Booool boll yorum yapmayı ihmal etmeyinn. Okurken inanılmaz keyif alıyorum. ❤
Yıldızladıysak başlayalım ⭐ Keyifli okumalar!
Cihan kadınlara ve onların bedenlerine karşı kazandığı bağışıklık nedeniyle, biriyle birlikte olacağı zaman kalbinin değil başka yerlerinin hareketlendiğini hissederdi. Oysa şimdi ikisinin birden tüm yorgunluğuna rağmen varlıklarını hissettirmesi şaşırtıcıydı. Asıl şaşkınlık sebebi ise Gazel'i hayal ettiğinden daha çekici bulmasıydı.
Gündelik hayatta gerekmedikçe makyaj yapmaktan kaçınırdı ve gecenin bu saatinde sürmüş olduğu koyu kalem gözlerini ortaya çıkarmıştı. Dudakları, pembe tonlu parlatıcı sayesinde parıldıyordu ve onu öpmek isteği yine beliriyordu.
Göğüslerini kapatan ince kumaşın güçsüz iplerden kurtulduğu anı, biraz sonrayı, düşleyip duruyordu. Yerinden kalkması gerekiyordu, şaşkınlıktan ne yapacağını bilebilse kalkardı ama yatağa yapışmış gibi kımıldayamıyordu.
Bedenini örten yakası geniş gecelik göğüs uçlarını belli ediyordu ki bu dudaklarını kurutacak kadar tahrik ediciydi. Gözleri, genç kadının bacaklarından ayaklarına doğru kaydı. Güzel buldu. Hayatı boyunca daha sıkı vücutlu kadınlardan etkilenmişti. Şimdi ise hayal dahi etmeyeceği bir vücut tipinden etkilenirken standartlarının değiştiğini fark etti. Ya artık dolgun vücutlu kadınları seviyordu ya da Cihan ket vurulan cinsel hayatı karşısında Gazel'in bedenine özel hassasiyet geliştirmeye başlamıştı. Aklı değil ama hormonları sayesinde ayaklandı. Yavaş olmayan adımlarla soluğu Gazel'in yanında aldı.
Saatlerdir beklediği bu an karşısında sabrı kalmamıştı. Gazel'e gösterebilecegi anlayışı da artık geride bırakmıştı. Zaten karısı, aldığı geceliği giyerek bu geceyi kabul etmiş, onunla olacağını belli etmişti. Sorsanız, Cihan her şeyi buna yorabilirdi. Deren'in sonunda uyuması da bundandı. Anne babasına bu geceyi lütfetmişti hanımefendi ve Cihan bu lütfu iyi değerlendirmek istiyordu.
Gazel düşünceli bakıyordu ama isteksiz görünmüyordu. Cihan önce Gazel'in salık bıraktığı saçlarını omzunun gerisine itti. Yuvarlak omuzlarından başlayarak boynuna doğru uzandı parmakları. Elleri iki yanağını kavradığında ise dudaklarını buluşturdu.
Rüyalarına girmeye başlayan dudakları susamış bir adamın hırsıyla öpüyordu Cihan. Genç kadın, Cihanı mestettiğinden habersiz hoyrat dudakların baskısına ustalıkla karşılık verdi. Gözlerini kapatıp Cihan'ın kim ve nasıl biri olduğunu unutmaya çalıştı. Alacağı zevke bakacaktı yalnızca.
İri parmaklar, geceliğin ince askılarında sabırsızca dolanıyorsa da onu çırılçıplak görmek için erken olduğunu biliyordu. Bedenini tamamen ona yaslayıp Gazelin kasıklarına bastırdı erkekliğini.
"Neden bu kadar beklettin?" dedi acı çeker gibi. Oysa onun suçu yoktu. Bunu bilmesine rağmen kızabileceği bir başkası da yoktu.
Gazel dudaklarını kurtarabilirdiği an fısıldadı. "Odaya gelemeyen sendin."
Cihan sözlerini önemsemeden devam edecekti ki dudaklarına değen dudaklarını kıpırtısı onu durdurdu.
"Korktun belki de."
Cihan kısa bir an donakaldı. Gazel gecenin bu saatinde, bedenleri birbirine ısınırken bile dilini tutamıyordu. Edepsiz cümleler kurmak için oynatacağı çenesi onu rahatsız etmek için harekete ediyordu sadece.
"Neden korkacakmışım?"
"Bilmem," dedi Gazel, Cihan'ın kafasının karışmasını seyretmek için sabırsızlanırken. Cihan mantığını hareket ettirecek durumda değildi zira hareketlenen başka yerleri vardı. Yine de sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAZEL - Gerçek Olmasa Bile
RomanceBebek bekleyen iki kadın! Baba olmak istemeyen iki adam! Ortada kalan bir bebek!