2021/04/14
Egy egyszerű szerdai nap lenne, ha nem ma mennénk leforgatni a Mokambo klipjét. Igazság szerint a forgatás délután hat körül kezdődne, de nekünk korábban oda kellett mennünk. Legalábbis a fiúknak, én a lányokhoz igyekeztem az ügynökséghez.
- Sziasztok - kiáltottam be, mikor megérkeztem.
- Szia - köszönt először Vivi.
- Hello - szólalt meg végre Niki és Eszti is.
- Mi újság? - kérdeztem miközben leültem melléjük.
- Semmi különös, éppen a klipről beszélgettünk.
- Apropó klip. Mikor kellene indulni? - érdeklődött Niki.
- Hivatalosan hatkor kezdődik a forgatás, de jó lenne félnégy körül odaérni. A ruhák és az egyebek miatt - válaszoltam, miközben a terítőt igazgattam.
- Ha három körül indulunk az jó? - kérdezte a most betoppanó Berni.
- Tökéletes.
A lányokkal beültünk egy kávézóba, hogy gyorsabban teljen az idő, közben Matyi felhívott.
- Szia, Matyi.
- Szia. Csak azért hívlak, hogy megkérdezzem, mikor jöttök.
- Tíz perc és indulunk.
- És mind az öten jöttök igaz?
- Igen, és egész este ráérünk.
- Szuper, köszi, hogy elintézted.
- Nincs mit. De most le kell tennem, mert lassan indulunk.
- Oké, akkor várlak.
- Szia.
- Szia.
Megcsóváltam a fejemet mikor elraktam a telefonomat, mégis közben mosolyra húzódott a szám.
- Ez olyan aranyos volt - kezdett ácsingózni Eszti.
- Igen, olyan cuki vagytok - csatlakozott Vivi is.
- Mondtam már, hogy csak barátok vagyunk.
- Mi pedig tudjuk, hogy ez nem igaz - folytatta a beszélgetést Berni.
- A múltkor is együtt aludtatok - szólalt meg Niki is.
- Az más.
- Miért lenne más? - néztek rám kérdőn.
- Megkért... - próbáltam megindokolni, de közbevágott Eszti.
- Te pedig belementél.
- De, csak azért mert szülinapja volt.
- Aha. Ha te mondod - mondta Berni, de hallottam a hangján, hogy nem hisz nekem. Mondjuk ezt a többiek arckifejezéséből is le tudtam vonni.
- Jó, tegyük fel, hogy talán kicsivel, de csak egy fokkal több van köztünk, mint barátság. Mit szeretnétek látni?
- Mondjuk csókot - kezdett ötletelni Niki.
- Biztos, hogy nem! - kezdtem egyből ellenkezni.
- Szerintem öleld meg - ajánlkozott Vivi.
- Túl könnyű - vetette el az ötletet Berni.
- Szerintem legyen az, hogy mikor megérkezünk, oda mész és megöleled, aztán széttúrod a haját - gondolkodott Eszti.
- Igen, ez jó ötlet - csatlakozott Vivi.
- Ja, vállad már be - erősködött Niki.
- Ez tényleg nagyot ütne - szállt be Berni is.
- Ha megcsinálom, akkor békén hagytok ezzel minket? - kérdeztem mivel nem nagyon volt más választásom.
- Aha - felelték kórusban.
- Jó, megcsinálom, de örökre elfelejtitek ezt az egész románc dolgot!
- Oké, de most már induljunk.
- Nem rám kellett várni - motyogtam félhangosan.
Beszálltunk a kocsimba és már indultunk is. Nagy volt a dugó így csak negyed ötre érkeztünk meg. Mikor leállítottam a motort körülnéztem és felmértem, hogy sokan vagyunk. Ezért rácsörögtem Matyira, hogy hova parkoljak.
- Szia. Itt vagyunk, csak nem tudom, hogy hol parkoljam le a kocsit...
- Hátra a garázsokhoz, én is ott vagyok.
- Oké, köszi.
Elgurultunk a garázsokhoz és kiszálltunk a kocsiból. Szerencsére csak Matyi volt ott.
Nyugodt léptekkel indultam meg felé, és a lassú léptekből váltottam futásba. Úgy öleltem meg, mint, egy plüss mackót, gyengéden, de szeretetből. Közbe e fülébe súgtam: - Majd mindent elmagyarázok. Ezt követően elvigyorodtam és széttúrtam a haját.
- Hé! - hangoskodott, jelezve cselekedetem nem tetszését. Aztán felemelt és a nyakába rakott.
- Tegyél le! - visongtam.
- Miután összekócoltad a hajkoronámat? - nézett fel rám kérdőn.
- Ha már nincs koronád, amit ellophatnék, ezzel kellett kezdjek valamit.
- Igen? Akkor mehetünk a forgatásra - mondta és elindult.
- Sziklai Mátyás, most rögtön tegyél le! - szóltam rá.
- Mert mi lesz?
- Nem a kanapén fogok aludni, hanem a lányoknál - néztem rá hunyorított szemmel. És ez meg is tette a hatását óvatosan leszedett a nyakából és visszatett a földre.
- És kikhez van szerencsém? - kérdezte a lányoktól, akik végig vették a jelenetet.
- Kovács Nikoletta, Niki.
- Oláh Eszter, Eszti.
- Lakatos Vivien, Vivi.
- Balog Bernadett, Berni - mutatkoztak be sorra a lányok.
- Sziklai Mátyás, Matyi. Bár gondolom, ezt már tudjátok - tartott némi szünetet aztán folytatta. - Nem messze vannak a stylist-ok, ők majd megmutatják a ruhákat.
Átöltöztünk, és megbeszéltük az elképzelést és nekiálltunk forgatni. Körülbelül 4-5 órát forgattunk, persze ebben a szünetek is benne voltak. Összességében jól éreztük magunkat, azon kívül, hogy majdnem mindenki részeg volt. De néha erről szól az élet, csak jól be kell baszni és menni az árral.
ESTÁS LEYENDO
Ő csak egy barát (Meklod ff.)
FanficRájöttem, hogy vannak olyan sztorik amiket muszáj írni. Na, ez pont egy ilyen. Trágár szavak és 18+-os jelenetek előfordulhatnak.