Matei pov
-Nu pari să fii in apele tale azi, Matt. il aud pe Blaise cum spune in timp ce sunt cercetat cu privirea. Nimic nu ii scapă din vedere.
Iau loc pe scaun și privesc in jurul nostru. Desi e destul de devreme oameni sunt stranși laolaltă. Și se bucură impreună de vremea bună. De căldura care iradiază in aerul pe care il respirăm.
-Voi fi bine. Nimic de care să te poți ocupa tu personal. ii răspund și văd cum ocheadele lui scrutătoare se incheie.
-Prea bine. Voi decide eu insă asta, ori cat de mare e calamitatea asta prin care treci după ce te aud.
-Vrei să iti expun cu lux de detalii? Nu mai bine ne delectăm cu o pizza? Sunt sigur că e mai delicioasă decat povestea mea. Haide, vrei să ne topim aici la soare? il intreb amuzat. Blaise nu pare deloc amuzat insă de incercarea mea de a schimba subiectul.
-Ne aflăm sub o umbrelă. In cazul in care ai eșuat să observi. Și nu, nu comandăm nimic pană ce nu mi te deschizi.
-De ce trebuie să fii așa enervant? il intreb și mă uit spre meniul din mana lui. Blaise mi-l flutură scurt prin fața ochilor, in timp ce se distreaz pe seama mea.
-I-ai chemat pe toți aici? Așa de dimineață?
-Da, fiindcă Dion are vești se pare uluitoare care nu mai pot aștepta.
-In sfarșit am fost invadați de extratereștri? O reintoarcere a virusului de altă dată? tun și mă uit in jur. Nimeni nu mai poartă insă acum o mască. După atat de multi ani totul a revenit la normal.
-Matt, fii serios cu mine măcar preț de o clipă.
-Fie, sunt. Acum. Gata, clipa a trecut! Ochii lui verzi mă lasă să pricep că nu se va lăsa pană ce nu mă va face să scuip totul.
-Uneori te urăsc, știi? Ti-a mai spus cineva că ai maniere proaste? ridic din sprancene.
-Multe persoane. Inclusiv umbra ta. imi face el cu ochiul. Moment in care suntem fluierați brusc. Și realizez că s-a terminat și pauza noastră. S-a dus și ce mai rămăsese din viața mea privată pe apa sambetei.
-Bine, o să fiu sincer cu tine. Dar numai după ce mancăm. Am nevoie de puțin ajutor.
-Iar mancarea ti-l va oferi? Nu? Tragi mereu de timp.
-Sunt mai inchis de fel.
-Ești doar mai constipat emoțional. Iar eu de-asta mă aflu aici. Să iti fiu psiholog și să te fac să iti deschizi larg aripile și să zbori.
-Tu chiar crezi in toate prostiile pe care le debitezi acolo? il intreb amuzat. Blaise ridică din sprancene și le face un semn din cap celorlalti să ia loc la masă.
-Bun, să vă aud pe toți. Fac eu cinste. ranjește prelung Blaise in timp ce trantește pe masă cardul de credit.
-Paste și un desert cu ciocolată. Multă ciocolată la pachet. il aud pe Dion cum spune. Blaise izbucni in ras.
-Italianește mai mănanci, Dion. Ce fel de francez mai ești și tu?
-Urăște pană și branza cu mucegai. continuă șarada cum bănuiam Caroline in timp ce se strecoară pe scaunul cel mai apropiat de Blaise.
-Tu Caroline? o intreabă el curios. Și văd cum se uită o clipă spre bluza ei decoltată inainte de a se uita spre chipul ei.
-Mai uită-te odată acolo și o să iti pară rău. rade Dion pornit.
-S-ar putea să rămai fără ochi in proces. incheie scurt Charlotte. Ne salută cu mana fără să isi scoată ochii din ecranul telefonului. Probabil vorbește iar cu iubitul ei om, Luca.
CITEȘTI
Prigoniții
Hombres LoboMulte lucruri mă intrigau cand era vorba de el, dar cel mai mult am fost fascinată de familia lui. Și de relația lor atat de stransă dintre ei. Din acel moment mi-am spus că voi afla totul legat de familia Vereș.