On iki

6.7K 354 78
                                    

Nasilsinizzz asklarimm??

Baslamadan vote ve yorumları unutmayalımm🫠

~~~~

"Şike var abicim kol bozuktu bi kere!"

Şuan pusula takımı , ben, arda ve emre oturmuş batının bu haline kahkahalarla gülüyorduk. Batıya PES de 7 tane atmış bunun üstüne 'yine sekiz olmadı' esprisini yaptı diye bi yedi tane daha atmıştım.

"Abi ben kola basıyorum ama o çalışmıyor, ben ne yapayim!"

"yavaş lan gaç tane yiyoğnn" emre, aykut elmasın taklidini yapınca anırmaya başladım. (Doğrusu 'yavaş lan kaç tane alıyon' asla bilmiyordunuz zaten bu açıklamayı niye yaptım bende bilmiyorum apxlaodkşwöf)

"Aslında acıyıp yedi taneyle bırakıcaktım, o espriyi yapmasaydın" diyip saçımı savurdum. Bad girl Nisa falan. Şaka.

Dudaklarını büzerek bana baktı.Sonrada aklına bir fikir gelmiş gibi

"şordan geçiyordum" parmayığla işaret ettiği yere hepimiz odaklanıp bakmaya başladık.

"kurbağa vaakkğ dediğ"

diyip yukarıya kaçmaya başladı. Ben bi yandan gülerken bir yandanda batıyı kovalıyordum. Çok hızlıyım biliyorum. İkinci kata geldiğimizde odaların birine girmişti ve hangisine girdiğini görememiştim. Bordo bereli edasıyla odaları kontrol edicektim. O piti piti yapıp bi odayı seçtim. gözlerimi kısıp odanın kapısını açtığım gibi havalı bir taklayla içeri girdim. Havalı takla dediğimde şu kafamızı yere koyup yuvarlanıyoruz ya ondan işte.

Yatakta yatan çocuk bana bakıp çığlık atmaya başlayınca bende ona eşlik edeyim bari diyip bende çığlığı bastım. LAN BU KİM?!

Yerimden hızlıca kalkıp bağırarak aşağıya kaçarken "Yetişin komşular evde sapık bir hırsız var!" derken ardanın yanına doğru koşturuyordum. Hepsi bana anlamaz şekilde bakarken nefes nefese anlatmaya başladım

"İkinci kattaki misafir odalarından birinde bir abi vardı.Ölücem sandım, hemen buraya kaçtım!"

"Mafya tipli olduğum doğrudur" merdivenden inen çocuk saçlarının arasından elini geçirerek havalı havalı iniyordu.

"Bakın işte bu bu! Arda bırr deh deh deh yas yas gıleeeyy ,saldır oğlum!"  bir yandan abiyi parmağımla gösterirken diğer yandan ardanın sırtına vurup onu gazlıyordum.

"o ne öyle köpek mi saldırtıyosun" diyen ardaya kötü kötü baktım.

Hepsi bana bakıp gülmeye başladıklarında kaşlarımı çattım. Neye gülüyorsunuz ayol?!

İnen abi yanımıza gelip garip garip bana bakmaya başladı. Gözlerimi kısıp bende ona sinirli(!) olduğunu sandığım bakışlarımı atmaya başladım. Güney gülmesini durdurup

"O bizim, benimle yaşıt olan kuzenimiz" diye açıklama yapmıştı.

"Güney sende olmasan napardım, şunlara bak! İkiz dedik, kardeş dedik bağrımıza bastık bir açıklama bile yapmadan gülüyorlar!" sitem etmemle güneyin yüzü düşmüştü. Ne yani onu abi olarak benimseyememiş olmam bence normal.Bana soğuk yapıp saçma salak davranan kendisiydi,yani çok daha normal oluyor bence.

"senin burda ne işin var olum?" diye soru yöneltmişti doğu.

"buralardaydım bir uğrayayım dedim, kimseyi bulamadım sonra ayşe ablaya sordum bahçede görmüş en son sizi ordada bulmayınca vurdum kafayı yattım"

"Olum bari insan arar sorar, öylece uyumuş it" 

güneye kötü bi şekilde bakmaya çalışan kuzenimiz bana dönüp sırıtarak elini uzattı "sen benim yeni kız kuzenim olmalısın,kendimi tanıtmadım ben Buğra,baba tarafından kuzenin oluyorum"

bende aynı şekilde sırıtıp  elini sıktım"öyle bir söyledin ki sanki benden başka kız kuzeniniz yokmuş gibi oldu, bende Nisa"

"zaten yok" diyen güneye dönüp şokla baktım. Şaka yapıyordur bence. Gözlerimi kısıp güneye doğru bakıp gözlerimi gösterdim "sence bunları yiyecek göz var mı bende?!"

"Abla kadın doğru söylürğ hağ"  emrenin dediği şeye gülmek istiyordum ama tek kız olmak ne lan?!

"Ne yani anne tarafındanda mı hiç yok?"

Güney gülerek kafasını iki yana 'hayır' dercesine sallayınca kendime gelemedim. Bide aşiret çıkıp konağın tek kızı olduğumdan berdele kurban gitsem. Ay bana bişeyler oluyor! Bak şimdi onuda fark ettim ben nereli olduğumuzu bile bilmiyorum lan!

Birinin bana dokunmasıyla Azer bülbül damarlarım patlayınca istemediğim bir şey oldu

"Eyğğğ dokunmayın bana ben çok fenaaayımmmm!"

