Akşam herkes yatakhanelerine çekildiklerinde Jeongguk ve Taehyung Slytherin ortak salonunda, şömine karşısında kitap okuyorlardı. Aslında tam olarak, Taehyung okuyor, Jeongguk ise dikkatini kendisine vermesi için sevgilisini öpücüklere boğuyordu.
"Yarın iksir dersinde sözlü olacak Jeongguk." Taehyung boynunu öpücüklere boğan sevgilisine karşı mırıldanıp gözlerini kapadığında Jeongguk bu kez dolgun dudaklarına bıraktı öpücüklerini. Ellerini omuzlarından beline indirmiş, birden tutup kucağına çekmişti.
"Olsun, sen yardımcı olursun bana." dedi kasıklarına yerleşen sevgilisinin dudaklarına bakarak. Taehyung kalçalarının altındaki sert baldırlarla ve sertleşmemiş olsa bile bariz bir şekilde hislediği erkekliğiyle yutkunup kızaran yanaklarıyla Jeongguk'a bakmaya devam etti.
" Nasıl bir yardım bu?" dedi cilveyle. Jeongguk hafifçe sırıtıp bedenini biraz daha kendine çektiğinde Taehyung nefeslerini titrek bir şekilde almaya başladı.
"Cevaplarını mutlaka biliyor olacaksın, bana yardımcı olursun." Jeongguk dudaklarını yumuşak dudaklara birkaç kez daha bastırıp sözünü bitirdiğinde Taehyung titrememek için zor tutuyordu kendisini, ne yapacağını şaşırmıştı.
"Hem, bana yardımcı olup dersten geçmemi sağladığın için istediğin bir şeyi de yaparım."
"Ne istersem mi?" dedi Taehyung gözlerini gri gözlere dikip. Jeongguk çok farklı bakıyordu ona kafasını sallayıp dudaklarını araladığında Taehyung'un bakışları şeker pembesi et parçalarını buldu.
"Ne istersen." Bunun anlamı açıktı. Taehyung aşkının gözlerinin içine bakmaya devam ederken yutkunup ortamdaki seksüel tansiyonla Jeongguk'un boynuna sarıldı ve kafasını omzuna yasladı.
"Kopya çekmek oluyor ama bu. Ben, daha önce hiç yapmadım böyle bir şeyi."
"Ben de yapmadım ama iksir dersinde sadece eşim olmanı seviyorum. Dersten kalırsam Çatlak Kazan'a seninle gelemem." dedi biraz kendini acındırarak. Taehyung kafasını kaldırıp büyüttüğü gözleriyle sevgilisine baktığında Jeongguk yutkunup içi hayal kırıklığıyla parlayan bakışlarda dolandı.
" Gerçekten gelemez misin?.. Tamam o zaman, yardım edeceğim sana, orda saatler sensiz geçmez." Tekrar boynuna sarılıp sıcaklığıyla mayıştığında Jeongguk bebeğinin sırtını ve bacaklarını okşayıp iyice uykusunun gelmesine neden olmuştu.
"Jeongguk, uyuyalım." Taehyung'un mırıltısıyla Jeongguk mırıldanıp bebeğini boynundan öpmüş, bacaklarını beline dolamasını sağlayıp ayaklanmıştı. Taehyung sıkıca tutunmuştu boynuna, yataklarına gitmek için merdivenlerden çıkıyorlardı. Bir süre sonra Jeongguk birçok kişinin olduğu yatakhaneye sessizce girip yatağına yürüdüğünde Taehyung bunu yadırgamadı, zira üç yıldır birlikte uyuyorlardı, herkes alışmıştı onlara. Önce Taehyung'u yatırıp üzerine yorganı çekti, ardından yatağın çevresini saran perdeleri tamamen kapatıp kendilerine ait ortamı oluşturduğunda derin bir nefes verip Taehyung'a arkasından sarıldı. Bal gözlü oğlan kendisini iyice sevgilisine itip iç içe geçmelerine neden oldu. Jeongguk dizlerini Taehyung'un diz arkalarına gelecek şekilde kendine çekmişti, ikisi de cenin pozisyonundalardı ve böyle uyumak onları ertesi güne mutlu şekilde uyandırıyordu. Jeongguk, Taehyung'unun ensesine alnını yaslayıp kokusuyla gözlerini kapadığında bal gözlü oğlan beline sıkıca sarılan kolların üzerinde parmaklarını gezdirdi ve parmaklarını birbirine kenetledi.
"Seni seviyorum Jeongguk, iyi uykular." Taehyung uykulu sesiyle fısıldadığında Jeongguk gülümsemiş, alnını yasladığı enseye nefeslenerek küçük öpücükler bırakıp eski haline dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart Without Color×Taekook ✓
FanfictionJeon Jeongguk, Slytherinli'ydi. Kimsenin gözlerinin içine bakmaz, kimseyle işi olmazdı. Taehyung ise melez olduğu halde Slytherin evine seçilen sessiz, silik bir tipti. !Hp¡ By Amethyst 🕯️