοείς?,τον ρωτάω.
- Φυσικά μωρό μου. Άλλαξε το όπως έκανες και με εμένα.,μου λέει.
Τον τραβάω από το χέρι για να σκύψει να τον φιλήσω.
Μόλις σηκώνω τα μάτια μου να τον κοιτάξω εκείνος με ξαναφυλαει.
- Δεν σε άλλαξα . Ούτε και εσύ εμένα. Απλώς βγάλαμε ο ένας στον άλλον τον καλύτερο εαυτό μας. Εσύ Ασίμ έβγαλες το καλύτερο εαυτό μου.,του λέω ειλικρινά.
Σηκώνεται από εκεί που κάθεται κοιτώντας με γεμάτος ευτυχία.
Βγάζει τα ρούχα του και μπαίνει στην μπανιέρα από πίσω μου. Ξαπλώνω στην αγκαλιά του και ενώνω τα δάχτυλα του χεριού μου με τα δικά του.
- Τι θα γίνει όταν μαθευτεί ο γάμος μας?,τον ρωτάω.
- Ειλικρινά δεν ξέρω. Το μόνο που γνωρίζω είναι πως θα σε προστατεύσω με κάθε τίμημα.,μου λέει και με αγκαλιάζει σφιχτά. Με φιλάει στον λαιμό και έπειτα στον ώμο.
- Κάνε μου μια χάρη Λουσία!
- Ότι θες!,του λέω.
- Μην σκέφτεσαι τι θα γίνει. Μόνο αυτό που ζούμε να σκέφτεσαι.,μου λέει.
- Σε αγαπάω.,του λέω ξαφνικά.
- και εγώ σε αγαπάω πάρα πολύ.
- Λοιπόν τι θα κάνουμε σήμερα?,τον ρωτάω.
- Τι θα έλεγες να ξαναπάμε στο κρεβάτι?,με ρωτάει παιχνιδιάρικα.
- Μετά από εκεί?
- Να συνεχίσουμε στο κρεβάτι.
- Ασίμ!
- Καλά , καλά., λέει γελώντας.
- Λοιπόν?,τον ρωτάω.
- Μπορούμε να πάμε για ιππασία. Μετά στο δάσος . Είναι ωραία εκεί. Στην συνέχεια θα κάνουμε ξιφασκία και θα τελειώσουμε με...
- Ποτό!,τον διακόπτω.
- εγώ θα έλεγα έρωτα αλλά και αυτό που λες καλό είναι., μου λέει. Τον σκουνταω με τον αγκώνα μου.
- Έλεος Ασίμ!
- Δεν μπορώ να σε χορτάσω με τίποτα μωρό μου. , μου λέει. Τα χέρια του ανεβαίνουν στα στήθη μου και τρίβουν τις σκληρές ρώγες μου. Μου αρέσει που με θέλει τόσο πολύ όπως τον θέλω και εγώ.
Κλείνω τα μάτια μου και απολαμβάνω το άγγιγμα του. Τον νιώθω σκληρό από πίσω μου.
- Ας ξεκινήσουμε με την μπανιέρα και συνεχίζουμε στο κρεβάτι. Τι λες?,με ρωτάει στο αυτί ψυθιριστα.
- Ναι!, λέω ξεπνοα.
- Ασίμ?
- Τι?
- Πάρε τώρα!,τον διατάζω.
Τον νιώθω να γελάει πίσω από τον λαιμό μου από ευχαρίστηση.
- Είσαι στην σκέψη μου μωρό μου.,μου λέει καθώς γυρίζω να τον κοιτάξω.
Πιάνω το μόριο του στα χέρια μου και ανεβοκατεβαίνω.
Με τραβάει κοντά του και κάθομαι επάνω του. Εκείνος δυισδυει μέσα μου και εγώ αφήνομαι στην αγκαλιά του.

ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΊΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΣΟΥTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon