Nádej že mi raz odpustíš

235 9 4
                                    

"Myslím že by bolo fajn keby som to všetko išla vysvetliť tvojím rodičom a vy sa zatiaľ môžete o všetkom porozprávať," povedala Narcissa a po mojom prikývnuti odišla. 

Dlhší čas sme boli ticho, potom som naše ticho prerušila. 

"Takže prečo ste sa ukázala až teraz?" opýtala som sa.

 "Bála som sa odmietnutia," odpovedala a konečne zdvihla zrak.

 "A už sa nebojíte."

 "Bojím ale dúfam že sa mýlim."

 "Tak aký je váš príbeh?"

 "Chceš vedieť všetko?" 

"Od začiatku." 

"Tak dobre. Po ukončení školy som sa pridala na stranu temného čarodejníka ktorý vtedy vládol v našom svete. Myslela som si že by to mohlo dokázať mojej rodine že sa vo mne mýlili, že na mňa môžu byť hrdý. Bola to hlúposť, s Cissy sme kvôli tomu prišli o sestru." 

"Čo sa s ňou stalo?" prerušila som ju.

 "Vydala sa za chlapca z muklovskej rodiny, naši rodičia ju kvôli tomu vyhodili a nám zakázali hocijaký kontakt s ňou," odpovedala mi a pokračovala, "naša rodina podporuje iba čistokrvných čarodejníkov, ja a moja sestra sme neskôr tiež prišli na to že krv nie je najdôležitejšia, bolo už však neskoro na záchranu vzťahu s našou sestrou. Rodičia mi nanútili svadbu s mojim dobrým známym, Rudolfusom Lestrengom. No a na oslave narodenín môjho mladšieho bratranca Regulusa Blacka..."

 "Sa stalo to prečo som tu, otehotnela si?" keď prikývla pokračovala som lebo sa mi jedna vec nezdala, "So svojim manželom?"

 "Nie, tvoj otec nie je môj manžel. Je to blbec a radšej by som ti to ešte nechcela hovoriť."

 "Dobre tak ako to pokračovalo?"

 "Prvé čo som urobila keď som sa to dozvedela bolo že som to povedala svojej sestre a tej sa to potom na náhodnom stretnutí podarilo povedať našej druhej sestre. Nikto okrem nich dvoch to dlhú dobu nevedel, potom sme to povedali aj Cissynmu manželovi ale nikomu inému. Darilo sa mi to tajiť až do pôrodu. Určite ťa to prekvapí ale nie si jedináčik spolu s tebou sa totiž narodilo tvoje dvojča Mike," prekvapene som počúvala.

 "Obdobie môjho tehotenstva s vami bolo najkrajším obdobím v mojom živote, vďaka vám som konečne videla pravdu a nechcela som už ďalej nikomu ubližovať."

 "Takže mám brata a on o tom tiež nevie?" opýtala som sa a snažila sa spracovať všetky nové informácie. 

"Nie nevie ale samozrejme to poviem aj jemu. Mám pokračovať?" ticho som prikývla. 

"Netrvalo dlho a prišla som na to že na zmenu strany je už príliš neskoro. Mal nadomnou moc, ovládal má a nedokázala som nerobiť tie veci. Potom ste sa narodili bol to najkrajší deň v mojom živote, ten pocit keď som prvýkrát videla a držala v náručí teba a tvojho brata je nezabudnuteľný."

 "Znieš šťastne tak prečo sme žili s inými rodinami?" 

"Bola som šťastná ale On zničí všetko, všetko šťastie čo máš. Pár dní po vašom narodení sa ku mne dostala informácia o tom že bolo vyslovené proroctvo o tom že dieťa Blackov príde a napomôže jeho pádu. Došlo mi že už vás viac neutajím ale potrebovala som vás za každú cenu ochrániť. Musela som spraviť najťažšie rozhodnutie v mojom živote a dať vás vášmu otcovi aby vás ochránil. Všetko sa ale pokazilo, aj on musel schovať svoju rodinu. Chceli vás zobrať so sebou ale boli príliš slabý, tvoj otec bol zranený a jeho známa bola tehotná, neviem ani čo medzi nimi bolo. Museli sa rozhodnúť či to budeš ty alebo tvoj brat. Povedala že tušila že práve Mike bude ten kto ho zastaví, ale ja viem že to nebol pravý dôvod, iba sa bála že sa na mňa budeš podobať."

 "Takže môj brat, Mike, je s ňou?" prikývla.

 "A čo bolo so mnou?"

 "Celé som to od začiatku sledovala a keď som videla že ťa tam nechali vedela som že musím niečo spraviť. O krátku chvíľu mali doraziť Jeho nasledovatelia pretože sme boli vyslaný zabiť vás, aj ja... Potom som na opačnej ceste uvidela dvojicu muklov a nič iné ma nenapadlo iba ich kúzlom donútiť aby vošli do domu a zobrali ťa k sebe, vedela som že so mnou nebudeš v bezpečí."

 "A čo je s našim otcom?"

 "Zavreli ho do väzenia za vraždu a zradu svojích priateľov, nemyslím si že to urobil ale čo som s tým ja mohla robiť."

SúhvezdieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang