"Any!"
Toto som počula ešte niekoľko krát kým som sa konečne prebudila. Volanie nadšenej Vicky prešlo až do mojich snov. Keď som konečne otvorila oči oslepilo ma silné svetlo.
"Anyyy!"
"Dobre Vicky veď už som hore," zakňučala som z postele.
"Vstávaj ideme robiť výzdobu."
"Veď už idem."
Keď Vicky spokojne odišla budiť ostatných, prezliekla som sa do pohodlných teplákov a teplého vianočného svetra. Dlhé, hnedé vlasy som si vypla do vysokého copu a na hlavu si dala mikulášsku čiapku, ktorú sme si včera s Vicky kúpili, tak ako aj všetkým ostatným. Pri Vickynom budení som si nevšimla či ju už má na sebe ale bola som presvedčená že áno. Zišla som dole na raňajky kde už bola aj mama a Cissy, obe už na sebe mali čiapky.
"Dobré ránko," usmiala sa na mňa od stola mama.
"Dobré ráno aj vám," pozdravila som ich.
"Vicky ťa zobudila," opýtala sa ma Cissy.
Iba som jej ticho prikývla a vzala si zo stola hrianku s džemom. O chvíľu prišli aj všetci ostatný, samozrejme s čiapkami na hlavách. Mike si sadol vedľa mňa a hneď po príchode ma obdaroval starostlivým pohľadom aby mi pripomenul včerajší rozhovor.
"Tá vaša bezslovná komunikácia má čo znamenať," spýtavo na nás hľadela mama.
"Ale nič, len sme včera mali vážnejší rozhovor," odvetil jej Mike.
"Bezdôvodný," prehlásila som.
"Stavím sa že viem o čom," pridal sa do nášho rozhovoru Draco.
"No tak to už nechajte tak," ukončil tento rozhovor Lucius.
Po raňajkách sme s Dracom a Luciusom odišli na povalu kde sa nachádzali krabice s vianočnými ozdobami. Rozhodli sme sa že večer ozdobíme aj stromček. Krabic tam bolo veľa a tak nám na pomoc prišli aj Mike s mamou. Všetko sme to zniesli do obývačky kde už pri teplom krbe sedeli Cissy a Vick. A tak sme sa dali do výzdoby Lucius s chlapcami povešali vonku vianočné osvetlenie. Ja som si zobrala na starosť obývačku, Vicky s Cissy chodby a mama jedáleň s kuchyňou. Z krabice som vytiahla vianočné obrusy, jeden som dala na stolík pred gaučom a jeden na krb. Po krbe som poukladala rôzne dekorácie aké som našla. Na stolík som uložila čerstvé kvety vo vianočnej váze. Uložila voňavé sviečky, pár veci obviazala svetielkami a bolo. Presunula som sa ku mame do jedálne ktorá už tiež pomaly končila. Na stole bol vystretý obrus, porozkladané sviečky či malý snehuliačikovia okolo ktorých padal sneh. Svetlá boli obalené girlandami a na stoličkách boli vianočné poťahy. Pomohla som jej s poslednými detailmi a spoločne sme odišli za Cissy a Vicky. Po celej chodbe boli povešané girlandy a svetielka, aj tak to ale pôsobilo veľmi elegantne. Vicky práve na zábradlie namotávala girlandu a za ňou Cissy namotávala svetielka. V strede chodby i po schodoch bol vianočný koberec. Keď boli hotové vyšli sme von sledovať zapnutie vianočného osvetlenia. Lucius akurát vešal posledné svetielka. Ako sme tak na neho čakali preletela okolo mňa snehová guľa a zasiahla zem, hneď za ňou ďalšia ktorá trafila Vicky. Obe sme sa otočili smerom odkiaľ prileteli a tam stáli Draco s Mikom s ďalšími guľami v rukách. Rýchlo sme sa k ním pridali a vrátili im úder, povšimla som si ako sa na nás dospelý smejú. Takto sme sa guľovali ešte hodnú chvíľu až sme skončili úplne mokrý, upreli sme pohľad na dom a ten sa práve rozsvietil, bolo to nádherné. Hneď sme ale rýchlo utekali dnu prezliecť sa do suchých vecí a posadali sme si okolo krbu. Lucius práve dával stromček do stojanu a keďže vonku už bola tma moja svietiaca výzdoba krásne zdobila obývačku. Mike s Dracom natiahli na stromček svetielka kým my s Vicky sme sa ešte stále zohrievali. Keď to mali hotové pridali sme sa k ním aj my, povešali sme na stromček nejaké sladkosti a obvešali ho vianočnými guľami. Nakoniec zdvihol Lucius Vicky do vzduchu a ona na stromček nasadila hviezdu.
"Ale je to tu krásne," povedala Cissy keď sme už všetci oddychovali na gauči.
"Veru je," súhlasila som s ňou.
Samozrejme sme si večer nemohli neozdobiť aj naše izby. Obliekla som si tak vianočné obliečky a s maminou pomocou natiahla na okná vianočné závesy. Na stolíky a poličky som si poukladala čarovné ozdoby a vystrela vianočný koberec. Povešala som aj nejaké vianočné svetielka a bolo hotovo.
"Jednoduché ale pekné," skonštatovala som nahlas.
"To veru," ozval sa od dverí môj brat.
"Ako som sa ťa zľakla," zasmiala som sa.
"Mňa? No vieš čo," pousmial sa a podišiel ku mne.
"Len mi povedz že si neprišiel kvôli tomu čo si myslím."
"Svet sa netočí iba okolo tvojho divného kamoša sestrička," prišiel ku mne a silno ma objal.
"Ďakujem," presne to som potrebovala a on to vedel, dvojičky sa nezaprú.
"Tak prečo si prišiel, určite nie iba preto aby si ma objal."
"Nie ešte som ťa chcel vystrašiť," zasmial sa a opäť sa odtiahol.
"Takže?"
"Naozaj som len chcel vedieť ako sa máš."
"Dobre teda, ďakujem," objala som ho tentokrát ja a vtom mi zazvonil telefón.
Mike sa rozlúčil a nechal mi súkromie, na obrazovke môjho telefónu svietilo meno Samuel. Zhlboka som sa nadýchla a zodvihla telefón, očakávajúc všeličo. No našťastie sa chcel iba stretnúť, zatiaľ. V poslednej dobe to s nami ide dolu vodou a ja neviem prečo. Často sa hádame, navzájom ignorujeme, potom sme zase v pohode a zase dookola. Už ma to prestáva baviť, asi sme sa proste obaja osamostatnili jeden od druhého. Ja mám svojich priateľov a on svojich, aj tak som stále dúfala že sa to urovná pretože mi veľmi chýbal. No nedávala som tomu veľké šance.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Súhvezdie
Hayran Kurgu"Pamätáš keď sme ho videli po prvýkrát, povedal si mi že sa ti niekto páči" pozrela som sa do očí svojho priateľa. "Áno a ty si nemala ani tušenie že tým niekým si ty," opätoval mi pohľad a pobozkal ma. Enjoy the story Za obálku ďakujem @leusssiik...