~~~~~~~

"ya alıştıra alıştıra söyliyecektik,hata yaptık!" (doğu)

"Olum nerden bilecektik kızın şoka gireceğini ?" (güney)

"çekilin çekilin benim harika ötesi yöntemlerimle kendine gelecektir!" (buğra)

"abi çabuk olun basılmayak!" (arda)

Yüzüme serpilen suyla yerimden sıçrayarak kalkarken "Euzübillahimineşşeytanirracim"

"Abi ben harika bişeyim ya-ellerini saçından havalı(!) şekilde geçirerek- sayemde kız imana bile geldi!"

En son olanları hatırlayınca gözlerimi ovuşturdum.
Şuan kendimi wattpad kızları gibi hissediyordum,sadece kirazlı-çilekli nemlendirici-lipglossum eksik!

Arda yanıma yaklaşarak " iyi misin güzelim?" diyince bendeki fırtınlar koptu tabi.

"Ulan insan bari birden bire söylemez, insafsız insafsızlar! "  diyip sinirle çıkıştım.

"yazık,şoka girince sövme yeteneğinide kaybetti heralde" diyen güneye gözlerimi kısıp yanımda taşıdığım killa hakan gözlüğümü çıkarıp taktım.

"Hep anan senin olcak yani hep anan en son,sen anan yani" buğraya bakıp kahkayı bastım. Sonunda benim kafadan biri be! Adam killa hakanı tanıyor babbaa daha ne olsun?!

buğraya gözümdeki gözlüğü çıkartıp göz kırptım.

"Gözüm tuttu seni aslanım" buğranın yüzünen silinmeyen sırıtış daha çok genişleyince gülümsedim. Benim gibi birisinin gözüne girmiş sevinsin bir zahmet!

Doğunun telefonun çalmasıyla hepimiz ona döndük.

"efendim abi"

".."

"ne?"

".."

"Tamam"

telefonu kapatınca sorar gözlerle ona baktık.

"Abi canınızı seviyorsanız kaçın! Babanemler geliyormuş!"

~~~~~~~

Nasıl buldunuz bölümüüü???

Yorumlarınızı ve votelerinizi lütfen esirgemeyinnn🥹

Birdeee yazım yanlışım olduğu yerleri lütfen belirtir misiniz? Bazen ne kadar kontrol etsemde gözümden kaçanlar oluyor. Uyarırsanız onları düzeltmem daha kolay olurrr.

Sizleri seviyorummm bir sonraki bölümde görüşürüzzz💕

Gelene Geçene ÇAKAN Ailem!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin