"Eve giden ben olmalıyım, bana dokunmaya çalışan adam değil!" diye bağırdın.
"Adam çoktan gitti. İfadenizi yazabilmeniz için bir süre kalmanıza ihtiyacım olacak. Adam dava açmak istiyor," dedi Memur Kim Taehyung dudaklarını çekiştiren bir sırıtışla.
"Ne !? O sik kafalı bana dokunmaya çalıştı, belli ki kendimi savunmam gerekiyordu!"
Taehyung, onu masasına kadar takip etmeni işaret etti. Sen mecbur kaldın ve onun karşısına oturdun.Sana cevapladığın temel soruları sordu, ama yardım edemedin çünkü ne kadar çekici olduğunu fark ettin.
Bilgisayarında yazı yazarken yüzüne hayran kaldın.
"Bana böyle bakmaya devam edersen, odaklanamayacağım," dedi.
Hemen gözlerini kaçırdın, yanakların kızardı.
"Doğru," dedi, odak noktasını sana çevirerek.
"Sana dokunduğunu söyledin. Nerede ve nasıl yaptı?"
İş arkadaşlarınla dışarıda içki içerken, kulüpte olduğun zamanları düşündün..
Bir şekilde onları kulübün ortasında kaybettin, bu yüzden barda oturmaya gittin.
Elbette birinin huzurunu bozması gerekiyordu.
Barda berbat görünümlü bir adam sana yaklaştı. "Barda tek başıma içki içiyordum ve bu adam yanıma geldi ve bana bir içki ısmarlamaya çalıştı ama reddettim."
Adamın sana içki ısmarlama konusunda ne kadar ısrarlı olduğunu abartmaya çalıştın.
"Ve sonra o .. uhm. Elini uyluğuma koydu .." dedin, bunu düşünmek oldukça rahatsız etti.
"Hey, hey, rahatsızsan, istemiyorsan söylemek zorunda değilsin," dedi güven verici bir şekilde.
"Neden buraya gelip bana göstermiyorsun?" Koltuğundan kalktın ve masanın diğer tarafına doğru yol aldın.
Önünde diz çöktün.
Taehyung'un gözleri önündeki tanıdık sahnede büyüdü, düşünceleri seninki kadar saf değildi.
Dokunduğunda kaslarının gergin olduğunu hissederek elini kalçana koydun.
"Onu buraya yerleştirdi," dedin elini yavaş yavaş daha yükseğe, kasıklarına yaklaştırırken.
İfadesi değişti, eskisi kadar tatlı değildi.
Aynı anda, eli kalçanı hafifçe sıktı ve Taehyung parmağını çenenin altına geçirilerek başını hafifçe kaldırdı. Şimdi ona bakıyordun.
"Sana yaptığı bu mu?" Cevap veremiyordun, bu yüzden diğer elini aşağı çekerek lacivert pantolonunun fermuarına ulaşmasına izin verdin. Ona masum gözlerle bakarken, ellerin onun boksöründen penisini okşuyordun.
"Bu yasalara aykırı değil mi?" "Bebeğim, kanun benim," diye fısıldadı, elleri saçına dolanmıştı. Kıkırdadı ve penisini kavradın, birkaç saniye onu pompaladın ve eğilip dilini ucuna değdirdin. Ağzını daha fazla açtın onu daha derine götürürdün.
"O boğazını sikmeme izin verir misin tatlım?"
Herhangi bir şey yapmaya devam etmeden önce bir cevap beklerken aşağıya baktı.
Saçının köklerini tutmadan önce başını sallayıp kendini penisine doğru ittin. Taehyung, kısa bir süre sonra inlemeye dönüşen küçük bir kahkaha atarken günahkar bir homurtu çıkardı. Sıvının bacaklarından aşağı damlamasını önlemek için uyluklarını birbirine bastırdın.
O sert ve hızlıydı, boğazını kullanıp taciz ederken çenenden tükürük ve meni damlıyordu."Siktir et bebeğim, o güzel ağzın harikalar yaratıyor .." Çok geçmeden, hassaslaşmaya başladı, seni ise penisinin etrafında inleyip boğulmaya kalmıştın . "Bana-" nefes alıp veriyor ve saçını daha sıkı kavrıyordu . Farkına bile varmadan, saçını geri çekti ve boğazını bıraktı. Boşaldığı an hemen yutkunuyorsun, bir kısmı ağzından kaçıyor ve aşağıya damlıyor.
Memur Kim pantolonunu tekrar yukarı çekti, sana bakarken kendini uzaklaştırıyor, yüzünde bir sırıtma ile bakıyor.
"Ne yaptığına bak! Beni alt üst ettin!" yeniden ayağa kalkıyorsun. Cevap verme zahmetine girmiyor ve bunun yerine parmağını ağzına doğru uzatıyor, başparmağını ağzına sokmadan önce dudağının yanındaki sıvıyı siliyor. Şaşırıyorsun, ama yine de sıvıyı başparmağından emiyorsun Başparmağını çekiyor ve sana hayranlıkla bakıyor.
"Mükemmel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐭𝐬 ☂︎ 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬...
Random𝙸̇𝚗𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖𝚍𝚊𝚗 𝚙𝚊𝚢𝚕𝚊𝚜̧𝚝ェ𝚐̆ェ𝚖 𝚑𝚒𝚔𝚊𝚢𝚎𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗 𝚠𝚊𝚝𝚝𝚙𝚊𝚍 𝚟𝚎𝚛𝚜𝚒𝚢𝚘𝚗𝚞𝚍𝚞𝚛. 𝙸̇𝚗𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖: @𝚒𝚠𝚒𝚎𝚋𝚕𝚎88