Prank na Snapa

152 5 1
                                    

"Máte všetko?" opýtala som sa dvojičiek a Dii keď sme sa stretli v žalároch.

"Áno, mimochodom dobrý nápad Any," pochválil ma George.

"Ďakujem. Takže George zabavíš Snapa, Fred a Dia vy sa postarajte o triedu a ja pôjdem do skladu."

Naším plánom bolo zadržať Snapa a nastaviť pascu, mala fungovať tak že keď Snape vojde do triedy vyleje sa na neho kýbeľ paradajkovej omáčky, ktorú dvojičky zohnali v kuchyni. Moja úloha bola schovať nejaké nebezpečné prísady. Všetko prebiehalo perfektne a do pätnástich minút sme mali všetko hotové. Vyparili sme sa odtiaľ a aj keby sme radi videli ako sa bude tváriť keď to uvidí museli sme sa ponáhľať splniť druhú časť pranku. Pomocou kúzla Alohomora sme sa dostali do Snapovej komnaty. Ja a Dia sme rýchlo vošli do jeho kúpeľne a do šampónu sme mu naliali modrú farbu. Všetko vyzeralo že dopadlo dobre až kým sme z komnát nevyšli. Pri tom ako z nich vychádzame nás totižto nachytala profesorka McGonagallová.

"Môžem sa opýtať čo ste robili v komnatách profesora Snapa?" opýtala sa nás.

"My... My sme zablúdili. Mysleli sme si že to je učebňa," snažila som sa vyhovoriť.

"Dobre pre tento krát to necháme tak, nabudúce sa radšej niekoho opýtajte," prísne na nás pozrela a odišla.

"To bolo tesné. Dobrá práca Any," pochválila ma Dia.

"Aj tak nám to neprejde. O tom viete nie?"

"Áno ale keby na to prišla hneď neuvideli by sme Snapa s modrými vlasmi," zasmial sa Fred.

Odtiaľ sme sa pobrali ďalej od žalárov aby to nebolo až tak podozrivé. To sa nám ale samozrejme nepodarilo pretože sme po ceste narazili na profesora Snapa celého od paradajkovej omáčky. Museli sme sa veľmi snažiť aby sme neprepukli do obrovskému smiechu.

"Predpokladám že to máte na svedomí vy však?!" opýtal sa nahnevane.

"Neviem o čom hovoríte pán profesor," tvárila som sa nevinne.

Z toho ako som zadržovala smiech mi už začali slziť oči a predpokladala som že to už dlho nevydržím.

"Po vyučovaní vás budem čakať v učebni elixírov," prísne na nás pozrel a odišiel.

Teraz mala prísť ta najlepšia časť, za dvadsať minút sme mali mať s chrabromilom hodinu elixírov.

"Škoda že my to neuvidíme," povedal smutne George.

"Jedine že by áno," zasmial sa Fred a tak nejak som tušila čo má na mysli.

S Diou sme sa presunuli pred učebňu a čakali na začiatok hodiny.

"Kde si bola? Nemohli sme ťa nikde nájsť," opýtala sa ma pred učebňou Lola.

"Ale len som sa tak prechádzala," zaklamala som jej aby som neskazila prekvapenie.

"Počuli ste čo sa stalo? Niekto na Snapa nastrážil pascu a on skončil celý poliaty omáčkou," rozosmiala sa Stacey.

"Vážne," tvárila som sa prekvapene a usmiala som sa na Diu ktorá stála kúsok od nás.

"Poďte baby za chvíľu začína hodina," prehovoril Mike a všetci sme vošli do učebne a posadali si na svoje miesta.

"Čo si spravila," opýtal sa ma Mike.

"O čom hovoríš?"

"Sme dvojičky. Už ťa trocha poznám, takže?"
"Uvidíš," zasmiala som sa.

