12 kasım 2000
Hamileydim. Dim diyorum çünkü artık içimdeki benim oğlum değil. İçimde değiştirilen var. Anne babası kim bilmiyorum. Tek bildiğim kendi öz oğlumun daha karnımdayken alınmış olduğu yerine ise onu bıraktılar. Ben bunu krala nasıl anlatıcam? Önce karnımdakini sonra beni öldürür. Korkuyorum? Kimsin sen bebek.
________
29 aralık
8 aylık. Tam 8 aylık karnımdaki iki aydır benim bir parcam. Ben nasıl derim ona sen benim oğlum değilsin diye. O benim yediklerimle beslenmiyomu şimdi. Çok hareketli. Alex arada geliyo yanıma. İçine doğuyo sanırım catık kaşlarla bakıyor karnıma. O sevicek mi bebeği?
_________
12 ocak 2001
Doğdu. Bebek doğdu. Sırtında ejderha dövmesi var. Bu nasıl olabilir? Bu dövmeyi kimse görmemeli. Dövmeyi araştırdım ama kraliyet kütüpanesinde dahil bişey bulamadım. Dövmesi adını verdi. Onun adı artık drage...
_______
23 mart 2022
Çok kötü şeyler olucak. Gizli bir tarikat kurduk. Savaş yakın. Bu günlüğü kimse okumamalı bilinen kurtarıcının yanında kadsri parlayan kişinin drage olduğu öğrenilirse herşey biter. Bi daha buraya yazmamalıyım. Ama günlüğü yok edemem. Saklamalıyım. Yanlızca benim gibi düşünene birinin bulabileceği biryere saklamalıyım.
Tam bu sayfada nokta konulmuş ve geri kalan sayfaladı boş bir defterdi. Defteri kapatarak drageye döndüm fazla dalgındı.
-devamı neden yok?
-yazmıycam demiş işte.
-hayır drage deftere dikkatli bak 4 sayfa yazılmış gerisi boş bırakılmış gibi mi duruyor. Sanki her sayfada yazı varmış gibi kenarları eskimiş
Ve kabarmış. Ayrıca kralice senin nasıl değiştirildiğini araştırmış olmalı böyle bir resime ulaştığına göre.
-ne demek istiyorsun cemre?
- yani bence senin okuduğundan çok daha fazlası var bu defterde. Birincisi kimse görmesken nasıl annenin karnındaki bebekle seni değiştirdiler? İkinçisi annen bunu biliyosa değiştirenide görmüş olmalı kim? Bunlar anneninde aklını kurcalamıştır. Ve her yaşadığı olayı not eden biri bunlarıda yazmış olmalı. Ama son sayfada yazdığı gibi bunları biri okursa senin başın belaya girecek. Dolayısıyla gizli yazmış olmalı. Onun gibi düşünen?Tüm olanları aklımda tartıp biçerken bir kalıba oturtturmaya çalıştım. Nasıl olabilirdi?
-yani bu defterde gizli yazılar mı var diyosun? Dedi anlamaya çalışırcasına.-sadece tahmin.
-cemre içimden bir ses bu olayın tehtit mektupları ve zemherinin kaçırılmasıyla bir bahlantısı olduğunu söylüyor.
-bana da öğle geliyor. Ama bişey daha var.
-ne?
-zemheri... Drage hamile olmam imkansız seninle tek yakınlaşmamız sarılıp uyumamızdı. Başka hiç bişey olmadı. Ve onunda ensesinde o işaret var. Yani?
-yani o da değiştirilen olabilir mi diyosun?
-belki ama sana çok benziyor. Senin kopyan. Ve bana da benziyor.
-senin dna'nı aldı sana benzemesi normal ama ben bilmiyorum. Herşeyi çözücez cemre. Söz veririm.
-umarım.-şimdi günlüğe dönelim sayfalarda görünmez yazılar olmalı. Peki nasıl görünür yapıcaz?
-sanırım ben biliyorum. Dedim ve günlüğü dragenin kuçağına bırakarak ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp Ruhlar 2
Fantasy-... Sonra ejder kralicesi tacı başına takmış ve bamm. tüm insanlar ruhlarına kavuşmuş. Masalda böyle bitmiş. -peki kraliceye ne olmuş aney? -kraliceye... Kraliceye bebeğim anne olmuş. Dedim gözlerimden bir kaç damla firar ederken. Benim hikayem t...