"Taehyung gelme sakın!"
Yatak odasının kapısını sertçe kapatmış ve kendimi yatağa atmıştım. Yine kıskandığı için kavga çıkarmıştı.
Saçlarımı sinirle geriye atmış ve derin nefesler alarak sakinleşmeye çalışmıştım. Kapıda bir şeyler mırıldanıyordu fakat dinlemek istemediğim için duymazdan geliyordum.
Aşağıdan gelen tıkırtılar kesildiğinde evden gittiğini anlamıştım. En azından biraz yalnız kalmak ikimize de iyi gelirdi.
Yatak odasından çıkmış ve salona ilerleyip kendimi koltuğa atmıştım. Televizyon kumandasını elime alarak rastgele bir aksiyon filmi açmıştım.
Filmin sonlarına doğru geldiğimde, kapı açılmış ve Taehyung içeri girmişti. Bana bir bakış atmış ve yanıma doğru gelmişti.
"Y/n?"
"..."
Cevap vermeyince içini çekmiş ve yukarı çıkmıştı. Önce sinir ediyordu, sonra hiçbir şey olmamış gibi yumuşatmaya çalışıyordu.
Film bittiğinde televizyonu kapatmış ve yatak odasına doğru adımlamıştım. İçeri girdiğimde Taehyung orada yoktu. Banyoda veya çalışma odasında olmalıydı.
Saten geceliğimi giymiş ve ışıkları kapatarak yatağa girmiştim. Gözlerimi kapatmış ve uyumaya çalışacakken odadaki banyonun kapısı açılmıştı.
Gözlerimi sıkıca kapatmış ve uyumuş gibi görünmek istemiştim. Hatasını anlayana kadar onunla barışmak gibi bir fikrim yoktu.
Yatağın hareket etmesi ile yatağa geldiğini anlamıştım. Birden kulağımın dibinde biten ses ile titremiştim.
"Y/n? Biliyorum kavgalıyız ama şuan sana ihtiyacım var?"
"..."
"Güzelim, fazla acıyor. Lütfen yardım et. Sonra küsmeye devam edebilirsin."
"Nasıl başardın bu kadar sertleşmeyi?"
"Kafa dağıtmak için bara gitmiştim ve sevişen insanları görünce bizi hayal ettim. Sonra da bu oldu işte."
"Tanrım! Yat şuraya!"
Üzerindeki tişörtü çıkarmış ve sırtını yatak başlığına dayamıştı. Eşofmanının kenarlarından tutmuş ve baksırıyla birlikte çıkarmıştım.
Kızarmış penisi karnına çarpınca başını geriye atarak inlemişti. Acıyan penis ucuna doğru eğilmiş ve üflemiştim. Sıcak nefesimi hissetmesi ile yeniden başını geriye atmıştı.
Ağzımı aralayarak hassas ucunu emmeye başlamıştım. Dilimi değirmem ile birlikte beli bir yay misali gerilmiş ve derin nefesler almaya başlamıştı.
"Y/n!!!"
Islak sesler çıkararak emmeye devam etmiş ve zevkten kıvranmasını zevkle izlemiştim. Sağ eli saçlarımı kavramış ve daha fazlasını istediğini belli edercesine bastırmaya başlamıştı.
Öğürmem ile birlikte saçımdan tutarak geriye çekmiş ve hiç beklemeden salyalı dudaklarımı kuru dudakları ile birleştirmişti.
Omuzlarından ittirmiş ve soyunmak için yataktan inmiştim. Kıyafetlerimi çıkarıp, çıplak kaldığımda, belimden tutmuş ve kucağına çekmişti. Bacaklarımı iki yana açarak oturmayı beklemiştim.
"Otur güzelim."
Belimden tutmuş ve hafifçe bastırarak oturmamı sağlamıştı. O kadar büyüktü ki, içime alırken nefesimi tutmam gerekiyordu. Yoksa acıyı derinlerde hissediyordum.
Alıştıktan sonra hafifçe oturup kalkmaya başlamıştım. Fakat o bununla doymayacağı için belimden bastırarak hızlıca hareket etmemi sağlamıştı.
Boynuma yaklaşmış ve emdikten sonra fısıldamıştı.
"Beni deli ediyorsun güzelim."
Başımı geriye atmış ve tahrik edici sesinin etkisinden kurtulmaya çalışmıştım. Aniden kalçama inen tokat ile seslice inlemiştim.
Kulağıma yaklaşıp hırlamış ve bedenimi aniden geriye ittirmişti. Yatağa değen sırtım ile gözlerimi sıkıca kapatmıştım.
"Beni kendine muhtaç etmeye bayılıyorsun, değil mi güzelim?"
Cevap vermemiş, sadece kafa sallamıştım. Bacaklarımı omuzlarına almış ve sertçe içime girmişti.
Elimi ağzıma kapatarak hıçkırıklarıma engel olmaya çalışıyordum. O kadar fazla zevk hissediyordum ki bağırarak ağlayabilirdim.
Hızlı vuruşlarına devam ederken bacaklarım titremeye başlamıştı. Dudaklarımı dişlerim arasına almış ve neredeyse kanayacak dereceye getirmiştim.
"Mmm, sanırım geliyorum."
"Öyle mi?"
Kalçama inen ikinci şaplak ile çığlık atmıştım. Bunu her sona yaklaştığımda yapıyordu ve bu aşırı hoşuma gidiyordu.
Bir kaç sert vuruştan sonra içimde hissettiğim sıcak sıvılar ile daha çok titremiş ve kendime engel olamayarak çarşafları kirletmiştim.
Taehyung üzerimden kalkmış ve ıslak mendil ile kendini temizledikten sonra bedenimi kucağına alarak banyoya yönelmişti.
Sıcak suyu ayarlayıp, beni küvete oturttuğunda söylediği şeyler içimi gıdıklamıştı.
"Senin her zerrene muhtacım be güzelim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐭𝐬 ☂︎ 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬...
Random𝙸̇𝚗𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖𝚍𝚊𝚗 𝚙𝚊𝚢𝚕𝚊𝚜̧𝚝ェ𝚐̆ェ𝚖 𝚑𝚒𝚔𝚊𝚢𝚎𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗 𝚠𝚊𝚝𝚝𝚙𝚊𝚍 𝚟𝚎𝚛𝚜𝚒𝚢𝚘𝚗𝚞𝚍𝚞𝚛. 𝙸̇𝚗𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖: @𝚒𝚠𝚒𝚎𝚋𝚕𝚎88