O päť minút na to do triedy vošiel Snape, keď sme ho uvideli celá trieda prepukla do neskutočného smiechu

"Môžem vedieť čo je vám smiešne?!" opýtal sa nahnevane Snape.

"Videli ste sa pán profesor," povedal so smiechom Draco.

"Prosím?!"

"To je tvoja práca, však," šepol mi Mike keď sa Snape išiel pozrieť do zrkadla.

"Samozrejme," zasmiala som sa.

"Blacková, Lupin! Okamžite na chodbu!"

"Prečo pán profesor? Čo sme spravili?" opýtala som sa nevinne.

"Okamžite!"

Obe sme vyšli z triedy, za dverami celý čas stáli dvojičky a celé to sledovali.
"Aj vy ste tu? Nemali by ste byť náhodou na hodine?" opýtal sa Snape.

"Áno práve sme tam išli," odpovedal Fred a pokúsili sa odísť.

"Nie tak rýchlo, pôjdeme spolu za profesorkou McGonagallovou," oznámil nám a pokynul nám aby sme išli dopredu.

"Je to potrebné pán profesor? Nechápem čo sme spravili?" tvárila som sa veľmi nevinne a snažila sa udržať svoj záchvat smiechu.

"Okamžite!"
Všetci sme už potom bez slova odišli smerom k učebni transfigurácie. V učebni bol, okrem McGonagallovej, aj riaditeľ.

"Som si istý že za všetkým stoja týto štyria," obviňoval nás Snape.

"Čo ťa privádza k tomuto obvineniu Severus?" opýtal sa pokojne riaditeľ.

"Dnes po obede má pán Weasley veľmi usilovne zdržiaval, pred tým ako som vošiel do učebne," objasnil Snape.

"Je pravda že som ich dneska pristihla vychádzať z komnát profesora Snapa," povedala McGonagallová.

"Vy nám k tomu nič nepoviete?" opýtal sa nás Dumbledore.

"Nemáme čo pán riaditeľ, nič sme nespravili," zaklamala som.

"Obávam sa že všetko nasvedčuje že ste to naozaj boli vy," povedal riaditeľ.

"Budem musieť kontaktovať vašich rodičov," oznámila McGonagallová.

"Veľa šťastia," zasmiala som sa.

"Takže to urobíme takto, profesori vy im dajte dostatočný trest a Any ty sa za mnou zastav keď skončíte," povedal riaditeľ a odišiel.

"Chrabromilu a Slizolinu strhávam dvadsať bodov. Môžete byť na seba pyšná slečna Blacková ste tu dva dni a už ste Slizolin pripravila o tridsať päť bodov. Samozrejme ani jedného z vás trest neminie. Týždeň budete chodiť po škole na extra hodiny elixírov a do zajtra si pripravíte prácu na akúkoľvek tému, na tri pergameny," vysvetlil nám trest Snape.

"Môžem ísť za riaditeľom?" opýtala som sa a tým som mu ukázala že si z toho nič nerobím.

"Choďte."

Profesorka McGonagallová ma zaviedla pred sochu orla, povedala heslo a socha odhalila tajný vchod. Zaklopala som na dvere od riaditeľovej pracovne a po zavolaní vošla dnu.

"Sadni si Any, neboj sa tvoju mamu informujem osobitne ale obávam sa že ju to nebude trápiť viac ako teba," povedal mi profesor, prekvapivo nebol vôbec nahnevaný.

"Odkiaľ viete kto je moja mama?"

"Sama mi to povedala, neboj sa viem všetko."

"Takže sa o tom nikto iný nedozvie, však?"

"Vaše tajomstvo je u mňa bezpečné. Mimochodom, koho to bol nápad s tou farbou?"

"Môj," povedala som pyšne.

"Dobrý nápad, pobavil ma," šibalsky sa usmial.

"Vážne?" opýtala som sa prekvapene.

"Ale nikomu to nehovor," zasmial sa.

SúhvezdieOnde histórias criam vida. Descubra agora