თავი 4 (თეჰიონის-pov)

444 43 28
                                    







პირველად დავინტერესდი ვიღაცით . არ მეგულება ადამიანი ვისაც ჩემთვის დაურტყავს განსაკუთრებით გოგო .
უმტერსობა ჩემთან წოლაზე ოცნებობს .

- კიმ თეჰიონნნნ !!!!!!
ჩემს ფიქრებში გართული ჯინმა გამომაფხიზლა , რომელიც გაქანებული ჩემკენ მოემართებოდა .
რატომ მიყვირის? რა უნდა ? 

- როგორ გაბედე !! ის ხომ გოგოააა! როგორ მოექეცი ასეეე!!  იცი მაინც რა დღეშია !!!
იდიოტი ხარ!!!
პირდაპირ ლანძღვაზე გადავიდა . ვიცოდი რომ ასე იქნებოდა .
მძინედ ამოვიხვნეშე და ბიჭებს გადავხედე . აქ ერთადერთი ჯინი იყო რომელმაც ყველაფერი ახლა გაიგო .

- დიდი არაფერი მომხდარა . გაუვლის.
მაგრად მეკიდა რა დაემართა მას  თავისი ბრალია .

- გაუვლის ?? რაზე ლაპარაკობ დაასახიჩრეს დაალურჯეს რაზე ფიქრობდი როცა ამას აკეთებდი!! გოგო თავის თავს აღარ გავს !!!
არ ჩერდებოდა ჯინი . რატომ არის ყოველთვის ასეთი, ყველაფერს აზვიდადებს .

- არაფერი მომხდარა ისეთი.... ერთი ორი მოხვდა... ხო არ მოკლეს არა !?
დავიტანჯე არ მინახია რა დამართეა მაგრამ ის ვიცოდი რო ცოტა მიბერტყეს .

- საერთოდ ნახე მაინც?!
გაბრაზებულამ დოინჯი შემოირტყა.

- არა და არც ვაპირებ....მკიდია! რაც დაემართა თავისი ბრალია.
აღარ მინდოდა ამ ყოველივეს მოსმენა წსრაფად ავდექი.

- ნამდვილი იდიოტი ხარ !
ჯინს თითქოს სიტყვები გამოელია და კარებში მდგომს ესაღა მომაძახა  .

- ვიცი .
ვთქვი და გამოვედი . გეზი კი საერთო საცხოვრებლისკენ ავიღე გზად  იმ გოგოსაც გავუარე მაინტერესებდა რა უქნეს ისეთი რომ ჯინმა ამხელა ამბავი ატეხა .
მაგრამ მისულს ცოტა შემეცოდა .  საწოლზე იწვა და მშვიდად სუნთქავდა . პალატაში  შევედი , კედლები როგორც ყოველთვის თეთრი იყო , მთელი ითახი წამლების სუნად გაჟღენთილიყო ნაბიჯები ფრთხილად გადავდგი არ მინდოდა გაეღვიძა მივუახლოვდი  და ამჯერად ახლოდან დავუწყე ყურება .

*PSYCHIATRIC HOSPITAL* -ფსიქიატრიული Where stories live. Discover now