ვერ უთმენდა უნდოდა რაც შეიძლბა მალე მოეშორებინა ეს შარვალი მისი სხეულიდან თუმცა უზომოდ მოსწონდა მარიას მოუთმენელი სახის ყურება რომელიც ვერ ითმენდა ისე უნდოდა ახლა თეჰიონი ..
მან ნელა გახსნა ღილი შემდეგ კი ელვა. თითი ნაზად ჩაატარა და მარიას გახედა რომელმაც სიამოვნებისაგან ტუჩები მოკუმა ...
- გათხოვ - ვეღარ ითმენდა
- რას მთხოვ ? - ისე გაიკვირვა თითქოს არ იციდა რაზე ეუბნებოდნენ და კვლავ განაგრძობდა მისი თითქბის სრიალს ისე რომ შარვალიც კი არ ქონდა მოშორებული მისი სხეულისათვის მარიას კი ეგონა რომ ამჯერად სრულიად შიშველი იყო მის წინაშე ..
- მინდიხარ ! - ძლივს შეძლო ამის თქმა მარიამ...
ის თითქოს ვეღარ სუნთქავდა თითქოს ეს უნარი დაკარგული ქონდა ...
თეჰიონი კი ამ სიტყვების მოსმენამ უფრო გაათამამა იცოდა რომ მარია ამის შემდეგ ვერაფერზე ეტყოდა უარს და ეს ძალიან მოსწონდა თუმცა არ აპირებდა მისი წვალების გაწყვეტას ...- რაზე მეუბნები რომ მოვრჩე ? - კვლავ იგივე გაიმეორა ...
- მე... მ..ე- ვეღარ ლაპარაკობდა ამიტომ დაიჭირა თავისი მაისური და სხეულს მოაშორა იგივეს გაკეთებას აპირებდა მის შარვალზე თუმცა სხვისმა ხელებმა შეაკავეს კვლავ უკან დააბრუნეს და საწოლზე გააკავეს ...
-მოუთმენელი ხარ .....
და ეს მომწონს - ჩაიცინა და მარიას შარვალი თვითონვე გააძრო ....თვითონაც არ დააკლო მის სხეულს და მთელი ტანსაცმელი მოიშორა საცვალიც კი არ დაიტოვა მარიაც წამოწია და მასაც გახადა თუმცა ქვედა ნაწილს არ შეხებია ...
ის მთლიანად კოცნიდა მის სხეულს ეფერებოდა და გოგონას მოგიდულ კვნესას სიამოვნებით უსმენდა ყფრო მეტს ინდომებდა და უფრო ცდილობდა ესიამოვნებინა მისთვის ....
ადგილს არ უტოვებდა სადაც არ ეხებოდა ...
ბოლოს როგორც იქნა იმ ნაწილსაც მიაღწია რომელიც მარიას ასე აგიჟებდა და ჭკუიდან გადაყავდა ...
ნელა გახადა ისიც და სადღაც კუთხეში მოისროლა ..
აპირებდა რომ ამ ნაჭრით ცოტა კიდევ ეწვალებინა თუმცა ამას შემგეგში იზამდა ახლა მარია ისეთი თვალებით უყურებდა რომ ძლივს იკავებდა თავს რომ პირდაპირ არ შესულიყო და არ განეგრძო ის ძლიერი და უხეში სექსი..
ცდილობდა მოემზადებინა და მაშინ როცა მიხვდა რომ ის მზად იყო ძალიან ნელა და ფაქიზად შევიდა მასში ....
YOU ARE READING
*PSYCHIATRIC HOSPITAL* -ფსიქიატრიული
Fanfiction‼️გაფრთხილება‼️ ვისაც სუსტი გული გაქვთ და არ შეგიძლიათ დრამების წაკითხვა ნუ წაიკითხავთ 🖤 იმედია მოგეწონებათ . -გამიშვი!!! გამწარებულმა დაუყვირა. -უკვე მერამდენედ!! მერამდენედ მიყვირი!! შეიგნე რომ მე მეკუთვნი !! არ გაბედო მეორედ დაყვირება ... იცოდ...