Nasılsınızzz bakalımm??
Votelerimizi attıpp bölüme geçiyoruzzzz!
__________
Güneyle geçirdiğimiz günün üzerinden bir hafta geçmişti. Bu bir haftadada ailemle dahada yakın olmuştum. Güney sürekli hediyeler vs. alıp duruyordu.Hoşuma gitmiyoda değil ha.Efeyide ektim diye bana hala trip atıyordu.
Şimdide evde babam ve abimlerin işe gitmesi,annemin babamla beraber gitmesi,emrenin uyuması ve ardanında ders çalışması, üzerine evde sıkıntıdan patlarken dizi izliyim bari demiştim ki zulamda ki aburcuburlarım bittiğini görünce markete gelmiştim ve hangi aburcuburu alcağıma karar veremediğim için tekerlemeyle seçiyordum.
"Çık-ma-ya-nın gö-tü çık-sın. Heh biliyordum işte seni alcağımı!" sepetime dananoyide atıp ilerlemeye başlamıştım ki bir direğe çarpmıştım. Yüzümü buruşturup burnumu ovalarken "Ulan oraya o direği koyanın ben a-" gözlerimi açtığımda karşımda bir adet pis sapığı görmemle gözlerim kocaman oldu. Ulan bu herifin burda ne işi var?
"Direk ha?" diyip karizmatik bir şekilde sırıtırken ona burun kıvırıp "ağzımdan öyle kaçmış ne direği be!" diyip burnum havada yanından geçip gidecektim ki takılıp yere doğru savrulmuştum. o sırada belimden kavranmam bir olmuştu.
Pis sapıkla göz gözeydik ve yüzlerimiz çok yakındı nefesi tenimi gıdıklandırıyordu. Hızlıca kollarından çıkıp aklıma ilk geleni söyledim
"kelmangee mage kako kako yandan salla bana kako kako" pis sapık bana garip garip bakarken arkamı dönüp hızlı adımlarla olay yerini terk ettim. Hızlıca kasaya gelip sıra beklemeye başladığımda arkamdada pis sapık vardı. Hiç dönüp bakmamıştım. Sadece bir tane naneli sakız almıştı.
Allahtan dönüp bakmamışsın
sus be! şans eseri gördüm bir kere!
Sıra bana geldiğinde kasiyer teker teker ürünleri geçerken arkamdan "Nisaağ" arkamı döndüğümde barını görmemle gülümsedim.
Yanımda geldiğinde "Naber?" dedi "Eyvallah birader senden naber?" dediğimde gözüm pis sapığa çarpmıştı. Kaşlarını çatmış bize bakıyordu. Hayırdır koçum açıkta bir yer mi var?
"iyi bendende annem eksikler için göndermişti bende şimdi çıkıyordum beraber geçelim?"
"Ok şunları ödiyim çıkalım" kasiyere parayı verdikten sonra kaşları çatık bize bakan pis sapığa dil çıkartıp poşetleri elime aldım. Barınla beraber eve doğru giderken yine birbirmize o kahkaha şelalesi olan espirilerimizden yapıyorduk.
Barınların sokağına geldiğimizde vedalaştıktan sonra bende eve geçmiştim. Hızlıca merdivenleri tırmanıp aldıklarımı zulama boşalttım. Dizi izleme keyfimde kaçınca Efeye barışmak için yaptığım videoyu attım.
Tavuğun götünden düşen yumurtadan biz çıkıyorduk. Bence gayet romantik ve barışmak için ideal bir videoydu. Altında
"çicek çoktur ama gül başka insan çoktur ama gardaş başka 🌹🌹🌹"
yazıp gönderdiğimde "Abi harika birşeyim ya!" diye kendimi övmeye başladım. Mesajı gördüğünde Efeyi aradım ilk çalışta açmıştı.
"Aloo"
"He" sesinden anlaşılıyordu küsmesi bitmişti.
"Efemm hadi buluşalım"
"Düşünmem lazım"
"Hele hele hadi ben ısmar-"
"Tamamadır yirmi dakikaya bizim parkta ol!" suratıma kapanan telefonla gözlerimi kıstım. şerefsiz efe nerde beleş oraya yerleş zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelene Geçene ÇAKAN Ailem!
Teen FictionAile kurgusu kitabıdır! !!!Reklam yapmayın siliyorum!!! İçerisiii şampiyonlar ligiiiii