"Dobré ráno," pozdravila ma hneď po zobudení Lola.
"Dobré," odpovedala som jej ospalo.
Ostatné dievčatá ešte spali. Obliekla som si uniformu a spolu s Lolou sme odišli na raňajky. Vo veľkej sieni skoro nikto nebol.
"Any chcela som sa ospravedlniť za včerajšok, chápem že je to v podstate jediná rodina akú poznáš. Ja s nimi len nemám veľmi dobré skúsenosti."
"To je v pohode, určite na to máš dôvod."
"Ahoj Any," pozdravil sa mi prichádzajúci Draco a sadol si oproti nám.
"Ahoj bratranček."
"Uvidíme sa na hodine An," rozlúčila sa Lola.
"Spriatelili ste sa?"
"Myslím že áno."
"Mne sa to nikdy nepodarilo."
"Všimla som si, nehovorila o vás práve najkrajšie."
Prvú hodinu sme mali elixíry, v Manore som si stihla niečo o elixíroch prečítať a tušila som že tento predmet ma bude baviť. Učil ho profesor Snape, ktorý bol aj vedúci slizolinu. Mal čierne vlasy a bol večne mrzutý. Hneď prvú hodinu nám dal za úlohu napísať prácu na jeden a pol pergamenu. Zaujala ma aj obrana proti čiernej mágii. Po obede, keď sme už mali voľno, som odišla navštíviť knižnicu. Mala som v pláne urobiť si tu prácu na elixíry. A keď som vravela že som si o elixíroch už niečo čítala myslela som všetko čo som v Manore našla. Prácu som tak mala rýchlo hotovú a mohla som si vychutnať voľný čas. Rozhodla som sa preto ísť sa prejsť k jazeru a pokúsiť sa, z môjho prepašovaného telefónu, zavolať Samovi.
Čas ubiehal rýchlo až som si uvedomila že už je čas večere.
"Už sme si mysleli že ani neprídeš," ozval sa od stola Mike.
"To by som si nedovolila," zasmiala som sa a sadla si vedľa Matthea.
"Ahoj," pozdravil ma.
"Ahoj."
"Poradili ste si s tými elixírmi?" opýtala sa Lola.
"Nie," zasmial sa Mike.
"Nevyzeráš že by ťa to nejako extra trápilo," poznamenala Stacey.
"Ani netrápi," usmial sa Mike.
Po večery sme sa všetci presunuli do klubovne, s dievčatami sme sa odišli prezliecť z habitov a po chvíli sa vrátili dole. Mike, Draco a ich kamarát, Blaise Zabini, sedeli v kreslách v rohu. Po našom dlhom presviedčaní Lola súhlasila že sa bude snažiť nejako tolerovať Dracovú prítomnosť.
"Čo keby sme si zahrali rachotiacu sedmu?" navrhla Lola.
"To je dobrý nápad," súhasili sme všetci.
"A má ju niekto," zasmiala sa Chloé.
"Ja by som ju mal mať v izbe, hneď som späť," ponúkol sa Draco a odišiel do ich izby.
Keď sa vrátil začali sme hrať a skončili sme až v noci.
"Baby vstávajte zaspali sme," snažila som sa ráno zobudiť svoje spolubývajúce.
"Koľko je hodín," opýtala sa rozospato Chloé keď už sa pomaly všetky budili.
"Za desať minút začína prvá hodina."
"To si robíš srandu však," vyskočila z postele Stacey.
"Sakra, ja mám prvú hodinu zo Snapom," povedala Chloé a tiež už vstala z postele.
Všetky sme sa rýchlo prezliekli a utekali na hodiny. Chloé to na elixíry až tak ďaleko nemala takže ako tak to ešte stihli. My sme ale mali transfiguráciu a samozrejme sme prišli o päť minút neskôr.
"Slizolinu, za vaše meškanie strhávam pätnásť bodov," oznámila nám profesorka hneď ako sme otvorili dvere.
S úsmevom ale v tichosti sme si sadli na naše miesta. Síce sme sa dostali do problému ale aspoň to bola sranda.
"Čau," pozdravili ma na chodbe nejaké ryšavé dvojčatá.
"Poznáme sa?"
"Zatiaľ nie. George Weasley," predstavil sa jeden z nich.
"Fred Weasley a moja priateľka Dia Lupin," predstavil seba a svoju priateľku ten druhý.
Dvojičky boli asi druháci a Diu som si pamätala z triediaceho procesu, bolo to hnedovlasé dievča s krásnym úsmevom.
"Teší ma."
"Dia nám vravela že veľmi nedbáš na presnú dochádzku," povedal mi George.
"To bolo nechtiac, s kamarátmi sme išli neskoro spať."
"No mi dneska chystáme menší prank na Snapa, môžeš sa pridať ak chceš," navrhol mi Fred.
"Vlastne prečo nie," súhlasila som.
"Tak sa stretneme v žalároch po obede," povedala Dia a všetci sme sa rozišli vlastným smerom.
YOU ARE READING
Súhvezdie
Fanfiction"Pamätáš keď sme ho videli po prvýkrát, povedal si mi že sa ti niekto páči" pozrela som sa do očí svojho priateľa. "Áno a ty si nemala ani tušenie že tým niekým si ty," opätoval mi pohľad a pobozkal ma. Enjoy the story Za obálku ďakujem @leusssiik...