"An, práve teba som hľadal," pripojil sa ku mne v knižnici Mattheo.
"Prečo?"
"Chcel som ti niekoho predstaviť," povedal mi a zavolal ku sebe dvojicu slizolinčanov.
"Ahojte," pozdravila som neznámych chlapcov.
"Včera ste ma zavolali ku sebe, chcel som ti predstaviť mojich dvoch najlepších kamarátov."
"Popravde doteraz jediných kamarátov," zasmial sa jeden z chlapcov.
"No ten vtipný je Theodor Nott a toto je Enzo," predstavil svojich kamarátov.
"Teší ma chlapci, ja som Any."
"Aj mňa veľmi teší krásna slečna," podal mi ruku Theodor.
"To si nevšímaj, on je trošku, veď vieš," zasmial sa Enzo.
Chlapci boli vtipný a vyzerali ako veľmi dobrý priatelia. Všetci traja si prisadli a spolu sme sa ešte príjemne porozprávali.
"Čo budeme robiť celý víkend? Musíme niečo vymyslieť," povedal Mike keď sme, znudene, sedeli v klubovni.
"Čo keby sme usporiadali nejaký večierok," navrhla som.
"To nie je zlý nápad ale chcelo by to nejaké miesto kde by mohli ísť aj iné fakulty, nech je to zaujímavejšie."
"No áno ale kde?"
"Čo to skúsiť vybaviť priamo s riaditeľom."
"Museli by sme mať nejaký konkrétny a dobrý dôvod."
"Čo tak sa vyhovoriť na ten Potterov úspech v metlobale," ozval sa za nami Mattheo.
"Neučili ťa že cudzie rozhovory sa nepočúvajú?" opýtala som sa ho.
"Učili ale ja som nikdy nepočúval," odpovedal mi.
"Ale nápad to nie je zlý," poznamenal Mike, "An ty sa s ním bavíš nie? Mohla by si to nejako zariadiť?"
"Určite to môžem skúsiť."
Hneď potom sme ho s Mattheom odišli hľadať.
"Aj Theo s Enzom by mohli prísť, nie?" navrhla som.
"Hej! Ja som Theo," zasmial sa Mattheo.
"No veď hej, tak čo myslíš?"
"Určite."
"Aha, Weasleyovci oni by mohli vedieť kde ho nájdeme."
"Môžeme to skúsiť," povedal Mattheo a spolu sme sa vybrali k dvojičkám.
"Ahojte," pozdravila som ich.
"Ahoj Any," pozdravil ma Fred.
"Tvoj kamarát?" opýtal sa ma George.
"Áno ale vy sa určite poznáte nie?"
"Nie, odkiaľ," čudoval sa Fred.
"Myslela som že chodíte do toho istého ročníka.
"No my sme tretiaci a ty musíš byť tak druhák," povedal George.
"To všetko vysvetľuje, prepáčte mne ste pripadali na druhákov," zasmiala som sa.
"Za to sa určite nemusíš ospravedlňovať," zasmial sa Fred.
"No ja som George a toto je môj brat Fred."
"Mattheo Riddle."
"No chlapci nevideli ste Harryho?" opýtala som sa ich.
"Áno, priamo za vami," ukázal za nás Fred.
"Výborne. Harry!" zavolala som na neho a kývla mu nech ide k nám.
"Čo sa deje?" pribehol ku nám.
"Chceli sme usporiadať nejaký večierok na víkend, trošku sa zabaviť. Napadlo nás to vybaviť rovno u riaditeľa a potrebovali sme dobrý dôvod. A tak ma napadlo či by si nebol taký milý a neprihovoril sa že by to bolo ako oslava tvojho úspechu. Najmladší stíhač, to je dôvod na oslavu, nie?" vysvetlila som mu.
"Znie to ako dobrý nápad tak za ním zájdem aj s Hermionou a Ronom," súhlasil Harry.
"Ďakujem, mimochodom nič veľké netreba, dobre."
"Jasné, tak ja už pôjdem ahojte," rozlúčil sa a odišiel.
"Keby ste niečo potrebovali stačí povedať," navrhol George.
"To by bolo super, tak vám dám vedieť," povedala som a už sme sa potom iba rozlúčili.
"Môžem si rezervovať tanec," povedal mi Theo keď sme sa vracali do klubovne.
"Samozrejme."
"Jeeeeeeej," vykríkol ako malé dieťa a ja som sa na ňom iba smiala.
Plán vyšiel a Dumbledor nám prenechal jednu starú učebňu, s dvojičkami a Diou sme všetko pripravili a Fred s Georgom zohnali všetko potrebné občerstvenie a nápoje. Pozvali sme žiakov zo všetkých fakúlt a rôznych ročníkov. O štvrtej sme sa už s dievčatami pripravovali v izbe. Ja som si obliekla čierne šaty pod kolena a vlasy som si zapla do elegantného copu, Lola mala krátke, ružové šaty a vlasy si nechala rozpustené, Stacey si vybrala sivé, krátke šaty s vyžehlenými vlasmi a Chloé to zakončila čiernym topom a tmavo zelenou sukňou.
"Vyzeráte skvelo dievčatá," pochválil nás v klubovni Mike.
"Ani ty nevyzeráš najhoršie braček," zasmiala som sa.
"No ďakujem pridáte sa k nám?"
"Určite," povedala milo Stacey a všetci sme odišli na miesto konania.
"Myslíte že ide ešte niekto zo slizolinu," opýtala sa po ceste Chloé.
"Prekvapuje ma že už niektorý konkrétny idú," povedala Lola čím narážal na Blaisa a Draco, ktorý si to samozrejme všimli.
"Mal by ísť ešte Theo so svojimi kamarátmi, možno už tam aj sú," odpovedala som Chloé.
Keď sme dorazili večierok už pomaly začínal a ako som si aj myslela spomínaný traja slizolinčania tam už boli. Všetci sme sa tam nejako rozdelili a ja som sa pridala k Theovi a jeho kamarátom.
"Tak ako si to tu užívate chlapci," opýtala som sa ich.
"Nie je to zlé," poznamenal Enzo.
"Vyzeráš veľmi pekne Any," pochválil ma Theodor a ja som sa mierne začervenala.
"Ďakujem."
"Tu si Any, úplne si sa nám vyparila," prišla ku nám Chloé.
"Wau Chloé, vyzeráš úžasne," pochválil Theodor aj Chloé.
"Ani som si ťa nevšimla Nott," odpovedala mu.
"Theodor ty balíš každé dievča čo vidíš?" opýtala som sa ho.
"Áno," odpovedala za neho Chloé.
"Nie," bránil sa.
"Áno," súhlasil s Chloé aj Enzo.
"To nie je pravda," snažil sa ešte Theodor a potom sme ho radšej zastavili lebo mu aj tak nikto neveril.
"Čo bude s tým tancom Any?" opýtal sa ma Mattheo.
"Ideme?"
Mattheo ma chytil za ruku a spolu sme si odišli zatancovať. Počas toho som si všimla že Hermiona tancovala s Ronom a Harrym, Fred Dii nedovolil ani chvíľu pauzy od tancovania a celkovo všetci sa bavili.
Ďakujem všetkým za prečítanie a za hviezdičky. Pár kapitol som teraz vydávala skoro každý deň a keďže sa pomaly blíži škola, nebudem na to mať tak veľa času. Rozhodla som sa teda že kapitoly budú vychádzať pravidelne každý piatok.
ESTÁS LEYENDO
Súhvezdie
Fanfic"Pamätáš keď sme ho videli po prvýkrát, povedal si mi že sa ti niekto páči" pozrela som sa do očí svojho priateľa. "Áno a ty si nemala ani tušenie že tým niekým si ty," opätoval mi pohľad a pobozkal ma. Enjoy the story Za obálku ďakujem @leusssiik...