"Anlat bakalım şimdi Taehyung, neden saldırdın Kyong'a?"
"Benim bir bulanık olduğumu söyledi. Ayrıca, bunu size karşı söylemek beni çok utandırıyor."
"Söyle hadi. Anlat ki sana yardımcı olabileyim."
"Jimin ve Hoseok'la cinsel birlikteliğimin olduğunu söyledi. Rüyalarına giriyormuşum."
Kafasını eğip parmaklarıyla oynamaya başladığında Profesör Gwon burnunun ucuna düşen gözlüğünü düzeltti ve önündeki masaya dikti gözlerini.
"Ailesi cezasız kalmana razı gelmez. Bir hafta kütüphane nöbeti veriyorum sana."
Yüzü gülmüştü Taehyung'un, kütüphane nöbetlerine bayılırdı o. Profesör Gwon da bunu bildiğinden haklı bulduğu öğrenciye sert ceza vermek istememişti.
"Çıkarken Kyong'u içeri gönder tatlım."
Onaylayıp ayaklandı, odadan çıktığında Kyong kolundaki sargıya bakıyordu.
"Profesör Gwon seni çağırıyor."
"Öedeteceğim sana bunu. Pis bulanık."
"Hâlâ kaşınıyor musun sen?"
Üzerine bir adım attığında Kyong aceleyle odaya girmiş, kapıyı sertçe kapatıp kurtulmuştu.
"Korkak züppe."
Koridorda yürürken gözler üzerindeydi. Mülayim olduğunu düşündükleri Taehyung birine saldırmış, üstelik yaralamıştı.
"Taehyung!"
Arkasında Jimin ve Hoseok'un sesini duymasıyla onlara döndü hemen, Hoseok arkadaşına koşup sıkıca boynuna sarılmıştı.
"Ne oldu?! Ne ceza aldın?! Çok mu kötü?! Ay, dur söyleme! Söyleme sakın çok üzülürüm!"
"Hoseok, bir sakin olsana. Bırak konuşsun."
Jimin Hoseok'un kafasına bir tokat yapıştırıp minik arkadaşına döndü. Çok kötü bir ceza alsaydı, bu şapşal hallerine gülmezdi herhalde?
"Bir hafta kütüphane nöbeti. Cezam bu."
"Harika! Profesör Gwon senin tarafında demek ki! Güzel güzel, sen seversin kütüphaneyi."
"Bu arada, Profesör Gwon seni götürürken Jeongguk sana bakıyordu. Yoongi fısır fısır bir şeyler söylüyordu sana bakarak."
Nefesleri hızlanmıştı Taehyung'un, yutkunup gülümsememek için dudaklarını birbirine bastırdı.
"Hoşuna gitti değil mi? Şu yüzünün haline de bir bak, aman tanrım, kızardın."
"Tamam susun. Gidelim hadi, bitki bilim dersine geç kalacağız."
°°°
"Çok büyük bir ceza alır diye düşünmüştüm."
Jeongguk gazetesinden bakışlarını kaldırıp balkabağı suyu içen arkadaşına döndü.
"Kimden bahsediyorsun?"
"Kim Taehyung'dan."
"Ne cezası almış ki?"
"Bir hafta kütüphane nöbeti. Profesör Gwon onu haklı bulmuş olmalı, ki haklı da."
"Ne olmuş ki?"
Gazetesindeki tüm dikkatini arkadaşına vermişti. O çocuk, onu meraka düşürmüştü. Yoongi'nin söylediklerine göre oldukça sessiz ve sakin biriyken bahçede bambaşka gelmişti gözüne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart Without Color×Taekook ✓
FanfictionJeon Jeongguk, Slytherinli'ydi. Kimsenin gözlerinin içine bakmaz, kimseyle işi olmazdı. Taehyung ise melez olduğu halde Slytherin evine seçilen sessiz, silik bir tipti. !Hp¡ By Amethyst 🕯️