- A kurva életbe! - visítok, mikor Harry megemeli a csípőm és úgy vágódik belém. A lábamat beleakasztva az előttünk lévő anyósülés támlájába próbálom a levegőben tartani a csípőmet, mert ez a póz hihetetlenül jó. - Gyorsabban!
Őszintén nem tudom hogy lyukadtunk ki ide. A reggel teljesen normálisan indult. Már ami a mi helyzetünkben normálisnak számít. Felkeltünk, egy nem tervezett dupla menet után megreggeliztünk, és Harry feldobta azt az ötletet, hogy menjünk el vásárolni. Nem ellenkeztem, sőt, örültem hogy kimozdulhatunk egy kicsit. Hát, ezt nagyon nem gondoltam végig. Már az első boltban elkezdte a kis akcióját, ami annyiból állt hogy a keze az végig a farmerzsebemben volt, aztán időnként a nyakamba is belepuszilt, sőt, meg is harapott néha. A harmadik boltnál már szinte könyörögtem, hogy menjünk haza, mert én ezt nem fogom ép ésszel kibírni. De ő se bírta sokáig, amint kiértünk a boltból, egy pár közlekedési szabályt megszegve egy kietlen, elhagyatott sikátorba beparkolt amit én nem különösen díjaztam. Végül nem szóltam bele-nem tudtam-, mert mire behúzta a kézi féket én már a hátsó üléseken ültem kigombolt nadrággal. Most itt vagyunk, én széttett lábakkal, félmeztelenül egy eszméletlenül gyönyörű Porsche hátsó ülésén amit néhány percen belül készülök össze kenni. Harry baromira gyors, vad, kezeivel a fejem felett lévő párás ablaknak támaszkodik és úgy ostromol, én nem kapok levegőt és megpróbálok a háttámla bőrfelületébe kapaszkodni tompa körmeimmel. Ja, és persze kibaszottul hangos vagyok. Pedig az eddigi kapcsolataimban én voltam a csendesebb fél, és ez már annyi aggályt okozott, mert mindenki azt hitte hogy nem élvezem, pedig de, csak én nem voltam egy hangos ember az ágyban. Mostanáig.
- Úristen! - nyögöm Harry vállába, amikor ismét erősen belém vágódott. - Még! Még! Jézusom!
Nagyon remélem hogy ez az autó jól hangszigetelt, mert ha nem, most nagyon sok ember napját elrontottam. Még magamat is megleptem ezekkel a kiabálásokkal, de védelmemre szóljon, hogy Harry csodás szeretőnek bizonyult. Ha az egyik volt barátom megkérdezné, akarok-e a kocsiban szexelni, biztos rávágtam volna, hogy nem. Kik azok az őrültek, akik egy utcán képesek lennének egymásnak esni egy ilyen kis helyiségben, mint egy autó? Ja. Mi.
Harry egyik kezével elengedi az üveget és ujjaival körbe fogja a már így is lucskos farkam, és a mozgásával egy ütemben kezdi verni. Tényleg nem kell több, talán hármat húzhatott rajtam amikor egy mélyről jövő üvöltés kíséretében összekenem a fekete bőrt alattunk. 5 perccel később Harry már a törzsemet öleli, és a nyakamba temeti az arcát, úgy piheg. Ha az ismerkedésünk első két hónapjában valaki azt mondja nekem, hogy Harry egy bújós maci, sőt, ő a kiskifli, valószínűleg úgy röhögtem volna hogy bepisilek. Göndör a tegnapi nap során bebizonyította, hogy ő egy gyengéd, bújós lélek, főleg szex után.
- Még el kell mennünk ebédért, remélem tudod. - mormogja a fülembe, mire én erőteljesen rázni kezdtem a fejemet.
- Én innen ki nem megyek! - tiltakoztam. Ő csak kuncogott, majd lassan felült, visszahúzta magára a nadrágot-amit amúgy csak a combja feléig tolt le, míg az enyémet teljesen leszedte a lábaimról-és megpróbált visszamászni a volán mögé. Én is igyekeztem összekapni magam és a méretemnek hála, nekem kicsit könnyebben ment ez a vissza mászós történet. Harry beindította a motort és kihajtott a sikátorból, én meg még utoljára hátranéztem az ülésre, amin ott éktelenkedett egy hatalmas fehér folt. Nem úgy tűnt, mintha ez a göndört különösen zavarná, sőt, amíg egyik kezével kormányzott, addig a másikat a lábaim közé csúsztatta és úgy simogatta a combom belső részét. Amikor kiértünk a főútra, Harry a kézfejemre tette a sajátját, összefűzte ujjainkat és a kezemmel együtt nyúlt a sebváltóhoz, hogy váltson. Nem bírtam megállni, egy szégyellős vigyor terült szét az arcomon, ezért hogy rejtsem a zavarom, az ablak felé fordulva figyeltem a forgalmat. Persze a kis mocsok észrevett és önelégülten elmosolyodott.
YOU ARE READING
Perverz állat!
Fanfiction,,-Perverz állat! -Akarlak. -Na és ha én nem?! -Akkor küzdök hogy az enyém légy"