Popis příběhu u knihy:
Mirácií zmítají nepokoje a vládnoucí Rada se má proč obávat konce. Někteří by nejraději město, přesněji jeho magií neobdařené obyvatele srovnali se zemí. Jiní chtějí magické město opustit. Rozhodnou se však pro poněkud netradiční řešení - najmou Caeda, neblaze proslulého zločince o kterém je však dobře známo, jak prohnaný je. Rada je odhodlaná vsadit všechno na jeho kontakty a zkušenosti.Mezitím se Arsy, dědička jedná z vysoce postavených rodin, rozhoduje z nastalé situace vytěžit, co jen může. Vždy toužila po vyšším postavení, bohužel její neschopnost používat magii jí v tom vždy bránila. Ovšem kdyby se přidala k rebelům a získala velení... Pokud by vzbouřenci vyhráli byla by královnou. Ačkoli vzbouřenecké ideály odsuzuje a lidi, kteří nemají magii nenávidí,touha po moci ji žene kupředu a tak neváhá a vydá se do neklidných ulic Magického města.
Popis není špatný, ale chybí v něm čárky a text by potřeboval rozdělit do odstavců pro lepší přehlednost.
Popis příběhu podle autorky a co od něj můžou čtenáři očekávat:
Příběh o revoluci, o tom co všechno lidé dělají pro moc. A o tom, že se můžou změnit. Pro teenagery, kteří na wattpadu hledají i něco jiného než fanfikce. Čtenáři mohou očekávat vážný, delší fantasy příběh, který sice má romantickou linku, ale ta rozhodně nedostane příliš prostoru.
Můj názor:
Příběh má dvě kapitoly, takže skoro není, co hodnotit. Dějově mě zaujal, nějaké velké gramatické nebo pravopisné chyby jsem nezaznamenala. Více bych si vyhrála s popisem a to jak prostředí, postav, tak i emocí a myšlenek. Celkově hodnotím knihu pozitivně, ale jsou to zatím dvě kapitoly, takže se těžko hodnotí.
Co bych vytkla:
· Špatně psaná přímá řeč.
„Takže Tadriane," zaševelil muž „jaká je situace ve farmách vnějšího okruhu?"
Správně: „Takže Tadriane," zaševelil muž, „jaká je situace ve farmách vnějšího okruhu?"
„Moc dobrá ne, dodávky masa a obilí kvůli vzbouřeneckým sabotážím klesly o čtvrtinu. Nemáme jak jim zabránit, jediným řešením by bylo posílit eskorty z posádky vnějších hradeb. Nechtěl jsem to dělat bez tvého vědomí." pronesl její otec.
Správně: „Moc dobrá ne, dodávky masa a obilí kvůli vzbouřeneckým sabotážím klesly o čtvrtinu. Nemáme jak jim zabránit, jediným řešením by bylo posílit eskorty z posádky vnějších hradeb. Nechtěl jsem to dělat bez tvého vědomí," pronesl její otec.
· Komentář autorky splývá s textem. Rozhodně bych ho nějak oddělila nebo aspoň zvýraznila.
!CHYBY V DĚJI!MŮŽE OBSAHOVAT SPOILERY!
· Darian pobledl a vypadal, že se chystá ji i otce pozvracet.
A o pár řádků dole je z něj nejvíc mocný kouzelník. Jak může být doslova podělaný za ušima, když ve finále zachrání situaci a ještě je přitom popisován jako Bůh?
Ukázka:
Koně se řítili ulicemi a pod kopyty drtili ty, kdo se spřežení pokusili zastavit. Arsy jen doufala, že běží domů. Všechno okolo ní se třáslo. Možná to byla ona, možná vůz možná celý svět. Uměla si představit, jak by dopadli, kdyby se vůz zastavil. Otec jí položil ruku kolem ramen. To gesto jí zahřálo, ale znejistělo zároveň. Opravdu vypadala tak vyděšeně? Vážně to bylo tak zlé?
Názor čtenářů:
Bez možnosti kontaktovat čtenáře.
ČTEŠ
Říkám tomu recenze 2
De TodoStarší, zkušenější a stále odhodlaná poskytovat recenze na knihy ostatních autorů. Žádosti o recenze posílejte do zpráv. Vše, co potřebujete vědět, najdete v kapitolách Nejčastější chyby a Mám zájem o recenzi. Za cover děkuju skvělé @JoyMcGee