Bölüm 24

2.1K 188 53
                                    

Çok özleştik biliyorum. Keyifli okumalar ❤

Duygu, öğle saatlerinde babasının çalışma odasında gerçekleşen beklenmedik toplantı nedeniyle meraktan kendi kendini yiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duygu, öğle saatlerinde babasının çalışma odasında gerçekleşen beklenmedik toplantı nedeniyle meraktan kendi kendini yiyordu. Koca heriflere sunulacak ikramlıklardan atıştırırken içten içe bazı hesaplar yapıyordu. Ağzına atmış olduğu kızarmış patatesi çiğnerken gözleri sol üste kaymış, içinden konuşuyordu.

Bu kadar önemli ne olabilirdi de Harun günün bu saatinde evlerine gelmişti? Bu da yetmemiş Harun'un kardeşi Fırat da buradaydı. Güzel bir şeye yoramıyordu doğrusu.

Üstelik Harun'la karşılaşamamışlardı. Yani... zorunda değillerdi tabii ama denk gelseler fena olmazdı. Bir süredir onu görmüyordu. Bunun için bir çabası da olmamıştı ama evine kadar geldiyse görmekte sakınca görmüyordu.

Gazel gün geçtikçe büyüyen kızını kayınvalidesine bırakmış, mutfağa Duygu'nun yanına gelmişti. Ayağındaki topuklular sayesinde çıkan sesle Duygu aceleyle atıştırmalıklardan uzaklaştı. Gelenin yengesi olduğunu görünce ise omuzlarını düşürüp nefesini bıraktı.

"Sen miydin? Feride Abla geliyor sandım." dedi göz devirmeden hemen önce.

"Yok, yukarıda o. Cihan'ın isteklerini dinliyor kadıncağız."

Duygu merakla yengesine doğru yaklaştı. "Sen bilirsin, neden burada toplanmışlar? Gündem maddeleri ne?"

Gazel'in tahminleri varsa da bunları Duygu'ya söyleyecek değildi. Dudaklarını düz bir çizgi olacak biçimde birbirine bastırdı. Başını iki yana salladı.

"Hiç bilmiyorum. İşle ilgilidir, ne olacak?" diyerek geçiştirmek istedi ama Duygu dünkü çocuk değildi.

"Öyle olsa babamı da dahil ederlerdi. Farkındaysan kapalı bir oturum. Mesela benim odaya girmem yasak!"

Gazel'in gözlerini hayretle büyüttü. "Denedin mi?"

Duygu herhalde yani der gibi baktı karşısındaki kadına. "Meraktan çatlasa mıydım?" dedi kollarını göğsünde birleştirirken. Son olarak gözlerini devirdi. "Hoş, hâlâ çatlıyorum."

Feride Hanım yanlarına geldiğinde hazırlanmış atıştırmalıklar bir bir yukarı çıkarıldı. Duygu yardım etmeyi teklif ettiyse de orta yaşlı kadın kabul etmedi.

Cihan karşısındaki ikiliye bakarken hiç olmadığı kadar katı görünüyordu. Pek çok önemli durumda olayları tiye alan o değilmiş gibi sert ve soğukkanlı görünüyordu.

"Her seferinde bizden bir adım önde, farkında mısınız? Adamı takip edelim diyoruz ofiste buluyoruz. Nasıl oluyor bu?"

Fırat gözlüğünü burnunun üzerinde ittirip konuşmak için boğazını temizledi.

"Yeni taşındığı evi bulmaya çalışırken bir karışıklık oldu. Yan sitede olduğunu düşünmüştük. Şu an her şey daha net."

Cihan elindeki kalemi sertçe masaya bıraktı.

GAZEL - Gerçek Olmasa BileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin