Popis příběhu u knihy:
Amanda vždy tvrdila, že každý z nás má zvířecího patrona. Říkávala, že jsou to naši ochránci a je pouze na nás, jakou budou mít podobu. Každý den přemýšlela, jak by mohl v daný den vypadat. Jednou to mohl být nebojácný lev, podruhé plachý zajíc. V čase vánočním vás bude tato dívka každým dnem provázet i se svými novými patrony a vyprávět vám svůj příběh.
Popis se mi líbí, zní to zajímavě, ale přidala bych více informací o ději. Opravdu nevím, co od knihy čekat.Popis příběhu podle autorky a co od něj můžou čtenáři očekávat:
Svoji povídku bych popsala jako oddechovou záležitost, která však má v sobě i v některých kapitolách pochmurnou atmosféru, ale i radost a poukazování na každodenní „problémy" studentů jako například obyčejný test.
Řekla bych, že nejvíce je určená a zaujme pravě lidi v mladším nebo dospívajícím věku, páč se příběh odehrává v prostředí školy a studentů, ale mohla by zaujmout dospělé.
Vzhledem k tomu, že povídka se motá hlavně kolem patronů, jak již název odpovídá, můžeme očekávat jejich různé formy, které se mění podle prožívajících okamžiků hlavní postavy.
Můj názor:
Kniha má zajímavý nápad a celkově byla hodně odpočinková. Děj byl předvídatelný, našla jsem snad jen jeden moment, který mě překvapil, ale pokud někdo hledá rychlé čtení, tak tato kniha je pro něj. Já osobně bych některé informace na konci kapitoly vynechala, protože potom bych si ty situace užila víc a možná bych byla i překvapená z celkového vývoje příběhu. Zapracovala bych na větším propojení patrona a hlavní postavy, protože ačkoliv je ta hlavní charakteristika v závěru kapitoly, chybí během kapitoly. Pravopisně a gramaticky je vše v pořádku, kromě pár chybějících čárek jsem si ničeho nevšimla. Ačkoliv kniha nebyla úplně můj šálek kávy, tak to byla příjemná jednohubka.
Co bych vytkla:
· Nepoužívat na konci zároveň otazník a vykřičník. Vždy jen jedno.
Ukázka:
Náhle mě ale cosi trefilo do hlavy. Podívala jsem se a zjistila, že to byl zmačkaný kus papíru. Zkontrolovala jsem, zda byl čistý vzduch, rozbalila ho a začala číst text. Na kusu bývalého stromu byly vypsané všechny odpovědi na otázky se vzkazem.
Názor čtenářů:
Bez možnosti kontaktovat čtenáře.
ČTEŠ
Říkám tomu recenze 2
RandomStarší, zkušenější a stále odhodlaná poskytovat recenze na knihy ostatních autorů. Žádosti o recenze posílejte do zpráv. Vše, co potřebujete vědět, najdete v kapitolách Nejčastější chyby a Mám zájem o recenzi. Za cover děkuju skvělé @JoyMcGee