Spolubývajúce

150 6 1
                                    

Za dlhšiu neprítomnosť dneska ešte jedná časť, osobne venovaná @dialupin❤️❤️

Po chvíli sa vrátila profesorka McGonagallová a spolu s ňou sme vošli do Veľkej siene. Bola to veľká miestnosť so štyrmi dlhými stolmi za ktorými sedeli študenti, každá fakulta mala vlastný stôl. Vpredu bol ešte jeden stôl za ktorým sedeli profesori, oproti nemu bola stolička a na nej starý klobúk. Po ceste dopredu som si pri slizolinskom stole všimla Matthea. Zakývala som mu a pokračovala v obdivovaní miestnosti. Pozrela som sa nad seba, strop vyzeral ako nočná obloha.

"Je začarovaný," povedalo mi dievča, s hustými hnedými vlasmi vedľa mňa, "čítala som to v knihe Rokfort a jeho dejiny. Ja som Hermiona Grengerová. A ty?"

"Any Blacková. Teší ma."

"Aj mňa."

"Koho meno poviem príde ku mne a ja mu na hlavu položím tento klobúk, ktorý vás zaradí do vašich fakúlt," oznámila profesorka keď sme boli už úplne vpredu, "Hermiona Grengerová."

Hermiona vyšla hore a sadla si na stoličku, profesorka jej dala na hlavu klobúk, my ostatný sme čakali čo sa bude diať.

"Chrabromil!" vykríkol klobúk.

"Draco Malfoy."

"Slizolin!"

"Ronald Weasley."

Ryšavého chlapca klobúk zaradil do Chrabromilu.

"Harry Potter."

"Chrabromil!"

"Mike Black."

"Slizolin!"

"Lola Tonksová."

"Slizolin!"

"Dia Lupin."

"Chrabromil!"

"Aneta Blacková."

"Slizolin!"

Odišla som si sadnúť ku slizolinskému stolu a ďalej počúvala triedenie.

"Ahoj," pozdravil sa chlapec vedľa mňa.

"Ani som si ťa tu nevšimla," odpovedala som keď som si uvedomila že sedím vedľa Matthea.

Oproti sedeli Draco a Mike.

Po večery nás prefekti odviedli do klubovne, tá naša sa nachádzala v žalároch. Po zadaní hesla sme vošli dnu a prefekti nám ukázali kde sú dievčenské a chlapčenské spálne. Klubovňa sa nachádzala pod jazerom, všetko bolo ladené do zelena. Vyšla som po schodoch do dievčenských spálni a snažila sa nájsť svoju izbu. Otvorila som dvere a vnútri už boli tri dievčatá.

"Ahojte," pozdravila som sa všetkým.

"Ahoj, ja som Chloé, som už v druhom ročníku. Vitaj u nás."

"Ja som Stacey."

"Lola."

"Ja som Any. Rada vás spoznávam."

Chloé mala hnedé vlasy po plecia a krásne, hnedé oči. Vyzerala veľmi milo. Stacey na druhej strane mala veľmi dlhé a tmavé vlasy, jej krásu doplňovali jej emeraldové oči. No a Lola, krásné vysoké dievča s hnedými vlasmi aj očami.   

"Any, si Blacková však?" opýtala sa ma Lola.

"Áno som. Prečo sa pýtaš?" 

"Moja mama bola Blacková, kým sa nevidala. Našťastie."

"Prečo našťastie?" opýtala sa jej Chloé.

"Povedzme že nemala veľmi dobrý vzťah so svojou rodinou a ani ich nemala veľmi v láske. Kto sú tvoji rodičia Any?" 

"Neviem, nepoznám ich. Vyrastala som s jednou muklovskou rodinou, iba nedávno ma navštívila moja teta, Narcissa. "

"Tak to si nič moc nevyhrala," zasmiala sa Lola, "neviem či vieš čo je zač. No čo sa týka tvojich rodičov nemáš moc z čoho vyberať. Narcissa a Lucius Malfoyovci, smrťožrúti, majú dve deti, podobne kruté a hnusné ako sú aj oni. Moja mama, ale o tom by som vedela, ja mám ešte sestru jej dcéra tento rok tiež nastúpila do Rokfortu. Potom tu je Regulus Black, môj strýko, ten je ale mŕtvy a myslím že ani nikdy nikoho nemal. Sirius Black, zavretý v Azkabane, myslím že má dve deti. A najhoršia zo všetkých, Bellatrix Lestrangová, smrťožrútka, aké prekvapenie však. Je krutá, nikdy nevedela a asi ani nebude vedieť čo je to láska." 

"Prepáč ale s väčšinou nemôžem súhlasiť, ale nebudem sa ťa snažiť presvedčiť aby si zmenila názor na našu rodinu." 

"Z toho čo vravela Lola by som veľmi v takej rodine nechcela byť. Ja ani nie som z čistokrvnej rodiny, môj otec je mukel," povedala Stacey. 

"Tak to by si u Blackov neuspela, jediná vec ktorá ich zaujíma je čistá krv."

"Moja rodina tiež. Čistokrvnosť, čistokrvnosť a iba čistokrvnosť. Ale neboj ja som nikdy nebola ako oni," pridala sa Chloé. 

"Ani ja." 

"To som si všimla Lola."  

Dievčatá sa ešte rozprávali ale ja som si išla ľahnúť. To čo vravela Lola o mojej mame mi nebolo príjemné počúvať. 

SúhvezdieWhere stories live. Discover now