Daha rahat durmak için, biraz daha hareket etmiştim. Hoseok'a farkettirmeden, sağ elimi, ıslanan bacak arama atmıştım.
Lanet olsun! Regl iken ıslanmak da neyin nesiydi? Belki Hoseok yardım edebilirdi ama çok utanırdım.
Siyah pijamamın üstünden elimi ıslak deliğime bastırmış ve dudaklarımı ısırmıştım. Karşımda gri eşofman ile oturan Hoseok, beni daha da zorluyordu.
"Oo Y/n gördün mü? Nasıl düştü ama!"
Ellerini ağzına kapatmış ve kahkaha atmıştı. Elindeki mısır kasesi ile bir ileri bir geri gidiyor ve kahkahalarını tutamıyordu. Filme asla odaklanamıyordum.
"Y/n?"
"Efendim?"
"İzlemiyor musun?"
"B-bebeğim."
Derin bir nefes almış ve oturduğum yerden kalkmış ve kanepenin diğer ucunda oturan Hoseok'a ilerlemiştim. Utanıyordum ama buna ihtiyacım vardı. Üzgünüm?!
"H-hoseok?"
Hoseok'un elini almış ve eşofmanımın üzerinden sıcak olan bacak arama sokmuştum. Bana anlamamış gözlerle bakmış ve elini hafifçe oynatmıştı.
"Karnın mı ağrıyor bebeğim? Ovalamalı mıyım?"
Gülen yüzüne karşılık muhtaç suratımı, hayır anlamında iki yana sallamıştım. Anlatmak istediğim o değildi, anlamasını da beklemiyordum. Böyle bir şeyi isteyeceğimi düşünemiyordu.
"Hoseok, ben, ben ıslandım?"
"Ne? Sevgilim regl'sın sen? Yani bunun için bir hafta beklememiz gerek?"
"Hoseok biliyorum ama çok zor durumdayım?"
"Pekala, yavaş olursak yapabilir miyiz?"
"Bilemiyorum, tek bildiğim mikrop kapmamak adına kondom kullanman?"
"O-oh t-tamam."
Hoseok kızarmış yüzü ile yatak odamıza gitmiş ve elindeki mavi paketli kondom ile geri dönmüştü.
O gelene kadar uzandığım kanepede geriye gitmiş ve bacak arama girmesine izin vermiştim. Ellerimi göğüslerime atmış ve sızlanmıştım.
"Hoseok çabuk sevişelim. Seni istiyorum."
Kafa sallamış ve önce kendi üzerinde olan gri eşofmanı ile siyah baksırını çıkarmıştı. Daha sonra da benim altımda olan siyah eşofman ile iç çamaşırımı çıkarmıştı.
Dişleri ile paketi açmış ve derin nefesler eşliğinde şeffaf kondomu penisine giydirmişti. Bir kaç kez sıvazladıktan sonra, kanla kaplı deliğime bakmıştı.
"Y-y/n? Acır gibi gözüküyor?"
"Hoseok umrumda değil, lütfen?"
Muhtaç gözlerle baktığımda kafa sallamış ve yavaşça penisinin ucunu içime ittirmişti. Lanet olsun, istediğim buydu işte. Karnımdaki sancı ve içimdeki doluluk ile dudaklarımı kanatacak gibi ısırmıştım.
"Y/n, tanrım. Normalden çok daha fazla sıcak ve darsın."
"Immh."
Ellerini belime yerleştirmiş ve kendini daha sert ittirmeye başlamıştı. Regl olduğumu unutup normal gündeki gibi bir sevişme sanıp hızlanmıştı ama umrumda değildi. İstediğim de buydu zaten.
Üzerimdeki siyah tişörtü çıkardığımda, sütyensiz olan göğüslerim, Hoseok'un vuruşları ile sallanmaya başlamıştı. Resmen bulutlarda gibiydim.
"Hoseok, mü-mükemmelsin."
"Lanet olsun bebeğim, dar deliğin ve sende öylesin."
Vuruşlarına devam ederken üzerime doğru eğilmiş ve sol göğsümü ağzına almıştı. Emiyor ve morartmak adına ısırıyordu. Hassas uçlarım acıyordu fakat içimdeki doluluk o kadar mükemmeldi ki hissetmiyordum.
"G-ge-geliyorum galiba."
"Gel güzelim."
Ellerimi omuzlarına koymuş ve başımı geriye attıktan sonra dudaklarımı tekrardan ısırmıştım. Artık kanadıklarına yemin edebilirdim.
Omuzlarında olan ellerimi sıkmış ve tırnaklarımı batırmıştım. Dudaklarımızı birleştirmiş ve sol elini kanlı deliğimin etrafında gezdirmişti.
Salyalarımızın birbirine karıştığı uzun öpücük sonucu ikimizde boşalmıştık. Kanlı elini göğsüme sürmüş ve göğüs uçlarımın kırmızı olmasını sağlamıştı.
İçimden çıktıktan sonra kondomu çıkarmadan penisine göz atmış ve mırıldanmıştı. Utanmıştım.
"Tıpkı evlendiğimiz gün gibi, kanla kaplandık..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐭𝐬 ☂︎ 𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬...
De Todo𝙸̇𝚗𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖𝚍𝚊𝚗 𝚙𝚊𝚢𝚕𝚊𝚜̧𝚝ェ𝚐̆ェ𝚖 𝚑𝚒𝚔𝚊𝚢𝚎𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗 𝚠𝚊𝚝𝚝𝚙𝚊𝚍 𝚟𝚎𝚛𝚜𝚒𝚢𝚘𝚗𝚞𝚍𝚞𝚛. 𝙸̇𝚗𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖: @𝚒𝚠𝚒𝚎𝚋𝚕𝚎88