17

86 7 0
                                    

Soğuktan üşüyen ellerimi yorganın altına sokarken gecenin bir yarısı gelen tıkırtıya hafifçe doğruldum. Sara'nın olduğu yere döndüğümde yatağın boş olduğunu gördüm. Duvardaki saate baktım. Ayağa kalkıp sessizce odada dolandım ardından kapıyı araladım. Koridorda hafifçe ilerlediğimde ileride annemin odasının önünde arkası dönük duran Sara'ya baktım. Hafifçe fısıldadım. "Ne yapıyorsun?" İrkilip arkasını döndüğünde gözlerini kırpıştırdı. "Bir ses duydum." Kaşlarımı kaldırdım. Yanına doğru yürüyüp odaya girdim. Boş odaya dışardan vuran ay ışığına baktım. Yanına ilerleyip hafifçe belinden tuttum. "Dışarıdan gelmiştir." Başını salladı. "Sana seslendim ama duymadın." Hafifçe onu odama ilerletirken mırıldandım. "Bahçeye bakıp geleceğim." Yavaşça ilerledim ve kapıyı aralayıp bahçede bir kaç adım attım. Ardından hafifçe kapının önündeki merdivene oturup bacaklarımı kendime çektim. "Ne karıştırıyorsun anlamıyorum." Odama doğru baktığımda pencereden bana bakan gözleriyle karşılaştım. Gülümsemesi yüzünde yayılırken hafifçe bakışlarımı çektim ve ayağa kalkıp içeri girdim. Kapıyı kapatıp odama ilerledim. Yatağın üzerine oturmuş sakince bekliyorken yanına oturdum. Elini hafifçe elime değdirdi. "Solgun görünüyorsun." Başımı salladım. "Yarın projemi bitirip teslim etmem gerek." dediğimde başını salladı. Elini yüzüme yaklaştırıp hafifçe sevdi. "Erken kalkmak zorunda mısın?" dediğinde başımı salladım. Yaklaşıp ellerini belime sardı ve beni kendine çekti. "Sana yardımcı olmama izin ver." Kaşlarımı kaldırdım. "Nasıl?" Gözlerini yavaşça kırpıp gülümsedi. Elimi sakince alıp pijamasından içeri sıcak vücuduna sürttü. Soğuk parmaklarım sıcak vücuduna değdiğinde hafifçe irkildim ve geri çekilmeye çalıştım. Eliyle çenemi kavrayıp yüzüme baktı. "İstemiyor musun?"

Mırıldandım. "Bir ses duyup korktuğunu söylememiş miydin?" Kaşlarını hafifçe kaldırdı. "İkimizinde uyuyabilmesi için güzel bir yöntem değil mi?" Alayla güldüm. "Uyuyabilmek için mi istiyorsun?" Gülüşüme karşılık hafifçe gülüp elimi tekrar ellerinin arasına alıp bacaklarının arasına götürdü. Soğuk ellerimi hafifçe yumuşak ve nemli sıcaklığına bastırdı. Yaklaşıp kulağıma doğru fısıldadı. "Sence sadece uyumak için mi istiyorum?" Elimi biraz daha bastırıp kulağıma doğru bir nefes verdiğinde gözlerimi yumdum. "Bilerek yapıyorsun." Sesim kısık çıktığında diğer elini hafifçe dudaklarıma doğru bastırıp dudaklarını üzerine yavaşça getirdi ve hafifçe öptü. "Sadece benimle ilgilenmeni istiyorum." Elimi hafifçe yönlendirdi ve kendini hafifçe kaldırıp kucağıma doğru bastırdı. Elimi hafifçe hareket ettirdiğimde başını geriye doğru atıp nefes aldı. Kucağımda kıvranışı içimde bir şeylerin kıpraşmasına sebep olduğunda ellerimi biraz daha ileri götürdüm ve gözlerimi yumup geceyi devralmasına izin verdim.

Sacrifice gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin