თავი 3 (ახალი სკოლა)

497 47 70
                                    






დილით ერთმანეთში ახლართულებს გაგვეღვიძა ვის სად ქონდა ფეხი ან ხელი გაურკვეველი იყო.

მიუხედავად ამისა სიცილით ავდექით და გამზადება დავიწყეთ .

ფორმა არც ისე ცუდია , მაგრამ ოდნავ მოკლე . ვერ ვიტყვი რომ მოუხერხებელია .

- ლილი სკოლაში როგორ უნდა მივიდეთ?
კითხვა დავუსვი თან უკან მივყვებოდი .

- ანუ....აგიხსნი , მოკლედ აქ სკოლა და საერთოსაცხოვრებელი ერთმანეთზე მიტყუპებულივითაა მხოლოდ ხიდია გასავლელი ამ ხიდს გაივლი და სკოლაში შედიხარ ჩვენ მესამე სართულზე ვართ ხიდი კი პირდაპირ მესამეზეა.

- გასაგებია .

მარია ყველაფერს ათვალიერებდა უყურებდა ბავშვებს როგორ მიიზლაზნებოდნენ ზოგი ჯგუფ-ჯგუფად ზოგიც მარტო .
მას უხაროდა რომ ლილი მასთან ერთად იყო მაგრამ <<განა ყველაფერი ასეთი მარტივია >>
მარიას  თავში ისევ დაიწყო არეულობა . ის ვერ იტანდა ხალხმრავლობას .
სწავლობდა თითოეულ მათგანს ზოგს მაკიაჟი ეკეთა უფრო სწორედ უმეტესობას უყურებდა როგორ მიაბიჯებდნენ .
ყურადღება ხუთ  გოგოზე გადაიტანა ერთი წინ გამოსულიყო ისე თითქოს მათ შორის მთავარიაო ის ოთხი კი გვერდებზე დაესკუპებინა თითქოს დამხმარეები ყოფილიყვნენ .

ლილის მათზე ვანიშნე მან კი ამრეზიით გახედა ეტყობა არ მისწონდა ისინი.

- ვინ არიან?
მაინც ვკითხე .

- გახსოვს გუშინ ის ბიჭები?
ისე მკითხა თითქოს პააუხი არ ცოდნოდა მეც თავი დავიქნიე.

- მათი ნაშები არიან რაა მოკლედ ბოზებისგან ვერაფრით გაარჩევ უბრალოდ რამოდენიმესთან არ წვანან მხოლოდ ერთის ერთგულები არიან.
თქვა დ აგადაიხარხარა მეც მეცინებოდა მაგრამ ამდენ ხალხში შემრცხვა მითუმეტეს ყურადღებას ვიქცევდით . ლილის პირზე ხელი ავაფარე და მაგრად მოვუჭირე , ბოლო ხმაზე იცინოდა სანამ არ დაწყნარდა იქამდე არ მოვშორდი.

*PSYCHIATRIC HOSPITAL* -ფსიქიატრიული Where stories live. Discover now