11

191 10 1
                                    

"Van középső neved?"

24 óra sem kell, hogy az ember rájöjjön, Harry egy elég spontán személyiség. Más-más értelemben. Ezalatt az idő alatt hozzá lehet szokni a hajnali random üzeneteire-mostanáig sem kaptam választ hogy miért érdekli őt a Harry Potter-ben lezajló eltitkolt szerelmek hajnali kettőkor-vagy a beszélgetéstől teljesen független kérdések, vagy az ehhez hasonló váratlan üzenetek napközben. Elsőnek talán zavarónak tűnhet, egyesek idegesítőnek találják, de Harry tényleg egy olyan beszélgetőpartner akivel bármiről lehet beszélni. Akár hajnalok hajnalán is.

"Van, de nem használom. A teljes nevem Louis William Tomlinson"

"Nekem Edward."

Kuncognom kell, ahogy a fejemben visszhangik a Harry Edward Styles név. Szerintem is jobban járt hogy eltitkolta ezt a részét a nevében.

"Az herceges. Hát ez még rosszabb is!"

"Dehogy, a Williamnél azért jobb."

Nevetve csúsztatom vissza a zsebembe a telefonomat miközben a szemetes kocsit tolom magam előtt. Ez a szombatban a legrosszabb. Minden bűzlő, undorító kukát ilyenkor kell kiüríteni és már abban sem vagyok biztos, hogy Harry üzenetén vigyorgok vagy a szagok az agyamba jutottak és tényleg megbolondultam. Szerintem az utóbbi.

- Agh, utálom ezt a napot. - duzzog velem Liam, aki szintén egy mini kukát borít bele a zsákba majd visszahajítja a szobába. Ezért nem fog borravalót kapni... - Mások ilyenkor a sárgaföldig isszák le magukat, buliznak, szexelnek, én mit csinálok? - kérdezi, miközben felemel egy újabb szeméttel megtömött kukát. - Ezt.

Nem is válaszolok neki, csak a kocsit magam előtt tolva kinyitom a hátsó kijáratot, és az egyik kukába elkezdem hajigálni a zsákokat. Aztán megérzem a cigaretta ínycsiklandozó illatát...

- Hehe, mindig elfelejtem hogy nektek ilyet is kell csinálni. - mindketten a kárörvendő hang irányába fordulunk, ahol Faye éppen egy szál cigit szív-szerintem neki ez ma már nem az első-és önelégülten vigyorog ránk. Na persze, recepciósként nekem is ekkora szám lenne. - Mondjátok csak... milyen a rothadt banánhéj illat?

- Az éppenséggel itt nincs. De valaki belehányt a kukájába. - emeli fel fintorogva az említett tárgyat, amiből tényleg árad valami megemésztett, ettől viszont nekem is felfordult a gyomrom.

- Ha nem kérsz bele még egy adagot, kérlek vedd el az arcomtól. - toltam el az arcomtól a kukát falfehér fejjel. Vállát megvonva belehajította a fekete darabot a szemetesbe, amikor a farzsebemben zümmögött egyet a telóm. Ijesztő gyorsasággal vettem a kezembe ez eszközt, és még talán ennél ijesztőbben is nyitottam meg az üzenetet, amikor megláttam hogy Harry 2 képet és egy szöveges üzenetet küldött, amiben megkérdezte, hogy melyik legyen. A képeken két különböző szettben pózol Harry a tükör előtt a stadion öltözőjében, az egyik egy sima, fekete öltöny, alatta egy rózsaszín inggel, a másik egy fekete vászonnadrág, fehér atlétával és rajta egy glitteres blézer. Nyelnem kellett egyet, hiszen az első képen nem gombolta be teljesen az ingét, így bepillantást nyerhettem a felsőtestéből, a két madárkából és a pillangónak egy részéből. Tudom, azt mondtam hogy ne fogok vele ágyba bújni, főleg hogy alig ismerem, de nem hiszem, hogy sokáig tudnám magam türtőztetni.

Pár mély lélegzetvétel után gyorsan bepötyögtem hogy "A második.", majd próbáltam újra felvenni a két legrégebbi barátom beszélgetésének fonalát.

- Engem nem érdekel mit mond az a szőke ugrifüles, Remus Lupin igenis olyan meleg, hogy ha rátennék egy tojást, rántotta lenne belőle! - hadonászik a kezeivel Liam. Ezek is erre vannak rákattanva?

Perverz állat!Where stories live. Discover now