*o týždeň neskôr*
"Končím, potrebujem pauzu od toho učenia," povzdychla Lola, keď sme si všetky robili úlohy v knižnici.
"Aj ja, nevymyslíme niečo," opýtala sa Chloé.
"Čo keby sme si spravili taký večer pre seba," navrhla som.
"Po večierke na školských záchodoch," zasmiala sa Stacey.
"V prefektskej kúpeľni," povedala som.
"Zbláznila si sa? Chceš aby nás vylúčili," odpovedala mi Lola.
"Uvoľnite sa, bude to sranda. Zavolala by som aj Diu s Hermionou," snažila som sa ich presvedčiť.
"Vlaste prečo nie," súhlasila so mnou Chloé.
"Ďakujem."
"No dobre," súhlasili aj Lola so Stacey.
Večer, po večery, sme sa všetky zišli v prefektskej kúpeľni. S Hermionou sme doniesli plno muklovských produktov na pleť a Dia doniesla z kuchyne nejaké zákusky. Pustili sme si hudbu a začali sa baviť.
"Bol to super nápad An," pochválila Chloé.
"Ja vám neviem, môže z toho byť poriadny problém," namietala Hermiona.
"Čo je život bez trošky riskovania však," usmiala som sa na ňu a všetky sme si na tvár dali nejakú masku.
"Dievčatá, úsmev," kričala na nás Stacey s foťákom v ruke.
Všetky sme si veselo pospevovali a občas aj trošku zatancovali, bola to veľká zábava. O polnoci sme na chodbe začuli hlasy blížiace sa k nám. Už sme len tak sedeli a rozprávali sa, v pozadí nám ticho hrala hudba.
"Vravela som že z toho bude problém," šepla Lola.
"Kľud, čo najhoršie môžu spraviť," snažila som sa ich upokojiť.
"Určite nás nevylúčia za to že sme mimo izieb po večierke," pridala sa ku mne Chloé.
Stíchli sme a dvere od kúpeľne sa začali pomaly otvárať a dnu vošla profesorka McGonagalová sprevádzaná školníkom, Filtchom, a jeho mačkou, pani Norisovou.
"Čo tu robíte takto neskoro dievčatá," opýtala sa nás profesorka.
"Neskoro, určite nemôže byť až tak neskoro nie," tvárila som sa že o ničom neviem.
"Je polnoc slečna Blacková," povedala prísne.
"Vážne? Museli sme úplne stratiť pojem o čase."
"Určite, vaším fakultám strhávam desať bodov za každú. Teraz si zoberte svoje veci a vráťte sa na izbu, zajtra sa porozprávame o vašom treste," povedala nám profesorka.
"Takže nás nevylúčite," opýtala sa Lola.
"Dnes ešte nie slečna Tonksová, ale budem informovať vašich rodičov."
Hermionu som odprevadila do klubovne a dievčatá sa vybrali samé, my s Diou sme sa ešte potulovali a rozprávali.
"Slečna Blacková, slečna Lupin, nemali by ste už spať," zastavil nás po ceste Snape.
"Ešte toto nám chýbalo," povzdychla si Dia.
"Pardon vraveli ste niečo slečna Lupin?"
"Že už nám trest sľúbila profesorka McGonagalová, práve sme boli na ceste do našich klubovní," odpovedala som mu.
"Vážne ja som mal ten pocit že chrabromilská klubovňa je opačným smerom," povedal.
"No tak ste sa mýlil, to sa občas stáva," povedala mu drzo Dia.
"Za vašu drzosť vám obom trest dám aj ja, zajtra po hodine sa dohodneme. Teraz už naozaj choďte."
"No to nedopadlo tak zle nie," opýtala sa ma Dia.
"Čakala som horšie, vidíme sa zajtra," rozlúčili sme sa a obe sme sa pobrali do klubovní.
Neskoro ale predsa 😘😅
YOU ARE READING
Súhvezdie
Fanfiction"Pamätáš keď sme ho videli po prvýkrát, povedal si mi že sa ti niekto páči" pozrela som sa do očí svojho priateľa. "Áno a ty si nemala ani tušenie že tým niekým si ty," opätoval mi pohľad a pobozkal ma. Enjoy the story Za obálku ďakujem @leusssiik...