-0.6-

7.1K 727 358
                                    

"Hyung, şimdi sakin ol, sana bir şey anlatacağım."

Jimin'in yanına oturan Taehyung nefes nefese konuşmaya başladığında hyungu şaşkınlıkla baktı dağılmış haline. Dağılmıştı ama çok tatlı görünüyordu. Yanakları pespembe olmuştu, gözleri parlıyordu.

"Dün hani Yoongi hyung beni sohbet etmeye çağırdı ya."

"Ee?"

"Biz Jeongguk'la çok uzun, bayağı böyle uzun, saatler sohbet ettik."

"Güzel! Çok iyi."

"Ellerimi tuttu hep."

Jimin iri gözlerini daha da irileştirmiş, tam çığlık atacağı sorada Taehyung'un bunu sezmesiyle susturulmuştu. Hyungunun üzerine atlamıştı resmen, avucunu dudaklarına kapatmıştı.

"Çığlık atma sakın, Hoseok'u bu yüzden bayılttım, uyanır birazdan, çok dikkat çektik, Hyung ısırmasana ya!"

Elini dişleyen Jimin'den kurtulup sızlanmaya başladığında Jimin yerinde hafifçe tepinip omuzlarından sarstı Slytherinli genci.

"Ee?! Başka?! Ellerini biye tuttu ki?!"

Taehyung baştan sona tüm her şeyi anlatmıştı. En sonunda yatakhanenin diğer tarafına geçtiğini de söylediğinde Jimin mutlulukla sırıtıyordu.

"İnanamıyorum ya! Resmen tavladın! Ama sana söylemem gereken bir şey var. "

" Nedir o? "

" Jeongguk hakkında bir şey öğrendim dışarıdan, burdan kimse bilmiyor."

"Neymiş o hyung? Benim bilmediğim bir şey mi varmış ki?"

"Ailesi, öz ailesi değilmiş."

Fısıltısıyla Taehyung hemen koca gözlerini hyunguna çevirdi ve ellerini ağzına kapadı.

"Nasıl yani?!"

"Anne ve baba dediği amcası ve yengesiymiş. Öz ebeveynleri o çok küçükken ölmüş. Onlar da sadece okul masraflarını karşılarmış, Jeongguk'u onun dışında arayıp sormazlarmış bile."

"Ne fena! Kim bilir nasıl kötü hissediyordur.." dedi Taehyung hüzünle. Kalbi kırılmıştı, minik Jeongguk nelerle uğraşmıştı kim bilir.

Yüzü asılan arkadaşının omzunu hafifçe sıktı ve bıraktı Jimin.

"Üzülmesene menekşem, belli etme ona bu söylediklerimi. "

" Gerçekten, sen nerden öğrendin bunu? Dışarıdan gelen bilgi falan, hayırdır hyung? Muhbirlerin mi var?"

"Sen orasına karışma, var işte."

"Min Yoongi mi?"

"Çok mu belli oldu ya, of."

Kahve saçlarını karıştırıp yanaklarını şişirdiğinde Taehyung gülerek yanaklarını sıkmıştı.

"Ne karşılığında öğrendin bakalım bunu?"

"Biz, şey, çıkıyor gibiyiz. Yani, tam emin olmadan söylemek istemedim size, birimiz üzüldüğünde hepimiz üzülüyoruz çünkü. Jeongguk hakkında bilinmeyen bilgiler karşılığında minicik öpüyorum onu."

"Ne deyip de alıyorsun o bilgileri? Umarım Taehyung ondan hoşlanıyor dememişsindir."

"Demedim."

"Oh, iyi. Ne dedin peki?"

"Taehyung çok aşık dedim. Hoşlantı az kalırdı çünkü."

"Seni geri zekalı! Manyak gibi sevdiğim çocuğun en yakın arkadaşına her şeyi anlattın mı?!"

Heart Without Color×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin