Popis příběhu u knihy:
Christopher Haar byl povolán jako pomocná ruka ke kriminálnímu případu malého města na jihu státu. Oběti jsou tři mladé dívky, zdánlivě nespojitelné. Až na jedno. Vrah si bere jejich uši jako trofej. Christopher se bude muset vypořádat nejen s případem, ale i s dávno zapomenutými vztahy, které v městečku zanechal. Bude to pro něj větší sousto, než dokáže sníst?
Skvělý popis. Dokážu si ho představit klidně i na zadní straně knihy v knihkupectví. Stručný, prozradí něco o ději a naláká čtenáře. Naprosto bez chyby!
Popis příběhu podle autorky a co od něj můžou čtenáři očekávat:
Příběh začíná tím, že se v malém městě na jihu státu odehrají dvě kruté vraždy náctiletých dívek. Jako pomocná ruka je k případu povolán kriminalista Christopher Haar. Ten se ale kromě případu musí vypořádat i se vztahy ve městě, které se zkomplikují víc, než čekal.
Příběh je určen pro starší osazenstvo, 18+, jelikož se v příběhu objevují brutální scény, vulgarismy a Christopher se také vyrovnává se závislostí na lécích a alkoholu.
Čtenáři mohou očekávat napětí, vzrušení, romantiku a nástrahy surového života.
Můj názor:
Příběh se mi líbí. Každá kapitola odhladí něco nového, je to akční a jako čtenář se ani chvíli nenudím. Popis zvládá autorka skvěle, postavy jsou sympatické s jasným charakterem. Jediné, co mi vadilo je vývoj vztahu Viktora a Christophera, kde by se mi líbilo to více protahovat a poukazovat na jejich vnitřní boj a pochybnosti. Za mě můžu knihu doporučit a doufám, že bude stále tak dobrá i s dalšími kapitolami.
Co bych vytkla:
· Opakování jmen krátce po sobě. Místo častého opakování jména doporučuju používat zájména nebo podmět úplně vynechat.
Ukázka:
V jeho očích se odráží výhružná spravedlnost. Vůbec se nezměnil. Je to pořád stejný sráč, jako byl vždycky. Jako děti jsme se dostávali neustále do problémů. Byla to moje chyba, byl jsem nevybouřený.
Názor čtenářů:
Bez možnosti kontaktovat čtenáře.
ČTEŠ
Říkám tomu recenze 2
De TodoStarší, zkušenější a stále odhodlaná poskytovat recenze na knihy ostatních autorů. Žádosti o recenze posílejte do zpráv. Vše, co potřebujete vědět, najdete v kapitolách Nejčastější chyby a Mám zájem o recenzi. Za cover děkuju skvělé @JoyMcGee