8

315 16 2
                                    

- Szia! - ültem bele egy fekete Range Roverbe, amit valószínűleg itt kölcsönzött. Amint becsuktam az ajtót, rögtön megcsapott az Axe dezodor és a sampon illat ami Luke-ből áradt. Semmi kétség, a charme és a lehengerlő férfiasság a névjegye. 

- Szia! Na, mit gondolsz? Hova menjünk először?

- Nem tudom, mennyire ismered a várost?

- Semennyire, úgyhogy rád bízom magam. - dőlt hátra és a kezembe nyomta a mobilját amin már meg volt nyitva a GPS. Gyorsan beütöttem a park címét, ahol állandóan valami karnevál vagy fesztivál van, az tökéletes hely. 

Ne gondolj rá. 

Ne gondolj rá.

Ne. Gondolj. Rá!

- Louis? - A nagy önmarcangolásaimból húzott vissza Luke hangja, ami olyan volt mintha hideg vizet locsoltak volna az arcomra.

- Hm?

- Elbambultál. - Nézett rám aggódva, miközben az útra is próbált koncentrálni, de azért észrevehetően próbálta leszűrni az arcvonásaimból, hogy mit érzek.

- Bocsi.

- Van ennek bármi köze a pasidhoz?

- Nincs. Nincs pasim. A legutóbbi egy félreértés volt. - vágtam rá érzelemmentesen. Nem tudom miért viselkedek úgy mint egy hisztis lány, de a legutóbbival tényleg megbántott egy kicsit. És nem is hazudtam.

- Oh, értem. - Bólintott. - Akkor min agyalsz ennyire?

- Semmin. - ezt még én sem hittem el. 

- Ugyan, látom hogy valami aggaszt. - felelte lágy hangon. - Nálam csak úgy leszünk jóban ha sokat lelkizünk. - Csodás, kifogtam még egy Faye-t.

- Nem szeretnék róla beszélni. Szórakozni jöttünk, nem? - fordultam felé, egy félig-meddig őszinte mosollyal.

-De. De csak hogy tudd, nálam ezzel nem húzod ki magad a beszélgetésből. Estig az enyém vagy. - vigyorgott, én pedig tudtam hogy ez lesz a végem.

- Nagyon hasonlítasz egy barátomra. Ő is pont ilyen idegesítő. - mondtam fapofával, amin ő nevetni kezdett. Ez engem is mosolyra kényszerített. Talán nem is lesz olyan rémes ez a délután.

******

- Na, most már beszélünk róla? - Döntötte oldalra a fejét a kávéja fölött, míg én egy bögre teát szürcsölgettem. Yorkshire tea. A kedvencem.

- Min? Hogy Elkezdtél flörtölni egy sas kabalával és kiderült hogy pasi? Vagy hogy majdnem lehánytad a cipőm a hullámvasút után? Vagy hogy mekkora egy parádét csaptál amiért tejet tettem a teámba? - kezdtem el sorolni, mire elnevette magát és bemutatott a miheztartás végett. 

Így van, ezek közül mindegyik megtörtént. Még hozzá időrendi sorrendben. Miután Beértünk a karneválra és Luke elvesztegetett 20 fontot a célba lövésnél, úgy döntött hogy a jégpálya mellett lévő hoki kabalával kezd flörtölni, hiszen elmondása szerint "elég nőies járása volt" aztán pedig kiderült hogy egy 40-es években járó bajszos pasi volt a maszk alatt, azonnal lelohadt a kedve Luke-nak. Így megpróbáltam feldobni a hullámvasúttal. Mivel is lehetne jobban elűzni az 'örökre szingli maradok' gondolatokat, mint a 'meg fogok halni' gondolatokkal? Ugye milyen jó barát vagyok? Tanulhatna tőlem minden tündér. 

Csak egy dologgal nem számoltam, mégpedig azzal hogy drágalátos Mr. Malak nem akart itteni kajára költeni pénzt, szóval ő már otthon teljesen jól lakott, amit persze elfelejtett nekem elmondani, szóval kiszálláskor majdnem elhányta magát, de aztán lelocsoltam egy random kislány narancsléével és egy-kettőre jobban lett. Persze utána vettem a kislánynak egy fagyit. Azért szörnyeteg nem vagyok. 

Perverz állat!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora