თავი 20 (დამცირებული)

388 45 26
                                    







___________________________________

მარია ხედავდა როგორ კოცნიდა ვიღაც უცნობი თეჰიონს  . მთელი მისი გონება ბრაზს მოეცვა სადაცაა ამ გოგოს ეცემოდა და იმ ქერად შეღებილი თმებით ითრევდა . მაგრამ თვს თოკავდა ჯერ კიდევ გაურკვეველი იყო ამ გოგოს ვინაობა იქნებ სულაც მისი შეყვარებული იყო ან ერთ ერთი მისი ნაშა მაგრამ არ გავდა გოგოს რომელსაც ერთი დღისთვის გამოიყენებდნენ ის განსხვავდებოდა მათგან  .

- ანჟელიკა ...- თავისი ბოხი და ხრიწინიანი ხმით წარმითქვა მისი სახელი . მარიას თითქოს გულში რაღაც ჩაწყდა . თეჰიონი ყოველთვის ასე იძახდა მარიას სახელს მხოლოდ ის ამბობდა ასე ლამაზად მიტყვა "მარიას " მაგრამ ახლა მან ზუსტად ასე ისეთივე ხმით ვიღაც უცნობ გოგონას დაუძახა .
მარია სადაცაა ტირილს დაიწყებდა ... როგორ უნდოდა ახლა იმ გოგოს ადგილას თვითონ ყოფილიყო ... თვითონ ეკოცნა მისთვის და ამაში ხელი არავის შეეშალა .
მაგრამ ახლა ვიღაც გოგო თითისწვერებზე აწეულიყო და მას მონდომებით კოცნიდა .
იმ წამს , თითქოს თეჰიონს სულ გადაავიწყდა მარია და  ისიც კი დაავიწყდა რომ ახლა მთელი კლასი მათ მიშტერებოდა მაგრამ ახლა მხოლოდ ანჯელიკა და მისი სხეული სჭირდებოდა ისე უეცრად მოუნდა ისე უეცრად გაანიცადა მონატრება რომ ვერც აღწერს .
ანჟელიკას მარიას თვალწინ ღიმილით ხელი ჩაკიდა და კლასიდან გაიყვანა .
მარიასთვის მას ასე მხოლოდ ერთხელ ქონდა გაღიმებული ეგეც წამით . ახლა კი მან იმ გოგოს ისე გულწრფელად გაუღიმა რომ არ შეეძლო მარიას ოდნავ მაინც არ შეშურებოდა ან ნებისმიერ იქ მყოფს .
იცოდა რაც მოხდებოდა იცოდა ახლა რასაც გააკეთებდნენ იცოდა რომ ახლა ისინი ერთად იქნებიდნენ . იცოდა რომ ერთად იქნებიდნენ ერთ საწოლში და არა ცივ საპირფარეშოს იატაკზე გაწოლილები მხოლოდ ერთი გრძელი ქურთუკის ამარა და თან  ისე რომ სიცივე რძვალ რბილში გაატანდა მაგრამ ახლა ზუსტად რომ იმ რბილ საწოლში აწვენდა თეჰიონი ანჟელიკას .  მარია არ ცდებოდა ისინი მართლაც იმას აკეთებდნენ რაც გოგონამ გაიფიქრა .
ზურგით სკამს მიეყრდნო და თავი გადაწია ცადა ცრემლების შეკავება მაგრამ როგორ უნდა შეეეძლო როცა ასე აწვებოდა გრძნობები როცა  გაურკვეველი შეგრძნება ყელში აწვებოდა და სზიზღარ შეგრძნებას ტოვებდა როცა  შინაგანი ხმაც კი დასცინოდა <<ხედავ ? ისევ გამოგიყენეს მიგაგდეს. ისე როგორც ერთ დროს შენ აგდებდი შენს სათამაშოებს ახლა შენს ის სათამაშო ხარ რომელიც გადააგდეს ...
საცოდავი ხარ იქნებ უკეთესიც იყოს შენი სიკვდილი >> ისიც კი არ აკლებდა დაცინვას თითქოს სიამოვნებდა .
როგორ სურდა ახლა თეჰიონთან ერთად ყოფნა ხომ ზუსტად მიხვდით  მასთან ,   შეუყვარდა ისევე როგორც ლილის ერთ დროს ჯონგუკი რომელიც ახლაც უყვარდა .
რა სასაცილოა ორი სულელი გოგო ორივე გამოიყენეს ეხლა ალბათ სასაცილოდაც ჟღერს .. როგორ დაუშევეს ასეთი შეცდომა როგორ მიენდნენ ისეთ ადამიანებს რომელბიც შინაგანად ასე გატეხავდნენ და გაანადგურებდნენ ...
იცით ეს რისი ბრალია ?

*PSYCHIATRIC HOSPITAL* -ფსიქიატრიული Where stories live. Discover now