@francisbeck; Bir gönderi paylaşıldı*
(Sevdiğiniz kişiye sarıldığınızda beyniniz ağrı kesici almakla aynı tepkiyi verir.)Bence yalan.
@yıldızkülleri; Bence de yalan.
Ama yalan mı doğru mu diye denemeye ne dersin?
@francisbeck; Yüzünü göstereceksen neden olmasın.
@yıldızkülleri; Şu an gerçekten ağrım var. O yüzden bence kesinlikle denemeliyiz.
@francisbeck; Sen ciddisin? Gecenin 10 unda mı?
@yıldızkülleri; Evet. Sen sizin oradaki parka git ben geleceğim.
@francisbeck; Şu an şok geçirerek parka gidiyorum.
Aptal Maysa! Neden böyle bir şey söyledin ki şimdi? Zaten parkta oturduğum için onun gelmesini bekledim. Onun buraya geleceğini bilmek ağrımı daha çok arttırıyordu. İçimde garip bir his oluşmasınada sebep olmuştu.
Onun sesini duydum, "Yaz?" Sesi fısıltı gibi çıkmıştı. Beni şu an göremeyeceği bir yerdeydim. Beni görmesini istemiyordum. Beni hatırlayana kadar görmemeliydi.
@yıldızkülleri; Gözlerini kapatır mısın?
"Cidden mi Yaz? Hâlâ mı? Neden böyle istediğini bilmiyorum, ama peki." Gözlerini kapadı öylece bekledi.
@yıldızkülleri; Beni hatırlayana kadar göremezsin. Ve teşekkür ederim gözlerini kapadığın için.
Saklandığım yerden çıktım ve bir anda ona sarıldım. Kafamıda göğsüne gömdüm yüzümü görmesin diye. "Yaz sen gerçekten çok kısasın." Cevap vermek yerine sessizce güldüm. "Bu arada belin gerçekten çok güzel." Parfümüne aşık oldum sanırım. Bu ne güzel koku böyle. "Ağrın geçti mi?" Ağrımın olduğunu unutmuştum bile. Sesimi belli etmeyecek bir şekilde 'hı hı' dedim. "Kendimi şizofren gibi hissediyorum. Kendi kendime konuşuyorum resmen." Bir şey demedim. Ondan ayrılmam lazımdı artık. Bu kadar sarılma fastı yeterdi. Ayrıca sevdiği bir kadın var. Ne düşünüyordun ki Maysa? Ondan ayrıldım, arkamı dönüp eve doğru yürümeye başladım. Arkamdan "Kokuna da hayranım artık." Diye bağırdı. Telefonumu çıkarıp ona yazmaya başladım.
@yıldızkülleri; Doğruymuş. Meğersem benim ağrı kesicim senmişsin.
__________________________Özgür ve Maysa😋
Yemek istiyorum bunları.