-Yetişkin İçerik-
-M-
°°°
Ortalık alev almış gibiydi.
Jeongguk sevgilisinin elini sıkıca tutup zindanlara sürüklerken derin nefesler alıp veriyor, az sonra dünyanın en büyük zevkine yeniden erişeceğinin bilinciyle yerinde duramıyordu. Kendisini rahatlattığı zamanlar elbette olmuştu her genç erkek gibi ama Taehyung ile sevişmek, bedenlerini birleştirmek bambaşka bir histi. Doyuma ulaşmak zordu, ona asla doyamıyordu. Taehyung'u izlemek bile içinde bir yerleri kaşındırırken sakin kalmak oldukça zordu. İncitmemeye çalışıyordu, vahşi bir aşkla sevdiğinin farkındaydı ama kendisini sevgilisinin güzelliği karşısında tutamıyordu. Başaramıyordu, tenine bıraktığı kızarıklıklar, dudaklarındaki yaralar çok hoşuna gidiyordu.
Zindanlara girdikleri gibi karanlıkta bir süre daha yürüdüler, Jeongguk en sonunda demir parmaklıklara sırtını verip yere kaydı ve Taehyung'u sertçe kendine çekip kasıklarına oturttu. Taehyung ise sevgilisinin haşin hareketlerine karşılık dudaklarını ısırdı, kalçalarının arasında hissettiği erkekliğin üzerine iyice bastırdı kendisini, birbirlerini zar zor görüyorlardı ama önemli değildi. His en yüksek seviyedeydi, görme dışında tüm duyu organları çalışır vaziyetteydi.
Jeongguk sinsice Taehyung'un cübbesinin önünü açmış, elini gömleğinin altından teninde gezdirmeye başlamışken Taehyung boynuna daha sıkı sarılmıştı. Dudakları birbirine mıknatıs misali yapışmışken Jeongguk ellerini bebeğinin pantolonuna indirmiş, düğmesini açıp hafifçe itmişti kucağından. Taehyung bu durumdan mutlu olmamıştı, elinden geldiğinde hızlı bir şekilde pantolonundan ve iç çamaşırından kurtulup tekrar gri bakışlı oğlanın dudaklarını örttü kendi kırmızılıklarıyla. Jeongguk onun bu istekli haline karşılık iyice uçmuştu, tekrar kucağına gelmesine izin vermeden pantolonunu ve iç çamaşırını dizlerine kadar sıyırıp dudaklarını yeniden ayırdı. Bu kez boynuna gömülmüştü, parmaklarını ıslatması için Taehyung'un kırmızılıklarının arasına yollamış, dilinin altında kayan esmer teni resmen yerken sinsi bir şekilde kalçasına indirmişti parmaklarını. İlk parmağını içine itmesiyle diğer elini ağzına kapatmıştı biriciğinin, Taehyung ise en gizli kısımlarında gezinen parmaklarla kaşlarını çattı ve zevkle inledi dudaklarını örten parmaklara doğru.
Jeongguk sevgilisinin boynundan ayrılıp geri çekilmiş, gördüğü görüntü karşısında dudaklarını yalayıp muhtaçlıkla inleyen bebeğinin içinde hareket ettirdiği parmaklarına hız kazandırmıştı.
"Yeter, lütfen, yeter." dedi Taehyung boğuk bir şekilde. Siyah saçlı oğlanın boynuna sardığı elini çözüp dudaklarındaki parmakları tutmuş, teninden ayırdığı gibi yine şiddetli bir istekle buluşmuştu ikilinin dudakları. Aynı sıralarda Jeongguk yavaşça kendisini daha öncesinde hazırladığı girişe itmiş, yavaş yavaş yerine yerleşirken kasıklarında başlayan fokurdamalarla derin bir nefes almıştı istemsizce. Tamamen içine girmesiyle Taehyung kafasını kaldırıp derin bir nefes vermiş, tek elini dudaklarına kapatıp olası bir zevk çığlığını önlemişti.
Jeongguk önce iyice alışması ve canının yanmaması için yavaş hareket etmeye başlamıştı. Taehyung yaşarmış gözlerini kendisinden aşağıda kalan sevgilisine diktiğinde Jeongguk dudaklarını ısırıp inledi, görüntüsü onu mest etmişti.
"Hazır mısın?" Jeongguk'un sorusuna karşılık Taehyung kafasını salladı ve hareket etmeye başladı kucağında, bacaklarındaki tüm gücü kullanıp sertçe gri bakışlı oğlanın üzeründe sekerken ikisi de zirveyi görüyordu. Hızlı ve sertlerdi, Taehyung bu sefer tüm kontrolü eline almış, sevişmesi tamamen kendi zevklerine göre yönetiyordu ve Jeongguk'u bu kadar baskın olarak yönetmek fazlasıyla hoşuna gitmişti. Jeongguk'un da hoşuna gitmiş olmalıydı ki kontrolü almayı bir kez olsun bile düşünmüyor, bebeğinin kendisini mükemmel bir doyuma ulaştıracağının bilinciyle ona her şeyi yapmasına izin veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart Without Color×Taekook ✓
FanfictionJeon Jeongguk, Slytherinli'ydi. Kimsenin gözlerinin içine bakmaz, kimseyle işi olmazdı. Taehyung ise melez olduğu halde Slytherin evine seçilen sessiz, silik bir tipti. !Hp¡ By Amethyst 🕯️