Bonus pre Helen

168 8 1
                                    

Keďže dnes je rok od toho ako Helen zomrela rozhodla som sa urobiť tento bonus na jej počesť. Príbeh sa odohráva v minulosti a je písaný v druhej osobe. Je upravený aby mi sedel do knihy. Ospravedlňujem sa ide asi o najkrajšiu kapitolu akú som kedy napísala.

December 1968

"Cissy!" pribehla Narcissina najstaršia sestra Andromeda.

"Počuli sme že ťa Lucius pozval na ples," pridala sa jej druhá staršia sestra Bellatrix.

"Áno pozval," priznala najmladšia zo sestier.

"Andy to je strašné je najmladšia a prvá si ešte nájde frajera," zasmiala sa Bellatrix.

"Pretože teba zaujímajú iba duely a ja ich nevyhľadávam," obhajila ich obe Andy.

"Ani ja," zasmiala sa Cissy.

"No Andy majú tyždeň inak budeme musieť ísť spolu," zasmiala sa Bella.

"Čo ty a Lestrange?" opýtala sa Cissy.

"Sme priatelia, vieš si predstaviť mňa a Lestranga," všetky tri sa začali neskutočne smiať.

"Wau Cissy tie šaty sú nádherne," povedala Andy keď si všetky tri sestry obliekali šaty na ples.

"Ďakujem Andy aj tvoje, si veľmi pekná, škoda že vás nikto nepozval," poďakovala sa Cissy.

"No my si pôjdeme spolu a užijeme si to ešte viac ako keby nás niekto pozval," usmiala sa na sestry Bella.

Všetky tri zišli po schodoch do klubovne kde na Cissy čakal jej doprovod Lucius Malfoy. Mal oblečený čierny oblek a dlhé vlasy mal elegantne zapnuté. Lucius a Narcissa odišli spolu do veľkej siene a za nimi v dobrej nálade kráčali Bellatrix s Andromedou.

Jún 1980

Bellatrix Lestrengová sedela na chodbe nemocnice Sv. Munga. Bol to deň narodenia najmladšieho člena rodiny Malfoyovcov. O trištvrte hodinu vyšiel z pôrodnej sály Lucius Malfoy, na tváry mal úsmev plný radosti a šťastia.

"Ako sa cítiš?" vošla do nemocničnej izby, svojej sestry, Bellatrix.

"Úžasne," odpovedala jej sestra s širokým úsmevom na tvári.

"Je nádherny," podišla Bellatrix k postielke malého chlapca, Draca Malfoya.

"Je, podobá sa na Luciusa."

"Aký je to pocit?"

"Úžasný, teším sa kedy to zažiješ aj ty. Zaslúžiš si to po tom všetkom čím si si prešla."

"Už sa to blíži," odpovedala jej sestra, bola v deviatom mesiaci a termín jej tajného pôrodu sa skutočne blížil.

"Škoda že tu nemôže byť aj Andy, veľmi mi chýba," povedala smutne Narcissa.

"Aj mne," priznala Bella.


SúhvezdieWhere stories live. Discover now