(Feeling good)
Bir rüzgar tüm vücudumu yalayıp geçerken titreyerek kollarımı birbirine doladım. Issız bir vadideydim. Tek bir ağaç olmayan adeta bir çöl olan vadi. Sayi neredeydim ben?
-cemre! Adımın seslenilmesiyle hızla arkamı döndüm.
-alex!Yanıma gelen alex,
-iyimisin? Diye sordu.
-iyiyim. Nerdeyiz biz? Lia nerde? Dedim bri yandan etrafta herhengi bir hareketlilik görmeye çalışırken.
-kendi krallığını tanıyamadın mı ejder kralicesi? Dedi alex kollarını iki yana açarak.Dehşet içinde etrafımda dönerken kalp atışlarım fazlasıyla artmıştı. Burası... Evet kendi krallığımın her yerini bilmiyodum. Evet hiç bir zaman bir kralice gibi krallıkta dolaşamamıştım ama bu diyarın verimli topraklarını ve harika vadilerini çok kez duymuştum. Ve böyle bi yer yoktu...
- nasıl olur? dedim inanmak istemezken.
-burası ve diyer diyarlar. Artık bir çölden farksız. Bir hayat kalıntısı bulursan çok şanslısın.
-ama nasıl? Malfoy bunu nasıl tek başına yapmış olabilir?
-ah hayır tek başına değil senin bu olasılıktaki halinle. Ejder kralicesinin ateşi tüm evreni yok etti. Kendide dail.
Gözlerimden yaşlar oluk oluk akarken,
-hayır. Dedim.
-bunu ben yapmış olamam.-cemre son verelim buna. Bu hiç bişey. Anlıyomusun? Bunu kaldıramıyosan...
-hayır görmek istiyorum. Dedim alexin lafını bölerek.
-peki. Zaman geriye akıcak birazdan savaşı ve bizzat sevdiklerinin ölümünü görüçeksin. dedi.Gözlerimi sıkıca kapatarak derin derin nefes almaya çalıştım. Göz yaşlarım durmuyodu bir türlü. Ama sesimde çıkmıyordu. Burnumu çekerek sakinleşmeye çalıştım. Bu sırada alex kolumdan tutmuş bana destek olmaya çalışıyordu.
Bir rüzgar çıkıpta etrafı birbirine katarken zamanın geri aktıpından adım kadar emindim. Sadece saniyeler sonra yine aynı vadinin üstündeydik. Ama bu sefer etrafımızda sürüp giden bir savaş vardı.-bizi göremezler. Duymazlar. Hissedemezler. Dedi alex robot gibi etrafına bakınırken.
Sonra bişey görmüş olmalı ki kolumdan çekerek beni o tarafa doğru sürükledi. Çığlıklar ve bağrışlar havada uçuşurken her diyardan insan ve her diyara ait silahın aynı anda kullanıldığı meydan kan gölünden geçilmiyordu adeta.
Ve savaştıkları düşman askerler ise normal değildi. İnsan bile değildi. Lavın içinden çıkmış iblislere benziyorlar.
Ben korkuyla o askerlere bakarken alex beni çekiştirmeyi sonlandırdı ve biz sonunda durduk. Madenin önündeydik. Esir alındığım maden. Kapısı açıktı ve içeriden her daim bir iblis fırlıyodu.
-ejder kralicesi kendi halkının çoğunluğu da dail eline geçen herkesi istesin istemesin burda zorla iblise ceviriyor. O yüzden burdaki insanlar savaşırken bir yandan da iblise cevrilmiş ailelerinin sevdiklerinin açısıyla cebelleşiyor. Belkide sevdiklerini ağlıya ağlıya öldürüyor.
Dedi.
-alex ben bu kadar kötü olamam. Dedim sesim bir kez daha titrerken.
-aşk. Sana bunu malfoya olan aşkın yaptırdı cemre. Sen malfoy için bir canavara dönüştün. Ve ilk kez onun için ağlıya ağlıya bir masumu öldürdükten sonra içindeki masum kızda öldü. Dedi.
Deli gibi ağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp Ruhlar 2
Fantasy-... Sonra ejder kralicesi tacı başına takmış ve bamm. tüm insanlar ruhlarına kavuşmuş. Masalda böyle bitmiş. -peki kraliceye ne olmuş aney? -kraliceye... Kraliceye bebeğim anne olmuş. Dedim gözlerimden bir kaç damla firar ederken. Benim hikayem t...