on beş

5.9K 339 35
                                    


Selammm aşklarımm nasılsınız??

Bu kitabı en hızlı şekilde bitirip (yanlış anlamayın bölümleri ard arda yazıp atmayı planlıyorum yoksa olay atlama yokk)

Aklımda bir sürü güzel konulu kitaplar var onlara başlamak istiyorum. Bu kitap bitince mizah severleri diğer başlıyacağım kitaplarımada beklerimmm

Neyse bölüme geçelim...

~~~
Hızla üstümdeki atalayı atıp ayağa kalktım.
Gömlekli adama biraz daha dikkatli bakınca yüzünün tanıdık olduğunu farkettim. He işte bu oydu. Hastanede kıymetlimin canını yakan adam. Adam mafya çıktı anasını satayım! Allahtan bana aşık olup babam tarafından ona satılıp evinde hapis hayatı falan yaşatmadı!

Adamda beni tanımış olacak ki "Sen!" diyip beni parmağıyla gösterek " sen o hastanedeki kızsın!"

Aha naneyi yedik! Hemende nasıl tanıdı yahu?! Kesin benide o yerdeki adama benzetecek, tabanları yağlasam iyi olacak!

"Kim ben mi?! Ne münasebet canım! Hem siz beyleride tanımıyorum ki arkadaşımda tanımıyor biz şuradan geçerken" parmağımla arka tarafı gösterip hepsinin oraya dikkat kesildiğini görünce

"kurbağa vaakğğ dedi"  atalayı kolundan tuttuğum gibi koşmaya başladım.

"Can nerdeysen koş bizimle lan!" canıda yan tarafımda görünce hep beraber koşmaya başladık. Adamların arkamızdan gelmesiyle dahada hızlandım. Bu kaçışımızı usain bolt görse 'yarın benim yerime işe başlayın' der adam yahu!

En sonunda caddeye ulaştığımızda ellerimi diz kapaklarıma koyup soluklanmaya başladım. Can ve Atalay kendilerini yere atmış soluklanıyorlardı.

"Can ben senin sülalenin gelmişini geçmişini yedi düvenini-" atalay devamını getiremeden can soluklarının arasından

"sende sülaledensin kuzen!"

"Adamlar götümüzden kan alıcaktı lan!" dememle gözler bana döndü

"O mafya tipli adam seni nerden tanıyo nisa?!" atalayın sorusuyla "ohoo çok uzun hikaye kısaca anlatmak gerekirse ben hastanedeydim yürüyordum sonra birine çarptım hop göt üstü yere düştüm,sonra götümün acısıyla adama birazcıcık sayıp sövmüş olabilirim" elimle birazcık derken miktarını gösteriyordum.

"ne kadar birazcık?!" can bana hayretle bakarken

'lan çakma yan sanayi ürünü nasıl hayvansın sen!, Çatlak senin babandır!, Dağdan inmiş kaçkın öküz...

Dahasıda vardı... Yüzümü buruşturup "hadi hadi başımıza belayı almadan kaçalım burdan!"

~~~~

Gökalp Korhan..

Sinirle adama yumruklarımı savururken kendimden geçmiş gibiydim. Ayağa kalkarak sinirle bağırdım

"Dosyaları kime sattın?!" şirketimde en güvendiğim adam bildiğim,sağ kolum,gözüm kapalı kız kardeşimi bile emanet ettiğim adam bana ihanet etmişti. Ağzından hırıltılı bir ses çıkardığında tekrar yumruklarımı sıktım. Bu adamın canını bu gece almazsam iyidir!

Birden bire olduğumuz yere  bir kızla bir çocuk yuvarlanınca bakışlarım oraya kaydı. Bunlar kimdi?

"Siz kimsiniz lan?!" zaten sinirliydim birde bunlar başıma çıkmıştı.

Kız hızla yerinden doğrulup ayağa kalkınca yüzüme dikkatle baktı. Gözlerini kocaman açıp sonra aniden yüzündeki ifadeyi sildi. Bu kız hastanedeki kız değil miydi? 

Gelene Geçene ÇAKAN Ailem!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin