Keď sme prišli bol už večer, doma nás čakala večera a po nej sme sa začali baliť do Rokfortu, pretože sme odchádzali o tri dni. Veľmi som sa tam už tešila, čo sa naučím a koho možno stretnem. Dúfala som že si tam nájdem nejakých kamarátov. Do teraz som mala len dvoch, nebola som veľmi obľúbená. Pred odchodom do Rokfortu som sa ešte chcela rozlúčiť so svojim najlepším kamarátom a tak som mu narýchlo napísala aby sa so mnou večer stretol na našej obľúbenej lúke.
"Môžem?" opýtal sa vo dverách mojej izby Mike.
"Samozrejme," usmiala som sa a ukončila som svoje balenie.
"Pripravená?"
"Asi áno, bude to veľa zmien."
"Musí to byť pre teba ešte ťažšie keď si vyrastala v muklovskej rodine."
"Nejako to pôjde," zasmiala som sa a v rozhovore sme pokračovali ešte dobre dve hodiny.
Po večery som oznámila že sa idem prejsť a vybrala som sa na spomínanú lúku. Cesta tam trvala asi trištvrte hodinu, keď som ta prišla môj kamarát, Samuel, tam už bol. Rozbehla som sa za ním a silno ho objala, poznali sme sa od úplného detstva a preto som ho brala ako staršieho brata.
"Už som myslel že si sa vyparila," zasmial sa.
"Také dačo, odchádzam na internátnu školu," musela som mu trošku klamať.
"To tam budeš celý rok?"
"V podstate, v lete sa vrátim a myslím že ešte cez Vianoce."
"Super a uvedomuješ si že si moja jediná kamarátka však? Ja neviem ako sa hľadajú nový."
"Normálne prídeš, pozdravíš sa a je to," zasmiala som sa.
"No ťa chcem vidieť múdru s koľkými sa vrátiš."
"Neboj budeme neustále v kontakte."
"To dúfam."
Objali sme sa a išla som ho odprevadiť domov.
*o tri dni*
"Ste si istý že máte všetko?" pýtala sa nás Cissy, keď sme už stáli pripravený na odchod na nástupište.
"Áno sme," ubezpečil ju Draco.
Potom sme sa už iba rozlúčili s mamou, Luciusom a Victorie, a spolu s Cissy sme sa vybrali na vlakovú stanicu. Prešli sme stenou medzi nástupišťom 9 a 10, a ocitli sme sa na magickom nástupišti 9 3/4, kde nás už čakal vlak do Rokfortu, Rokfortský expres. Odložili sme si batožiny a rozlúčili sa s Cissy.
"Any," zastavila ma ešte pred nástupom.
"Áno?"
"Pravdepodobne budeš počuť veľa zlých vecí o našej rodine, ale nesmie ťa to nijako ovplyvniť áno? Ty poznáš pravdu aj keď im ju nesmieš povedať."
"Neboj sa Cissy. Určite sa to nestane," ubezpečila som ju.
"Tak bež. Ľúbim ťa."
"Aj ja teba," objala som ju a odišla za chlapcami ktorý ma už čakali pred vlakom.
"Pôjdem nájsť svojich kamarátov, idete so mnou?" opýtal sa Draco.
"Pôjdeme sami, uvidíme sa v Rokforte," odpovedal mu Mike.
Draco odišiel a my sme si išli nájsť kupé. Chceli sme nájsť nejaké prázdne ale všetky už boli obsadené, zastavili sme sa teda pred kupé v ktorom sedel iba jeden chlapec.
"Môžeme si prisadnúť? Všade už je obsadené," opýtal sa ho Mike.
Chlapec iba prikývol. Mal tmavé kučeravé vlasy a odhadovala som ho na druháka, erb na jeho uniforme ukazoval že je zo Slizolinu.
"Ja som Mike a toto je Any," predstavil nás.
"Mattheo Riddle. Ste nový?"
"Áno."
"Ja som tu druhý rok. Rokfort sa vám bude páčiť. Dumbledore, riaditeľ, rád vravieva že to je ako náš druhý domov. Vlastne má aj pravdu keď nás tam držia celý rok, nie?"
"Na prvý pohľad si vyzeral ako tichý," zasmiala som sa.
"Prvý dojem väčšinou klame," žmurkol na mňa a ja som sa mierne pousmiala.
Vyzeral ako milý človek a rozprávaním nám čas ubiehal veľmi rýchlo. Dozvedali sme sa od neho aké to je na Rokforte, aký tam sú profesori, predmety a podobne.
"A sme tu," zahlásil Mattheo keď vlak zastal.
Mike odišiel prvý aby našiel Draca. Pri vyberaní batožiny, ktorú som mala nad sedadlom, sa mi podarilo nechtiac vraziť do Matthea.
"Prepáč," jemne som sa začervenala.
"To je v pohode," usmial sa na mňa a spoločne sme odišli von z vlaku.
Všetci prváci boli zídený pred naozaj veľkým chlapom ktorý nás odviedol ku veľkému množstvu člnov. Sadla som si do jedného kde boli aj Mike a Draco. Plavili sme sa a po chvíle sme pred sebou videli krásny hrad. Zastavili sme pri brehu a vybrali sme sa ku bráne. Veľký muž nás zaviedol pred veľké dvere, pred nimi stála žena v zelenom habite a na hlave mala klobúk.
"Vitajte prváci, moje meno je profesorka Minerva McGonagallová, než vojdeme do Veľkej siene musíte vedieť že budete zaradení do jednej zo štyroch fakúlt. Sú to, Chrabromil, Bifľomor, Bistrohlav a Slizolin. Počkajte tu, vrátim sa po vás keď bude všetko nachystané," oznámila nám profesorka a odišla.
Kým sme čakali, na chodbe sa odohral konflikt medzi Dracom a chlapcom menom Harry Potter. Keď sme boli doma počula som Luciusa ako vraví že by sa mal s týmto chlapcom spriateliť. Ako som ale videla veľmi sa mu to nepodarilo.
VOUS LISEZ
Súhvezdie
Fanfiction"Pamätáš keď sme ho videli po prvýkrát, povedal si mi že sa ti niekto páči" pozrela som sa do očí svojho priateľa. "Áno a ty si nemala ani tušenie že tým niekým si ty," opätoval mi pohľad a pobozkal ma. Enjoy the story Za obálku ďakujem @leusssiik...