Yani artık o kadar fazla okudum kii bu kurgulardan kitap kalmadı bende dedim ki neden bende yazmıyorum
inşallah beğenirsiniz güllerim ilk bölümler kısa olucak ama devam eden bölümler uzun tutulcak.
🫔🫔🫔🫔
Ney ney ney??? Doğru duydum dimi ben şimdi benim çetinimin biricik malımın beyinden sakat çocuğumun gerçek ablası değil miydim? O benim gerçek kardeşim değil miydi? Gözlerimin dolduğunu görüş açımın buğulanmasıyla fark ettim.Hadi canım! Ben ulan ben! koskoca Ahu Nisa kaya gerçi artık bi kaya bile değildim,Ahu Nisa çakan ağlıyor muydum?!
Kafamı sağımda duran çetine çevirdim. Gözünden yaşlar akarken bana bakışı içimi acıtmıştı. Birden koşarak bana gelmesiyle bedenimi saran kolları sanki hiç bırakmak istemezmiş gibi sararken bende sımsıkı ona sarılıp kafamı boynuna sakladım.Hayvanın ne kadarda ablası olsamda yanımda abim gibi duruyordu. İki kişilikli vücudu vardı paşamın. Anam- pardon selmayla kadir bunu yaparken fazladan sperm kaçırdılar heralde. Bu nasıl boy oğlum?
"Yeter lan bu kadar her tarafımı sümük yaptın" diyip yavaşca ayrıldım. Hafif gülüp cevapladı
"İstersen kim daha çok sümük yapmış tartışmayalım" diyip tişörtünü gösterdi. Tamam belki biraz fazla ıslanmış olabilir ama o daha sümüklü banane.
Ona dil çıkartıp etrafıma bakındım. Biyolojik takımı bizi izliyordu. Laf arasında duyduğum kadar biyolojik anam yani asya hanım biyolojik pederde onur beydi.İkisinede bi göz gezdirdim.Yüz hatlarım ve göz rengim aynı onur bey gibiydi.Boydan yana kime çektiğim belli asya hanım benden bi kaç santim anca uzundu be.Ama o gözler mavi mi? İnanmiyorum cidden! Anamın gözleri mavi ve bende pederden mi aldım göz rengimi. Şuan cidden bitti tamam mı? Hıh.
Yanlarındaki çetinle yaşıt gibi gözüken çocuğa baktım.Çocuk karmaşık duygularla bana bakıyodu ve bu beni ecücük sukadarcık🤏 ürperttti. Nedenini bilmiyorum sorgulamayın.
"Herkes kendi kızını alsında gidelim" dedi kadir yani benim eski serro peder hiçde sevmem kendinisi. Karıştığım kızda "yaa evet daha arkadaşlarımla buluşucan ben" abla sencede arkadaslarınla bulusmanın sırası mı be
Çetine dolu gözlerle bakıp sarıldım. Vedalaştıktan sonra onlar gitti bende arkasından baktım çetinimin.
Asya hanım bana yaklaşarak "kızım bizle gelmek ister misin?" Dedi. Başka çarem mi var bio mom demek istedim diyemedim.
"Olur" dedim sadece. Ne kadarda normal bisey ya olur dedim hığh
Asya hanımın birden sarılmasıyla bedenim kasıldı şuana kadar çetinden başkasıyla sarılmamıştım. Annem veya babam bi kere bile bana sevgi göstermemişlerdi. Beni görmezden gelip hayatıma sıcmışlardı.
Gözlerim tekrardan dolmuştu asya hanıma karşılık vermeye çalıştım ve bunu başardım alkış alabilir miyim lütfen.
"Asyacım, güzel kadınım kızımı banada bırakır mısın?" Dedi peder
Peder seni gözüm tuttu nasıl da dedi öyle "güzel kadınım" allahım nasip et 🤲
Onur pederin bunu demesiyle asya hanım yaşlı gözleriyle kıkırdayarak geri çekildi
"Bu güzel hanfendiye bende sarılabilir miyim?" Dedi peder bana bakarak
Bana dedi
Bakın bana
BANA
BANA DEDİ SADECE BANAiçimin garip bi duyguyla dolmasıyla gülümseyip sessizce kafamı salladım. Onur beyin koca gövdesi beni sarınca bende sarıldım burnuma dolan o koku ahhh
Asya momda turnayı gözünden vurmuş hee. Babamı kıskanıyorum help
Pederle sarılma faslı bitince eve gitmek için yol aldık.
lütfen yorum ve voteleri uunutmayalımmmmmmm
💗💗💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelene Geçene ÇAKAN Ailem!
Teen FictionAile kurgusu kitabıdır! !!!Reklam yapmayın siliyorum!!! İçerisiii şampiyonlar ligiiiii