Popis příběhu u knihy:
Michael je vystudovaný novinář. Právě podal výpověď z regionálních novin a chystá se vstoupit do světa televize. Bydlí se svou sestrou Sofií a její dcerou Adélou, která vyrůstá bez otce. Michael má pesimistický pohled na svět a novinářské řemeslo. Na dobrém duchu mu nepřidá ani jeho nový spolupracovník Richard, který jej neuznává jako pravého televizního redaktora. Navíc ho v životě potkává série náhodných humorných příhod, se kterými se musí poprat. V nitru také odkrývá své dávno pohřbené já...
Popis se mi líbí a nemám k němu, co vytknout, kromě jedné maličkosti a tou je poslední věta. Nějak mi tam nesedí a po přečtení mi naskačila okamžitě psychologická próza, kde se podobné věty vyskytují.
Popis příběhu podle autorky a co od něj můžou čtenáři očekávat:
Je to komediální příběh ze života o začínajícím televizním redaktorovi Michaelovi. Michael je vystudovaný novinář. Právě podal výpověď z regionálních novin a chystá se vstoupit do světa televize. To ale ještě netuší, s jakými problémy se bude muset v redakci vypořádat. Bude se prát se svou introvertní povahou, svéráznou starší sestrou a se svým novým šéfem, který jej nepovažuje za sobě rovného redaktora. "Ironie života" vystaví hlavní hrdiny mnoha (ne)humorným strastím běžného dění. Michael navíc v sobě objevuje novou stránku, kterou nechal podvědomě uzavřenou...
Čtenáři mohou očekávat humor a situace ze života.Kniha je určená asi spíš pro zralejší osazenstvo 17+
Můj názor:
Z příběhu mám rozporuplné pocity. Prvních několik kapitol mě nebavilo a nepřišla jsem na to, proč tomu tak bylo. Jakmile jsem se blížila k doposud finálnímu číslu dopsaných kapitol, došlo mi, že za tím bude zřejmě to, jak je příběh psaný. V prvních třech kapitolách se blíže seznamujeme s postavami, které jsou nám naservírované jako na talíři i s jejich charakterem. Raději bych život Michala a jeho sestry dostávala v malých dávkách než shrnutí v několika kapitolách. V podstatě nedostáváme z postav nic navíc než to, co nám bylo nabídnuto autorkou. Mnohem více se mi líbí kapitoly, kde se Michal dostává k novinářské práci a my máme šanci nakouknout do pozadí tohoto novinářského světa. A zároveň je to cesta, kterou doufám, že se příběh bude posouvat. Pokud budeme dále sledovat Michala, jak si zvyká na nové prostředí a snaží se stát reportérem, tak si myslím, že má příběh velký potenciál. Úplně bych příběh nezakládala na prvoplánové milostné lince a rodinném dramatu, protože to z mého pohledu nebylo to, proč by mě kniha bavila číst.
Co bych vytkla:
· Doporučovala bych psát kratší odstavce pro lepší orientaci v textu.
· Více bych si vyhrála s postavami a jejich charakterem.· První kapitoly.
Ukázka:
Vylezu na parkoviště před budovu regionální televize. Není tu skoro žádné auto, všichni jsou někde v terénu. Vytáhnu cigaretu a zapálím si. Už jsem skoro přestal. Slíbil jsem to Adéle, ale moje nervy potřebují po střetu s Richardem uklidnit.
Názor čtenářů:
Bez možnosti kontaktovat čtenáře.
ČTEŠ
Říkám tomu recenze 2
RandomStarší, zkušenější a stále odhodlaná poskytovat recenze na knihy ostatních autorů. Žádosti o recenze posílejte do zpráv. Vše, co potřebujete vědět, najdete v kapitolách Nejčastější chyby a Mám zájem o recenzi. Za cover děkuju skvělé @JoyMcGee