Λουσία POV
Ναι έφτασα στο μέρος όπου φοβόμουν να ξαναδώ αλλά από την άλλη τώρα που το είδα φοβάμαι πως θα θελήσω να μείνω εδώ.
Δεν πρέπει όμως να ξεχάσω τι έχει γίνει.
Ο Ασιμ κρύβει πολλά μυστικά τα οποία μπορεί να είναι η καταδίκη μου.
Δεν θα τον αφήσω να με καταστρέψει για να ικανοποιήσει το μίσος που μπορεί να έχει.Το πρώτο βράδυ μας είπαν ότι θα μείνουμε στα δωμάτια μας μιας και το ταξίδι ήταν μεγάλο.
Έτσι και εγώ κάθομαι στο δωμάτιο που μου δώσανε .....το μόνο πρόβλημα είναι.....πως μου έδωσαν αυτό που είχα και πριν φύγω από το παλάτι.
Μου θυμίζει πολλές καλές στιγμές και με πληγώνει.
Στέκομαι δίπλα στο παράθυρο κοιτάζοντας το φεγγάρι. Στην τραπεζαρία σήμερα το απόγευμα ήταν όλα καλά. Κάθισα μακριά του και δεν τον κοιτούσα. Μιλούσα με οποιονδήποτε άλλο από την αντίθετη πλευρά εκτός από εκείνον.
Ξεφυσάω από την κούραση.
Είναι κουραστικό να αγνοείς αυτόν τον άντρα αλλά τα κατάφερα.
Κάποιος χτυπάει την πόρτα του δωματίου μου.
Πλησιάζω προς τα εκεί.
- Παρακαλώ?, ρωτάω.
- Ο Βασιλιάς Ασιμ ζήτησε να σας δει!,με ενημερώνει ένας φρουρός.
Ανοίγω την πόρτα.
- Πείτε του πως είμαι έτοιμη να κοιμηθώ και πως τον ευχαριστώ για την ευγενική του πρόσκληση αλλά θα ήθελα να μην με ξαναζητησει για όσο θα είμαι σε αυτή εδώ την χώρα., λέω στον φρουρό και υποκλίνομαι . Κλείνω την πόρτα και πηγαίνω στο κρεβάτι να ξαπλώσω.Λίγη ώρα αργότερα η πόρτα ξαναχτυπάει.
Ξεφυσάω και σηκώνομαι από το κρεβάτι.
- Τι δεν καταλαβαίνει ο βασιλιάς σας απόψε....,η φράση μένει μισή καθώς ανοίγω την πόρτα και αντικρίζω τον ίδιο τον Ασιμ.
- Τι στο.....,πάω να κλείσω την πόρτα αλλά ο Ασιμ την μπλοκάρει.
- Πρέπει να μιλήσουμε.
- Δεν θέλω!,του λέω.
- Πρέπει να με ακούσεις έστω και μια φορά!,μου λέει.
- Όταν λέω όχι το εννοώ! Μεθυσμένος είσαι και κάνεις έτσι? Τι σε έπιασε!
- ΝΑΙ! ΜΕΘΥΣΜΈΝΟΣ!
- Σςςςς ,μην φωνάζεις θα μας ακούσει όλο το παλάτι!,του λέω με ανησυχία.
- Δεν με ενδιαφέρει το παλάτι. Για εσένα θα δώσω τα πάντα.,μου λέει. Τα μάτια του δακρύζουν.
Αφήνω την πόρτα και σταυρώνω τα χέρια στο στήθος.
- Πάει τοσος καιρός. Τι προσπαθείς τώρα? Σου είχα πει πως τελειώσαμε. Σεβασου την απόφαση μου.
- Σε αγαπάω Λουσία! Από την ώρα που έφυγες δεν μπόρεσα ούτε μια μέρα χωρίς εσένα.,μου λέει.
Κάνει ένα βήμα προς το μέρος μου και παραπατάει πέφτοντας επάνω μου. Χάνω την ισορροπία και πέφτω πίσω.
- Ασιμ! Γαμωτο! Χτύπησα! , λέω.
Ο Ασιμ συνεχίζει να βρίσκεται επάνω μου.
Το σπρώχνω να ξαπλώσει δίπλα μου στο πάτωμα.
- Πόσο έχεις πιει?......
- Λουσία..... πρέπει να μου μιλήσεις...... Λουσία......, λέει και βάζω τα κλάματα. Τι του συμβαίνει ?
Με είχε ως δόλωμα και τώρα πονάει για εμένα?
- Μπορείς να μου πεις γιατί μου το κάνεις αυτό? Γιατί με καλεσες στο παλάτι?,τον ρωτάω προβληματισμένη.
- Γιατί μου ελλειψες!,μου απαντάει .
Με κοιτάζει και το νιώθω αλλά προσπαθώ να αποφύγω την επαφή με τα μάτια.
- Πήγαινε στο δωμάτιο σου!,του λέω με σοβαρό ύφος.
- Άσε με να κοιμηθώ εδώ στο πάτωμα.,μου απαντάει.
Το χέρι του βρίσκει το δικό μου και μου το πιάνει.
Γρήγορα το τραβάω γιατί δεν θέλω να τον ενθαρρύνω. Δεν ξέρει πόσο πολύ με πλήγωσε.
- Όχι , πήγαινε στο δωμάτιο σου.,του λέω.
Γυρίζω και τον κοιτάζω. Τα μάτια του είναι κόκκινα!
Πρέπει να έκλαιγε όσο δεν τον κοίταζα.
- πάω να φωνάξω κάποιον να σε πάρει....,πριν ολοκληρώσω και σηκωθώ από το πάτωμα ο Ασιμ με τραβάει πίσω και πέφτω επάνω του.
- Τι στο.... Ασιμ! Μεγαλειότατε αφήστε με!,το βλέμμα του αγριευει και δείχνει να θυμώνει. Εξεπιτηδες του μίλησα επίσημα. Έτσι δείχνω ότι κόβω οποιονδήποτε δεσμό.
- Γιατί μου μιλάς επίσημα?,με ρωτάει.
- Γιατί έτσι πρέπει μεγαλειότατε. Ούτως ή άλλως σε λιγότερο από τρεις μήνες θα είμαι παντρεμένη με έναν αριστοκράτη. Επομένως πρέπει να σας ωθησω να μου δείξετε τον απαραίτητο σεβασμό.,του λέω.
ESTÁS LEYENDO
ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΊΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΣΟΥ
Novela JuvenilΣυνέχεια του MAD FOR YOUR KISS Queens pleasure The love has her name Η Λουσία, ο μελαχρινός άγγελος ,δέχεται μια πρόταση για το παλάτι της Ινδικής Βασιλικής οικογένειας στην Μπομπαι. Ένα γεγονός...