Všetci pokope

205 8 2
                                    

O dva týždne som si pobalila všetky veci a vydala sa na adresu ktorú mi nechala mama. Po asi dvoch hodinách chôdze som sa ocitla pred veľkou bránou. Za ňou sa objavila Cissy a malé bielovlasé dievčatko.

 "Vitaj u nás Any," pozdravila ma Cissy a otvorila mi malú bráničku, "máš všetko?"

 "Áno mám, rada ťa opäť vidím," pozdravila som aj ja ju. 

"Aj ja teba zlatko, toto je moja dcéra Victorie." 

"Ahoj ja som Any," pozdravila som aj malé dievčatko predo mnou.

 "Ahoj Any," ticho sa pozdravilo a pritúlilo k svojej mame. 

Pobrali sme sa k dverám veľkého sídla, vnútri nás privítalo malé stvorenie.

 "Cissy a to je..."

 "To je náš domáci škriatok Any, slúži našej rodine. Poď predstavím ťa ostatným." 

Prešli sme chodbou do veľkej miestnosti, v jej strede sa nachádzal veľký kožený gauč a krb s horiacim ohňom. Všetci členovia domácnosti upierali pohľady na nás. 

"Any toto je môj manžel Lucius a môj syn Draco, pôjdete spolu do Rokfortu," predstavila mi Cissy svoju rodinu.

 "Ahojte," milo som sa usmiala.

 "Ahoj Any, veľmi ma teší," podal mi ruku vysoký muž s dlhými bielymi vlasmi, Lucius. 

"Poď sadni si Any, mama príde o chvíľu išla vyzdvihnúť tvojho brata." 

Všetci sme si sadli a plánovali sme nákup školských pomôcok. 

"Ahojte," vošla do miestnosti mama aj s hnedovlasým chlapcom. Postavila som sa z gauča a išla ju objať. 

"Tak už si tu Any, mysleli sme že ťa predbehneme." 

"Prišla som len nedávno," milo som sa usmiala.

 "Dobre zlatko, toto je Mike." 

"Ahoj," usmiala som sa na neho a podala mu ruku. 

"Vitaj aj ty Mike, ja som Cissy a tamto je môj manžel a moje deti, Draco a Victorie," podišla k nemu aj Cissy, objala Mika na privítanie a potom aj svoju sestru. 

Keď sa Mike so všetkými zoznámil odviedla nás mama do našich izieb. Zložila som si veci vedľa veľkej postele a postupne som sa začala vybaľovať.


Po asi hodine keď už som mala všetko hotové niekto zaklopal na moje dvere. 

"Ahoj, môžeme ďalej," vošli dnu Draco a Mike. 

"Samozrejme." 

Sadli si na gauč a ja na svoju posteľ. 

"Je super že tu je konečne niekto v mojom veku, bude tu viac zábavy," povedal Draco. 

"To určite bude," povedal Mike, ešte stále bol mierne zmätený a prekvapený, a ja som ho úplne chápala. "Je dobré že ideme na Rokfort všetci spolu, hneď tam budem aspoň niekoho poznať," zasmiala som sa.

 "Určite."


"Takže Draco ukáž čo potrebujete," vyzvala Draca Cissy na magickom mieste Šikmá ulička, tu sme si mali kúpiť všetky potrebné veci.

 "Dobre ja vám idem kúpiť všetky potrebné knihy a vy traja pôjdete k madam Malkinovej aby vám ušila habity. Tu máš peniaze, keď budem všetko mať prídem za vami."

 Cissy nás odprevadila pred obchod madam Malkinovej a odišla.

 "Vitajte deti ako sa voláte?" uvítala nás čarodejnica v obchodíku. 

"Draco Malfoy, Any Blacková a Mike Black," oznámil jej Draco. 

"Áno poďte za mnou," čarodejnica nás odviedla do zadu.

"Tak teraz si vás pomerám aby som vám mohla habity ušiť. Začneme s tebou Any."

Postavila som sa pred ňu a začala ma merať. Keď zmerala všetkých išli sme s Cissy ďalej. U Olivanderovcov sme si kúpili prútiki a nakoniec sme sa vydali do obchodu so zvieratkami. 

"Aké zviera si chceš zobrať?" opýtal sa ma Mike. 

"Rozmýšľam nad mačkou, ty?" 

"Asi sovu." 

Nakoniec som si kúpila čierne mačiatko a Mike si kúpil sivú sovu.

SúhvezdieМесто, где живут истории. Откройте их для себя