2.4

334 26 20
                                    

"Dövmeci mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Dövmeci mi?"

"Evet dövmeci Zara."

"Ay olur valla. Of ben karar vermedim bile ne yapacağıma." sonra bir anda bana döndü ve nerdeyse beyin sarsıntısı geçirebileceğim bir şekilde beni sallayıp, "BEN DAHA KARAR BİLE VERMEDİM MAYSA! ANLAYABİLİYOR MUSUN?!" dedi.

"Eğer biraz daha sallarsan hiç anlamayacağım!" Beni bırakınca, üstümü başımı düzelttim ve kaşlarımı yalancı bir şekilde çatıp Zara'ya baktım. O da bana karşılık olarak dilini çıkardı. Bir süre boş boş birbirimize baktık sonra kahkahalarla gülmeye başladık.

❤️‍🩹

Belime kelebek dövmesi yaptırıyordum ve aşırı gıdıklanıyordum. Sürekli kıpırdandığım içinde dövmeci bana kızıyordu.

"Maysa! Rahat dur artık. Dövmen kötü olacak." diye sitem etti Zara.

"Kolaysa sen dayan! Gıdıklanıyorum ne yapayım?"

Dövmeci bana uzaylı görmüş gibi bakıp, "Normalde şu an ağlaman gerek. Ya da sürekli acıdığını söylemen gerek. Ama sen ne yapıyorsun? Gülüyorsun! Ve gıdıklandığını iddia ediyorsun." dedi.

"Bu da benim farkım işte." dedim gururla.

❤️‍🩹

Kelebek dövmesi neredeyse bittiğinde artık karnıma ağrılar girmişti gülmekten.

"Bitti." dedi ve iğneyi üzerimden çekip mendille sildi. Bu dövme gerçekten bir harika.

"Aslında bitmedi..." diye mırıldandım. "Bir tane daha istiyorum. Bileğime. Nabzımın attığı yere." dedim.

"Yalnız orası çok acır?" dedi dövmeci.

"Acısın." dövmeci artık sabır diler gibi baktı bana ve istediğim modeli göstermemi istedi.

❤️‍🩹

Nabzıma yaptırmış olduğum dövmede bittiğinde rahat bir oh çektim. Ama gerçekten acımamıştı. Yani tamam acıdı ama çok değil, normal bir acıydı. Bileğime, nabzımın attığı yere, sevdiğim renklerden oluşan iki tane balık yaptırdım. Turuncu ve mavi balık.

Zara'da bileğine 444 yazan bir dövme yaptırdı. Anlamlı ve güzeldi.

Zara koltuktan kalkınca tam dükkandan çıkarken dövmeci, "Hop! Kızlar nereye gidiyorsunuz? Ücreti nerede bu dövmelerin?" dedi. Zara ile olduğumuz yerde kaldık. Bunun ödeme kısmı da vardı değil mi? Benim tamamen aklımdan çıkmış. Peki ya Zara'nın?

Zara'yı dürttüm, "Benim çantam dolabımda kaldı. Cüzdanımda onun içindeydi. Yanımda hiç para yok!" dedim.

"Bende aynı şekilde. Ülkü Hoca, benim projemi teslim etmediğimi anneme söylemiş. Annem de kartlarımı iptal ettirdi."

"Siktir!" diye fısıldadım. "Tamam, tamam, çözümler tükenmedi. Zara sen burada bekle, ben para çekip geliyorum hemen." dövmeciye döndüm, "Herhalde kabul edersiniz bu şekilde?" dedim.

"Kabul." dedi.

❤️‍🩹

Parayı çekip dövmeciye döndüğümde içeriden gülüşme sesleri geliyordu. Bizim dövmeci ve Özgür kahkahalarla sohbet ediyordu. Zara'da yüzünü buruşturup onları izliyordu.

Zara'ya burada neler oluyor bakışı attım. Evet, bakışmalarla ve kaş göz haraketleriyle anlaşabiliyoruz. O da bana sinirli bir bakış attı.

Yanına gidip oturdum. "Ne kızıyorsun? Ne yaptım şimdi?"

"Bir de soruyor musun?" koluma vurup, "Seni o kadar aradım!" dedi.

"Telefonumun sessizde olduğunu biliyorsun!" Zara'nın yanından ayrılıp dövmeci ve Özgür'ün yanına geçtim. Parayı uzattım ama küçümseyici bir bakış attı. Bende onun bu bakışına karşı sinirlenip anlamaz bir şekilde kaşlarımı çattım.

"Yanımdaki yakışıklı genç ödedi parayı." dedi Özgür'ü göstererek.

"Benim iznim yok yalnız, ödemeyi ondan alamazsınız." parayı adamın eline tutuşturup, "Bu parayı alın ve yanınızdaki yakışıklı gence parasını geri ödeyin." dedim. Özgür'ünde kolundan tutup "Yanınızdaki 'yakışıklı genci de' alıyorum." dedim, özellikle yakışıklı gence vurgu yaparak. Ve böylelikle dövmeciden çıktık.

"Yakışıklı genç demek ki." yüzünde çapkın bir gülümseme vardı. "Yakışıklı genç miyim gerçekten?"

Özgür'ün sorduğu soru havada kalırken, asıl merak ettiğim şeyi sordum. "Özgür, burada ne işin var?" hiç beklemediğim bir şey oldu. Özgür bir anda bana sarıldı.

Ve sarılırken şunları fısıldadı; "Bugün 21 Haziran Yaz Çiçeği."
__________________________

Normalde bu bölümü 21 haziran da atmam gerekirdi ama atamadım.

21 Haziran hakkında kısa hatırlatma; Maysa 21 Haziran da doğdu, 21 Haziran da intihar etti ve 21 Haziran yaz başlangıcı.

21 Haziran yaz başlangıcı ile ilgili bir şey vardı kurguda, umarım onu hatırlıyorsunuzdur. Hatırlamayanlar hatırlamak için 5. bölüme bakabilir

Veeeee Maysa nın dövmeleri temsili;

Veeeee Maysa nın dövmeleri temsili;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle düşünebilirsiniz modellerini falan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle düşünebilirsiniz modellerini falan. Bu tarz bir şey yani

Yıldız Külleri |texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin